Ebay-en vmelyik angol eladó kifejezetten jelezte, hogy nem tudja küdeni. Royal Mail oldalán is tiltólistán szerepelnek az 1L-t meghaladó folyadékok. Mindegy, különösebben nem érdekel, azért nem fogok külföldről olajat rendelni, hogy egy szezonban spórolhassak 1-2eFt-ot. Ettől függetlenül azért érdekelne persze, just for fun, hogy milyen olajat vásárolsz, és mennyivel olcsóbb így, kintről rendelve Egy 4L-es Motul 5100 10W-40 10e helyett 5e-ért már jó biznisz lenne
Azé', mer' akkor nincs egyéb (igen tetemes) költség.. pl. on-line pénztárgép meg hasonlók.. Ez kint - átszámolva - elérheti a havi 500 000 - 1 000 000 Ft-ot..
Vezérléseket épitesz.. Csinálhatnál egyet a csajomhoz, gombnyomásra csinálná, amit kéne..:-) Hagyna meccset nézni, közben mosogatna, kihozhatná a hideg sört a hűtőből a garázsba, ha megnyomom a távirányítót.., és simán elfogadhatná a szeretőmet alkalmanként harmadiknak az ágyban, ha úgy adja úri kedvem..:-)
Erős. Valóban. Selymes járás és ha nem is lazán, de egy kerékre kapható szinte bárhol.. Egyből reagál a gázparancsra és be kell vallani, a blokk része kegyetlenül jól sikerült.. Persze hibák itt is vannak, csak úgy mint a korábbi modelleknél... Hiába no, F1 technológia..:-) Formája és a mérete miatt nekem nem tartozik a kedvenceim közé.. :-D Ezért gyilkolom már 13 éve a Bandit.. Még most is napi szinten megyek vele.. reggel-este..
Ehhez kapcsolódóan írnék NGK iridium gyertyás tapasztalatomról.. Gyakori városi használatra nem javaslom, az utóbbi napokban beszoptam vele.. Leraktam majd 2 nap múlva "kék Halál"..:-) 4-ből 2 kuka, futott km-ek száma 16 100. Sima 1000 Ft-os NGK került bele, járása kisimult.. Újból olyan, mint a bársony..:-)
Üdv Mindenkinek!
Új Banditos vagyok, nemrég vettem a gépet.
2000-es évj gsf 750 Bandit.
Első motorom, még az ősszel száradt meg a tinta a jogsimon. Autót közel 20 éve vezetek, de rákaptam tavajelőtt a motorozás ízére.
Van-e valakinek komolyabb műszaki tapasztalata a típussal kapcsolatban? Mire figyeljek, esetleg van-e típushiba.
Nem mondom, hogy műszaki zseni vagyok, de vezérléseket építek, programozok, az autóimat magam javítom (akár blokk felújitás is), így nem ilyedek meg kisebb nagyobb hibáktól sem.
Hogy miért Bandit?
Szerelem első látásra. A hírdetési oldalon megtalálva beszélt hozzám. Hivogatott, a nevemen szólitott.
Na, röviden ennyi.
Várom a válaszotokat.
Mert ahhoz nem kell boltot fenntartani :)
És azért küldik csak belföldre, mert nem akarnak jog baszkodásokkal foglalkozni, ha az egységsugarú júzer baszakodik :)
Sajnos hiába csábító az ár, de csak anglián belülre szállítanak. Ahogy látom , a többi bolt is csak "házon" belül szállít. Azt azért nem értem, hogy miért éri meg nekik futárral elküldeni olcsóbban, mintha bemennék érte személyesen a boltba.
Ma megjött az olajom. Motul 5100 mellett döntöttem. Megleptek ,mert 5 literest küldtek az új cimkésből, szeptemberi gyártás. A hozzáadott Hiflo szűrő is eredetinek látszik. Olcsóbb volt futárral házhoz hozatni, mintha személyesen bementem volna a boltba érte. Összköltség: 30.25 GBP (KB:10600.-HUF) és ebben már benne van a futár kb 7 GBP-os szállítási díja. Azt nem tudom mennyi áfa és egyéb adó terheli az itteni olajokat, de jó vétel volt.
