Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, ha felnyitható kell, akkor sztornó.
Mármint eladó sisak: klatty
Nekem van egy eladó.
Igen! Igen! Csak az a sok szerelés ne lenne hozzá, vagy az már feláras lehet? :)
Kár volt eladni!
Nem jó az, nagyon remeg!
Mert a telt idomokat szereted?
Na, nekem ilyen a GSX1400, minden nap megnézem reggel és este a garázsban, és változatlanul szerelmes vagyok bele
Mondjuk ja... a nineT meg határozottan. Bár nem tudom mi lehet egy levegős sor4 csupaszmotornál klasszikusabb..
Bocs, elírtam, az r1200r
állítólag az új félvizes már erős.
Rudi?
Én erre a mondatra reagáltam..ennek szerintem az RT nem tesz eleget.

"Az új gépnek ugyanakkor nagy blokkal, klasszikus külsővel és kevés elektronikus kütyüvel kell bírnia majd.
Nem akarom a mobil faxot is magammal cipelni, nem akarok hárombetűs kiegészítők sorában elveszni, csak egy jót motorozni kényelemben egy izmos gépen."
Én beismerem,az r1200rt is tudja.
Na de csupaszban?
Szerintem nem az az egyetlen motor ami tudja ezt.
Majd egyszer veszel egy CB1100EX-et..talán az egyetlen új motor ami tudhatja ezt.
Nos az a fura helyzet hogy nem bánom...Beismerném, mert jelentősége nem lenne, de nem bánom.

Nagyon jó motor volt én amikor rajta ültem nem tudtam belekötni. Még az utolsó útján is lenyűgözött. De az utódjának olyan motornak kell lennie amire ha ránézek...amit ha csak a garázsban álltában is nézegetek akkor is csöpögnie kell a nyálamnak. Ezt az egyet sajnos nem tudta ez a motor. Minden másban elégedetlen voltam vele!
Zöldi!
Én minden motoromat Januárban adtam el.
Sziasztok! A múltkor egy alapos mosás után nehezen tudtam beindítani a motort. Áthúzott a szikra is, úgyhogy cseréltem a gyári kábeleket. A pipákat is ki akartam cserélni, de az új pipák elég hülyén néztek ki a nakeden, ezért a gyári pipák kerültek vissza. Az új pipákkal sehogysem tudtam összehozni a pipatakarót (vagy minekishívják :) ). A gyári pipákban jóval vastagabb a csavar amire a kábelt kell tekerni, így egy kicsit megizzadtam velük. Mintha egyenletesebben járna a motor, de szerintem ez csak placebo.

Hamarosan olajat kellene cserélnem. Kérdésem , hogy a motul 5000, motul 5100 és motul 7100 között van-e egetverő különbség, tekintve hogy a motor 96-os lég-olajos. A motul 5100-asból két fajtát is találtam (2013-as verzió?). Szűrővel együtt az árak 25 GBP, 30 GBP és 35GBP lenne 4 literrel. Várható egy 4000km-es út max 120-as tempóval, gondolom a 7100-as fölösleges lenne.
Jó gazdája voltál, de szerintem sajnálni fogod. Sőt, már most is sajnálod, csak félsz elismerni magadnak.
Újabb bizonyíték, hogy télen is lehet motort drágán eladni.
Gratula
Egyenlőre semmi. A nyáron születik a második gyermekem és így idén biztosan nem mennénk többet 1000-2000km-nél. Mivel javarészt a párommal használtam a gépet közösen laza kis gurigákra, így most 1-2 évig úgy tűnik semmi nem lesz.
Ami a jövőt illeti, pont a napokban beszélgettem egy barátommal arról hogy lehetséges e, hogy kiégtem?
Semelyik motor nem izgat úgy mint régen. Anno megláttam valamit és bele tudtam szeretni. Ma meg.....Egy idős barátom szavai jutnak eszembe:
"Tibike..Egy ideig a férfi azt nézi hogy melyik nőt, hogy és mikor, aztán eljön az a kor amikor meg már azt, hogy kit miért nem..."
Nálam a motorokban most van ez a kor. A pihenés talán visszaadja azt a szenvedélyt is , amikor egy vásárlás előtt már az izgalomtól nyugtalanul alszik az ember.
Az új gépnek ugyanakkor nagy blokkal, klasszikus külsővel és kevés elektronikus kütyüvel kell bírnia majd.
Nem akarom a mobil faxot is magammal cipelni, nem akarok hárombetűs kiegészítők sorában elveszni, csak egy jót motorozni kényelemben egy izmos gépen.
Nagyjából ennyi. Addig meg...elszüttyögök a Vespákkal.
Mi jön helyette?
Tegnap elkelt a Bandit-om.
Normális, kulturált emberhez került, örültem neki hogy jó gazdája lesz.
OK!
Kereslek nemsokára telefonon.
Passz, nem tudom. Soha nem szedem szét a sisakjaimat mosásra mert mindig maszkot használok. Én amúgy 54-ért vettem kettőt tavaly Pécsen.