Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi, megpróbálom!
De.
Nem
Másnak is be van lassulva az oldal?
a világító akármiről van szó egy kis üvegbura mint egy égő csak nincs benne wolframszál két kis tüske van egymástól kis távolságra a benne lévő neongázt ionizálja de ez lényegtelen , van vele sorba kötve egy ellenállás valahol el kell csippenteni a szálat és kész , különben energiatakarékos égő is van ami bevillog tőle nem csak ledes
Tehát azt, ami a kapcsolóban a "világító akármihez" csatlakozik?
Na ezt meg kell néznem...
mert van áram azért az a ledes kapcsoló nem led hanem egy glimmlámpa és azon átfolyik pár milliamper ami már elég a ledeknek kapcsolóban el kell csippenteni a glimm szálait
Èn tök zöld vagyok a ezekhez, de biztos hogy a fázis van megszakítva a kapcsolóval?
Nem fényerő szabályozós, hanem olyan, hogy egy led világít benne, ha le van kapcsolva.
Ez is gond lehet?
De amúgy nem értem.
Hogy a pi..ba villog, ha egyszer le van kapcsolva, vagyis nincs áram benne.
Nagyon szívesen!
Hátha a következő gumi rendelésemnél adsz érte egy kis kedvezményt...
Üdv
Volna egy kis problémám a scottoilerel, feltettem a motorra úgynéz ki hogy működik rendesen de az a baj hogy leállitott motornál is csöppen egy párat. van valakinek valami ötlete hogy mit tudnék ellene tenni? nincs levegőbuborék a csőben. (én olyanra gondoltam hogy milenne ha egy "energia megtörésre" tennék egy hurkot a csőbe hátha nem csöppene
Nekem 4 égős GU10-es csillárom van, mind a négyet LED-esre cseréltem, de nem villog. Ha esetleg van fényerő szabályozós kapcsolód, azt vedd ki és hagyományos kapcsolóval üzemeltesd.
Zsír...
A tourmax olyan 2000 ft körül van
Csak köszönni tudom :)
Már beszéltünk
Adok tűzőgépet, atom durva :D
Teljesen megfertőződtem. Már vagy 1 hete ezeket a videókat nézem. lassan elhiszem, hogy tudok varrni is.
Az első film érdekessége hogy 15 fontért vette a srác huzatot, és az pár trükk amit közben elmond. Ha lecsiszolja egy irányba a szivacs tetejét, akkor az kellemesen puhább lesz, mert a felső réteg nem úgy engedi alak-változni. A másik , hogy huzat elejét középen nem rögzíti, hogy tudjon mozogni, nyúlni, így nem szakad ki.

èrdekes, olcsó

A második filmben levő 4 irányban flexibilis anyag parádés. Kb 20 dollár egy 1.3x 0.9 m -es darab belőle, ami szerintem elég egy ülésre. A gond annyi, hogy eddig csak Amerikában találtam...

Ez nagyon bejött...

Hogy engem miért is érdekel ez? Van két öreg motorülésem amit magam szeretnék megcsinálni, ha nagyon belejövök, lehet többet is. Karácsonyra szögbelövőt kértem!
Ha már a LED égőknél tartunk...
Meg tudnád (vagy valaki meg tudná) mondani, hogy ha egy 3 GU10-es izzóból álló "csillárba" az 50W-os GU10 égő helyett kettő LEDeset beleteszek, az még rendesen műxik, de ha mind a hármat kicserélem 4W-os LED-esre, akkor úgy villog, mint egy világítótorony jelzőfénye?
És mind a 3 villog!
Sőt, már akkor is elkezd villogni, ha a harmadik sima 50W-os izzót kiveszem a helyéről.

5letek, tippek?
Szia!

Egy motoros kollégának megadtam a számodat.
Keresni fog gumi ügyben.
Rám hivatkozik majd.
Remélem nem baj.

Üdv!
GS500 úszóház tömítés.
A gyári kb. egy hígfos, kilapul mint a szar, és össze is esik. Megkérdeztem utángyártót, azt kérdi miből legyen. Mondom maxi anyag. Erre, hogy hát az nem lesz olcsó. Mégis, mennyi? 250 forint. Viton. A gyári árát meg sem kérdezem.
a dobálozást és a vitát magamra értetem
Más téma, bocsi érte.
Ha valakinek otthon tönkre megy a 230V-os SMD LED-es lámpája, ne dobja ki, általában az elektronika megy benne el, könnyen szétszerelhető és a LED-ek 6-9V-tal megtáplálva tökéletesen világítanak. Pl. egy régi mobil töltőjével. Én egy GU 10-est kaptam szét merő kíváncsiságból. Elektronika kuka, a fej még bőven használható pl. egy műhelyben, garázsban. A LED-ek élettartama 60-80e óra, egyedül a nyáklap a gyenge láncszem.
Tavol all tolem a szardobalozas. Sose tettem. Szerintem.

Leirtam valamit amit fontosnak talaltam. Ezek szerint nem az.
mivel a vitát be fejeztem ,, és nem szeretnék szar dobálásba bele kezdeni ,,,,,,, így egy két történet ......

gyári müszerfal burkolat a saját cégtől rendelve .. el volt repedve a régi , a tag le mosta a verdát brigoval , lehozzott minden fel irtatott,. elövetük a törötett még a benzin sem hozta le a feliratokat .

2 hengeres verda fekvő karbis nem olcso jános moci 2 db viton memrán 16 000 ft db 2 honap állás után lukas a menbrán

jó magam gsx r 1100 gyári 6200 ft vett 0 gyürü garnitura ................ tavaszal szopi -ropi ,,,,,,,,,,,, söt 2-3 heti állás után 2-3 hengerel indutunk ............ egy osztrák cég simering , bilincs, zéger, 6 féle 0 gyűrű stb gyárt ............ na amiota ennek a cégnek az 0 gyűrűitt használom iletve épiten bele a karbikba blockokba azota a panaszok is és az én vissza térő problémám is meg szünt ++ : egy ilyen 20 db -os garnitura kb 500-800 ft

de tovább megyek azt vettem észre ,hogy a márkák álltal forgalmazott gyári allkatrészek nagyobik harmada , vagy chinai , vagy taiwani , vagy a rosebb tudja ki gyárt ilyen szarokat de szépen be vannak csomagolva ... és japán felirat ott virit rajtuk csak azt nem értem ha a gyári minöségel egyenértékü besorolást kapott egy alkatrész akkor miért csak a felét tudja vagy miért nem 100 % méret pontos ........... én nem vagyok vegyész ... nem vagyok fizikus ... se anyag vizsgálo szakember ... amitt ide írok az a tapasztalatom

Mindenki hisz valamiben .............. ÉN is ...... csak nem az igéretekben

itt van Pinks motor nagyon nagy cég Szárligeti a tulaj ,, ismerem szinte mindent ök hoznak be az országba HF, tormax . prox , stb ...........

NEM számit ,hogy SZAR TAÍWANI csak olcso legyen ,

HÁT ez a véleményem