Most néztem a honda.hu-t és elkeseredve konstatáltam hogy még egy BIG BIKE-tól vehettünk szép csendben búcsút. Nem látom ugyanis a CB 1300-at a listában.
Mi a bösz van a gyártókkal? Először eltűnik anno a GSX1400...A Kawasaki izomgépe a ZXR 1200 valamivel előbb elköszönt . A B-king -et lehetett szeretni, lehetett utálni, de aztán az is kivérzett.
Az XJR még van, a Bandit van, de a CB....
"Mi folyik itt Gyöngyösön? "
Ez nem az autóipar háló! Ahol a fogyasztási mutató az alfa és az omega! Mi van itt? megint valami gyök kettő EU-s norma?
Igen Rimen! Erre jól ráéreztél. Nekem ne vibráljon, ne zörögjön.
Minél kiegyensúlyozottabb ,minél halkabb járású egy blokk, minél selymesebb nutella falként ömlik rám a tengernyi nyomaték , minél alacsonyabb fordulaton ,én annál elégedettebben vigyorgok.
Ha ez egy klasszikus köntöst kap akkor meg aztán végleg .
Az egyetlen dolog amiért hajlandó vagyok felrúgni a fentebb felsoroltakat az a Triump Bonneville.
Az rezeg is, nem is tengernyi a nyomatéka, nem halk járású, de időtlen darab.
Ehhez kapcsolódóan írnék NGK iridium gyertyás tapasztalatomról.. Gyakori városi használatra nem javaslom, az utóbbi napokban beszoptam vele.. Leraktam majd 2 nap múlva "kék Halál"..:-) 4-ből 2 kuka, futott km-ek száma 16 100. Sima 1000 Ft-os NGK került bele, járása kisimult.. Újból olyan, mint a bársony..:-)
Üdv itt!
Daty
ijedek
pedig átolvastam
Új Banditos vagyok, nemrég vettem a gépet.
2000-es évj gsf 750 Bandit.
Első motorom, még az ősszel száradt meg a tinta a jogsimon. Autót közel 20 éve vezetek, de rákaptam tavajelőtt a motorozás ízére.
Van-e valakinek komolyabb műszaki tapasztalata a típussal kapcsolatban? Mire figyeljek, esetleg van-e típushiba.
Nem mondom, hogy műszaki zseni vagyok, de vezérléseket építek, programozok, az autóimat magam javítom (akár blokk felújitás is), így nem ilyedek meg kisebb nagyobb hibáktól sem.
Hogy miért Bandit?
Szerelem első látásra. A hírdetési oldalon megtalálva beszélt hozzám. Hivogatott, a nevemen szólitott.
Na, röviden ennyi.
Várom a válaszotokat.
És azért küldik csak belföldre, mert nem akarnak jog baszkodásokkal foglalkozni, ha az egységsugarú júzer baszakodik :)
Ez kb az itthoni nagyker ár környéke. :)
Figyelik.
Meg az eladasi darabszamot.
http://www.karasna.hu/honda-mo...
de fejidomos még akad.
Mi a bösz van a gyártókkal? Először eltűnik anno a GSX1400...A Kawasaki izomgépe a ZXR 1200 valamivel előbb elköszönt . A B-king -et lehetett szeretni, lehetett utálni, de aztán az is kivérzett.
Az XJR még van, a Bandit van, de a CB....
"Mi folyik itt Gyöngyösön? "
Ez nem az autóipar háló! Ahol a fogyasztási mutató az alfa és az omega! Mi van itt? megint valami gyök kettő EU-s norma?
Minél kiegyensúlyozottabb ,minél halkabb járású egy blokk, minél selymesebb nutella falként ömlik rám a tengernyi nyomaték , minél alacsonyabb fordulaton ,én annál elégedettebben vigyorgok.
Ha ez egy klasszikus köntöst kap akkor meg aztán végleg .
Az egyetlen dolog amiért hajlandó vagyok felrúgni a fentebb felsoroltakat az a Triump Bonneville.
Az rezeg is, nem is tengernyi a nyomatéka, nem halk járású, de időtlen darab.