Triumpfot az eletbe nem lattad mert ha lattad volna tudnad hogy minden forgaspont a lengokartol a kutyacsonton at a teleszkopig tugorgos csapagyazason forog minden oldalon ajakos tomitesekkel biztositva a vizmentesseget.
Modjuk ha nincs karbantarva ezis berohad de igy az eletbe nem kopik ki.Az hottziher.
ez egy ilyen trükös megoldás minél könnyebb legyen nem számit ,hogy szar csak könnyü legyen .... nincs kutya csont és a rúgó bimbálodzik a elöre hátra a lengő kar ovál furatában etől szarabbat a ducatikon és a triumpfon látam az érdekesége még hogy a lánc oldalon bölcsös a lengö kar a tuloldalon is de a felső része a bölcsönek müanyag .......... és fika nélkül müanyag
az egész
a régebik tecnikát oda vágtad a betonhoz ,,,, csusztál velle stb még egybe maradt és talán müködöt is ..
a müanyag motort egyszer oda vágod ----------------------zéró bontó
csak fel dől ::::: márkát nem mondok itt van a gariba ....
index , kuplung kar , kormány suly , a váltostul le szakadt lábtartó , egy két karc 96 400 ft áll a számlán
Ha cserélve volt a gázbovden, akkor azóta már más is belenyúlt szerintem...(382Nm)
Megint felfele lógtak ki a szelephézagok? Kíváncsi leszek, hogy a korongcsere után a számított szelephézag értéket fogod-e mérni?!
Jó is az új bowden. Tavasszal én is cseréltem az összeset gyárira,
utána "hondás" lett a kezelése. Pedig előtte 1 évvel a régit kimostam, bekentem,
de halottnak a csók, ráadásul kiszálasodott nekem is.
Azthiszem télen én is mérek egy kompressziót, a Banditon még úgyse mértem,
kíváncsi vagyok közel a 100-hoz mennyi maradt még benne.
Pisti !nem mondom ,hogy én nem tudok el baszni dolgokat , mert anyira rutinból csinálja már az ember ,, hogy néha KI MARAD ... EZ .. MEG ... AZ .... de itt a fiam Ö figyel ............
8 db korog kell 10-re és 20 rakom amugy rendben ,, kormolásnak sem látom nyomát ........ meg vagy dicsérve ... legközelebb a 2 db felyidom tartó csavart ne huzd meg 382 nm -rel .
nincs nagy baj .... csak kupi van a mühelybe , 4 motort csinálok egy szere ..... és néha el vesztem a fonalat https://www.facebook.com/photo...
Erről jut eszembe még egy előnye a mccoinak: nem gravitációs, mint a scott, és nincs olyan probléma, hogy nem csöpög az olaj, mert hideg, és sűrű mint a méz. A pumpa kinyomja mínusz 10 fokban is.
Szóval nem muszáj 4x-es áron spéci olajat venni, jó a Stihl is, vagy most éppen asszem Husquarna vagy mi van, amit éppen kaptam a boltban.
Csinálsz még rajta valamit?
Mennyivel másabban mutatnak a megtakarított alkatrészek! Már párszor mondtam, de a láncspray egyetlen előnye, hogy ahova kirakódik, ott 20 év múlva is gyári lesz a felület, felületkezelés!
Szép lesz Tasi! Ne is hozz rám szégyent, mert máskor nem ajánllak!
Találtál a valami nagy kivetnivalót a korábbi kontárkodásomban?
szakmai : ki tudja hanyadik zöld motorodat hajtod ! és meg szereztél minden bizonyitványt ............... mégsem tudod ,hogy miért tünik el a szelep hézag a kawákon
nekem meg dec .9 dolgoznom kell mert allulképzetek a szerelök // tisz a kivét // ez a véleményem ! https://www.facebook.com/photo...
van olyan kawa ahol nem fogy el.amelyiknel elfogy ottis letezik olyan uzemeltetesi szokas amikor nem fogy. oka van afogyasnak, de nem reszletezem,hisz itt offtopik lenne.
Én meg csak és kifejezetten vagy fehér vagy fekete motorokat, autókat vettem idáig, és ezután is ilyet fogok.
Mert a motor, vagy autó, az vagy fehér, vagy fekete.
A többi....
A fekete motor se piskóta, de motorban úgy kerülöm a tele krómot, mint az ördög a tömjénfüstöt. Egyszer láttam egy srácot aki a mosó után vikszolta a chopperjét. Mikor az autómosóhoz értünk és vártunk a sorunkra, akkor már dörgölte. Sorra kerültünk, végeztünk a kocsival, majd bementünk a szemben lévő festékboltba anyagért, majd a mellette lévő Lidl-be vásárolni. Amikor kijöttünk, a srác még mindig a gépét nyálazta. Hát a tököm..... Autóban a fekete és a fehér szín számomra büntetés lenne. Minden por, minden csepp azonnal világít rajta és én úgy vagyok a kérdéssel, hogy a járgány van értem és nem fordítva.
Eladó kb.500 km-ert használt gyári kipufogó 1200-esre.
Egy pár karc van rajta.
Kinek mennyit ér.
Ajánlatokat emailben várom.