Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azzal egyet értek hogy érdekes egy megoldás, de működik csak nem tudom hogy meddig ha elkopik a kanóc akkor vagy egy egyoldalas vagy agy kétoldalas csepegtetőt készitek a hátsó lánckerékre.
Olyan mintha csirketoll lenne rákötve.Vagy leszakadt volna az igazi fej.
Nekem nem szimpatikus.
De ha műkszik ám legyen.
gondolkodtam rajta én is hogy összedobok itthon egy dual fejet.
Egyébként meg olajoz ez is mert ugye a lánc az csak mozog és hozzáér az olajos kanóchoz
köszi,de az olajszint nem változott és a minőség sem. /nemrég lett cserélve/ a légszűrőházban sem volt benya,ezért sem értettem a dolgot. nem tudom miért nem indult. próbáltam vele lejtőn begurulni lehet hogy megszívta magát? a lényeg hogy most működik. remélem többet nem csinál ilyesmit.
De jó lenne a gyári, ha lenne emberi áron... külön, nem készletben
A két féknyereg 4 tömítéséből 3 tökéletes állapotban van, valószínűleg
a 4. is tökéletes állapotnak örvend egy másik univerzumban, ahova
elküldtem a 6 báros levegőpisztollyal.
Ez a megoldás háááááá mint a bika f@sza.Himbi-limbizik összevissza.Jó eséllyel szanaszét porlaszt nem csöpög.
Jelenleg rendelés alatt van a scottoiler dual fej.
Meglátom hogy tudom rávarázsolni.
Gyari nem jo?
Nem biztos, hogy nem jó, de ennyiért talán első ránézésre is csalogatóbbak vannak a piacon.
az oldal közepén a második kép


link
B-King
használd a href.hu oldalt és azt linkeld be.
Köszi! Hát nem km-t akarok venni csak egy jó motort, de ezek szerint ez nem teljesen az
href.hu
Itt a jó link
www.adventurebikerider.com%252..." target="_blank">link
Van valakinek NISSIN első féknyergek közé gumi tömítése elfekvőben?
Elfújta a 6bar...

Mondjuk csináltam egyet EPDM-ből mert nem egy nagy etvasz,
de hátha valakinek nyomja a párnáját és nem tud tőle aludni...

Mérete: D10 x d5 x 3 [mm]. Négyszög keresztmetszet.
nem az enyém de igynéz ki ( azért nekem még ennyire nem áll össze vissza a kanóc) de egyébként a kanóc közepébe megy a cső ami ugye röviebb mint a kanóc igy a cső a kanócot olajozza a kanóc meg a láncot

www.adventurebikerider.com%252..." title="https://www.google.hu/search?q=pdoiler&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=aU7dUuRdysSzBq7tgOgG&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=638#facrc=_&imgdii=_&imgrc=xwDC_mKx6B-OUM%253A%3BJU9qFdUay0ZQBM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1012.photobucket.com%252Falbums%252Faf248%252Fuberyak%252FDSC_0098.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.adventurebikerider.com%252..." target="_blank">https://www.google.hu/search?q...
A Bandit felirat eredetileg a lakkozás alatt van. Legalább is a görbevázason még alatta volt.

A kilométer óra álláson én személy szerint felröhögtem...
rhinoeli FZS600-a? Mintha az is eladó lett volna még nemrég.. az egy jó állapotú, leinformálható motor.
Vedd meg a Levi hornetjét.
Legalább nem árulja fűnek-fának.
Amúgy ja, első motor lenne. Ahogy írtam még a Fazerek is játékban vannak, eleinte csak azokat néztem. Annyi a különbség hogy az 600-as és úgy 95 lovas. Eredtelig csak abban gondolkodtam, de közben bejött a Bandit is. Jelenleg Fazerből csak egy van amit érdemes lenne megnéznem, csak nehezen indulok el Szombathelyre... :) Ahogy Banditér is Szegedre, meg stb... :)
Sajna nem túl nagy a választék manapság, meg ha olyan amit szívesen megnéznék általában jó messze is van. Ejjj nem egyszerű szülés lesz ez, autót könnyebben vettem anno
Első motornak?
Na, erről csinálj egy képet!
1250-es jobb lenne.