Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A rendőr levan szarva! De a motor állapota nem!
Gyári dobot azért rakunk, mert ahhoz van kitalálva a többi alkatrész is.
Együtt alkot egy rendszert a motor és a motoros minden része...

Igaz pár napja lehülyéztek engem és semmirevalónak minősítettek pár neves könyvet aztán közölték a hengerfejnek semmi baja nem lesz a sportdoboktól...
Amióta a rendőrök ráhajtottak (jogosan) a sportdobokra, érdekes hogy megszaporodtak az eladó hirdetések és hogy lementek az árak....A kereslet meg felszökkent a gyári kipufogókra
Úr vagy, köszi!
Erre volt egy tákolósabb tippem, mármint hogy a rugót összébb akasztani, de tény, szofisztikáltabb a kisebb rugó
meg gyöztetek ,,,,,,,,,,,, én már ki mentem a divadból .....
Jani tudja milyen a mozdonyokat szerelni ......... én is tudom ! van olyan nap ,hogy a szili 4 * áll meg .- a szakképzet szerelö segély gépet hív ........... én meg be megyek a gép házba egy kalapácsal mint mc gajver egy kopintás ide ... egy ütés oda ...... és a mocsadék .... elindul ............. néznek is a szerelők !


kellemeset neked is kis vasutas !
tudom Jani ! ti motor alkatrész cserélgetö szakmunkásokat képeztek ....... én meg motor javtó vagyok

kellemes ünnepeket neked és a családnak
"ugye- ugye ezt nem tanitják az oskolába ... se a MAMIBA ........... IGAZ Jani ?"

Azért az M-force -ban több, mint 10éve szótejtett az oktató, hogy azt a rugót illik kivenni és ezt azt elkövetni
Ott az ilyentől óvjuk a diákokat Tasi...
igen hordosra kopik de a két csuszka ............

nem kell csodálkozni ki kell probálni ,, tudod én a gyakorlat embere vagyok ,,, lehet a 2.5 tdi audi motor is asztalon a leg jobb volt ugyanakkor már a gyakorlatban millió hibái voltak ............

szoval persej csere ,, régi villa szár a szimering és a porvédő közé zsirt kell tenni ................

ha gyári a szimering ... nem kell meg venni az után gyártottat 2 év , de néha 1 év ,és gyöngyözik a rugot le veszed róla és egy filléres 300 ft - ós kisebb szimering rugóját teszed rá max 40- re a 38-.ét kb 5-6 évig ujra semmi baja .. nem enged ...

ugye- ugye ezt nem tanitják az oskolába ... se a MAMIBA ........... IGAZ Jani ?
Zöldi !

kellemes ünnepeket neked amit küldem legyen ajándék !
kuldje kend a szamlaszamat ;-)
Emlékszem, hogy írtad terveid az extra váltóolajozásról, fürkésztem is a képeiden, de nem láttam...

Gondolkozta már sokat rajta, de elég nehéz emlékezetből csinálni, azért sokkal könnyebb ha előtted vannak a cuccok. Még annyi ötletem volt korábban , hogy csizma kopik hordósra, ez miatt tud a csapágy élen futni a krómszár. Most más épkézláb dolog nem jut eszembe...
már egy-két honapja irtam ... csak nem publikálom itt ebben az "új "
blockban álltalam krehált olajpunpás válto kenés van 5 mm fékcső segitségével , minden egyes fogaskerékpára külön olaj fuvóval amugy a vátó 1000 % -os ....és minden más ami bele kerültt + 6 mm löket 78 .5 mm furat

csak gondolkodnod kell és rá jösz te is hogyan ... a telotra is és a töbire is
Milyen király lenne ha a hengerfejböl érkezö két csö tartalmát rá lehetne vezetni a váltóra, csak ahogy nézem alacsonyan van...
Ùj blokk? :DDD
Pervollal mosva? :DDD

Tasi nem beszélj rébuszokban! szerinted mi az oka a karistolásnak? A szimmerringek? Vagy maga a tény, hogy szétszeded és elforgatod? Egy másik gsx 1400 ben 50 ezernél cseréltem szimmerringet, meg szét volt húzva eltakaríta, stb, 30 ezerrel késöbb 80 ezer környékén sem volt semmi baja...
telo karistolás ! Régen , nekem is látszot a nyoma mikor ujakat szereltem be... nos én meg oldotam , nekem nem karcol már 10 ből egyszer sem .. ,,, tovább megyek ,, már telo szimeringet sem cserélek.......... csak ki felyezeten a tulaj kérésére ...... máskép oldom meg ,ha gyári még a szimering ......... száz évig birja .. most magamét mokolom
Szerintem összekevered az imazumával nem? Ebben egy elég jól érezhetöen elöfszíthetö rugó van, huzó-nyomo fokazati csillaítási lehetöséggel megspékelve. A komplett telócseréig elég komolyan elö is volt feszítve, utána amit betettem, hagytam abban a fokozatban amiben megérkezett, és egy jót motoroztam vele, igaz PP papucsokkal egyetemben. Inkább akkor már ha fizika, lehet pont azért karistolódott össze, mert keményre volt állitva, nem ült úgy össze, és hosszabb karon támadott a fékerö...
Fotelfizikázzunk.
A GSX-nek köztudottan nagyon gyenge a gyári rugója elöl, gyakorlatiag hurkább még a nem túl acélos banditnál is.
Nem lehet, hogy az intenzívebb és sűrűbb teleszkópmozgástól fárad el ilyen hamar?
istvanpontknabkukiyahoopontcopontuk
Magyar siker a motorépítésben c. cikkhez írtad alapján megkeresett telón egy motoros társam, hogy nem lát adatlapodon elérhetőséget.
Annyit kért kérdezzem meg tőled leglább egy számára publikus ingyenes emailcímet adsz neki?(Adatlapomon az én mail címem és akkor megtudom neki adni, ha dobsz nekem egy mailt)
Csak ezért nem akart ide regisztrálni, bár mondtam neki bátran regisztrálhatna a fórumra, így megigértem neki szólok neked, ha már én regisztrálva vagyok.
Kereskedés....
Hirtelen felindulásból el is indultam meg keresni az ügyvezetőt. Gondoltam kifolyatom belőle a plazmát..... XX. kerületben lakik a templom ,,mellett"
Hajléktalan.!
Adás-vételin elvileg kéne valami cím meg valós személyi adat.

Legalábbis meg kéne nézni a lakcímkártyát.

Csak a miheztartás végett.
2 honapja vettem kocsit. Egy penny parkoloba kellett menni megtekinteni. Minden rendben volt, de 2 nap mulva kiderült vettem egy szart amit közuton nem is használhatok. Tulaj száma másnap nem élt már. Hol keressem? A penny marketbe?
mint én.
De eladhatod, kipróbálási lehetőség nélkül. Különben ugy meg leszel baszva....