Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pista ba Geza baval meg fiatalon atugrott a szomszed faluba, 250-es Jawaval.
Geza ba jol kezelte a sast, Pista ba meg sosem ult motoron. Jottek a nyujott kanyarok a falu elott, Geza ba boritott, Pista banak meg bekapcsolt a giroszkop, es visszaegyenesitette. Igy kerultek az arokba ;-)
A gyertyaknakfuratnak leomlo fele van egy vekony vizelvezeto furat. Az el van dugulva
Sziasztok! Lemostam a motort. Már ráfért. Viszont be akartam indítani, hadd száradjon a blokk. Na ez nem jött össze. Tekerni tekeri de nem röffen be, viszont durrant egy baromi nagyot a kipuff. Nem is erőltettem tovább. Elég ha kiveszem a gyertyákat és átszellőztetem? Gondolom a pipáknál befolyt egy kis víz.
Ez a Pista bá nagy arc lehet, az ovis sztori meg egyenesen priceless, elképzeltem a történetet
normális esetben üres , a kiégetést benzinnel szoktam 2-3 liter elég szokott lenni egy flakon dugójára lyukat kell bökni és spriccolgatni mikor ég, bele, rá mikor már nem jön belőle füst kész ki kell rázni belőle a kokszot és lehet röffenteni hátránya hogy megfeketedik az egész és piszkosul tűzveszélyes tehát ez nem gyerekjáték és nem a konyhapadlón kell végezni a műveletet !
Így nyomta Pista bá is a szomszéd utcában, mikor a Laverdámat turbósítottuk.
Közben az óvodás unokájának magyarázta, hogy az óvónénik szeretik, ha megcicizik őket. Nem maradt hatástalan, 1 hét múlva behívták a szülőket
Most került hozzám. A hangtompíto nagyon szaros volt. A rezó is gáz lehet. Tegnap levettem a hengerfejet és eborzadtam, hogy milyen koksz áll a dugón és az fejen.
Gondolom a rezó is tele van.
Van ezekbe katalizátor? MI lehet a rezóban?
Ha nincs keznel langhegeszto akkor diszno perzselo is megteszi +kompresszor. Egyebkent ha normalis olajat hasznal az ember jo keveresi arannyal es ugy van hasznalva a 2Tahogy kell akkor nincs szukseg kiegetesre.
Kétütemű Trabant kipufogó "gyógyszere" úgy nézett ki, hogy a kipuf le lett szerelve és szabadban a betonra fektetve. Lánghegesztő pisztollyal a vége begyújtva és amikor begyulladt, utána gáz elzár és csak tiszta oxigén fújatás befelé. Az olyan volt mint a makk hetes. Mindent vitt. Szépen lehet látni, hol halad a kiégetés. A környéken meg azt hiszik, füstbomba
Bocsánat, hogy nektek teszem fel a kérdést, de hátha tudjátok.

Kétütemű enduro rezót kéne kiégetnem vagy kitakarítanom. Van rá jó tipp?
Keresett a franc, sosem szoktam :) Csak megbökte a szemem a fázis szó a motorszereléssel foglalkozó fórumon és nem olvastam vissza :)
maga a tartályból nem csöppen olaj de ha rádugom csövet ami ugye a lánckerékhez viszi az oljat akkor csöppen nincs sehol sem légbuborék. olyan mintha a cső maga szivná ki a tartályból az olajat
azt hiszem megvan a probléma oka de majd elválik egyébként a gyári kék scott olajat használom még. most levettem a tartályt és egyenlőre az nem enged de amikor lehúztam róla a csövet láttam a cső meg a tartály között egy légbuborékot nagyon remélem hogy azmiatt csöpögött de majd elválik várok egy kicsit hogy a tartály enged-e vagy sem de egyenlőre nem ( kb 1órája nem enged, eddig 1 óra alatt kicsöppent egy kisebb foltra való)
Nem vagy hülye, csak fogást kerestél rajtam!
Nem tudom milyen rendszert raktál föl. Milyen a tartály, vákuum, vagy mágnesszelep vezérli az kenőanyag folyást..., de lehet nem kell túl nagy dologra gondolni. Lehet minden zár tökéletesen, de a műanyagtömlő a motor közelében felmelegszik. Tízszer nagyon a hőtágulása a műanyagnak általában mint az acéloknak. Mikor visszahűl, rövidebb lesz és az átmérője is csökken, vagyis kisebb lesz a cső térfogata, ami miatt kinyom magából pár mm3 olajat..
A mi rendszereinket a tartálynak van egy szellőző ága, erre szúrót teszünk, az kenőanyagot tiszta körülmények között töltjük be, mert a kicsi vezérlószelephez kerülő kosz kitámaszthatja, nem tud visszazárni, ezért is csöpöghet. Ha fentről megfújod, csak arccal a rendszert, ez elviekben azonnal csöpögést produkál.
Bocs, én vagyok a hülye, nem olvastam az előzményeket
Az lehet az olaj miatt is, ha nem elég viszkózus..
A motorban fázis csak a generátoron belül található :) A többi rész 12V egyenáram
Kicsit nem figyelsz, még az is lehetsz!
jóóóóóóóóóóóóó van fönök .... nem spilberg vagyok
Vazze pont a lényeget nem lényeget nem filmezed! Nem látom hogy a gázfröccs után hova áll vissza?!
Nem szólok bele, de azt veszem észre, hogy mindig olyan alacsonyra állítod az alapjáratot. Szerintem itt 1000 körül volt, pedig biztos felette van pár százzal...
kész a frédi ............ az olaj hütöröl szemed le venni most sikerült vennem csak a füle volt szar ! az uj 800 euró és használtan is a jó 150 körűl megy

s://www.facebook.com/photo.php?v=582005488538557&set=vb.29970651343
5124&type=2&theater

https://www.facebook.com/photo...

szelep , kormány csapi , stb minden rendbe rakva a hülye villa himba rendszerbe egy vagyon a csapok ez jövőre oldjuk meg ,,,
Gsxr 1100-es a hűtő? Vetted vagy eladod?
Kész a fazer?
gyors voltál mint villám ! csak nem olyan zcik -zcakos !

12 000 ért hibátlan olaj hütő ? ............ FASZA MI ?

kösz bátya
Szintén de.