Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
dehogy, nyerészkedésnek..:-) Volt 30 éves Kawa 440 LTD is, vákumzáras motortárolóból vette elő az ember gyári patika állapotban 420 eur-ért 16e km-rel...:-) Vezetett papiros, stb.. Akksit kellett venni bele..:-D
Én meg csak megyek vele,dobozzal, utassal, meg kíméletlenül is, és mégis most már ott tartok, hogy annyit termel, hogy nem bírom elmotorozni . Már az autót is belőle tankolom .
Megéri? 4 hónap oszt itt a szezon....persze erre Zöldi azt mondaná, hogy a szezonnak sose lesz vége
Ma kivonattam télire a vasat ideiglenesen. És láss csodát,már nem írják bele a forgalmiba a kivonás tényét! Akkor azért párszor még nyeregbe pattanok!
Köszi a részletes leírást.
Ha rám hallgatsz, akkor senkire nem hallgatsz! Vagyis rám se!
Több éve túrázok a barátaimmal külföldön. Ugyanazokat az utakat járjuk, szinte ugyanabban az idöpontban. Van aki Bandittal (1200-es) van aki SV 1000-el, én 1400-el. Mindenki boldog a sajátjával. A SV 1000 komoly elönye a több 10 kg-mal kisebb tömege. Nekem komoly gond lenne megszokni a sornégyes után a kapálógép érzést, de aki ebböl az irányból jön, nem okozhat gondot. Egyik barátom az 1200 Bandit, majd B-king után talált rá az SV-re, ugyan nem tudom miért de irtó boldog vele.
SV1000-ek nél viszont érezhetö egyfajta erösebb elértéktelenedési tendencia. Ez vételnél jó, hiszen nem kell oly mélyen kotorászni a zsebben, de aladásnál Sem kell nagyon kitartani az árat, ha szabadulni akarsz töle. Nem sok Motor van a piacon ugyan ami tartja az árát, de hosszútávon érdemesebb olyanban gondolkodni talán. Ha hosszú túrákat is tervezel vele, körbe kell járni, hogy melyik milyen módon pakolható, mennyiböl lehet kihozni a cuccot hozzá.
Fenttartás szempontjából melyik a gazdaságosabb (fogyasztás túrán a motoroknak szinte ugyan az egymás után haladva azonos tempóban , dinamikával) , talán kevesebb gumit eszik az SV, gyertyából csak 2 kell, talán az olaj is kevesebb kell bele...Szelepállításnál csak 8 korongod-szeleped van, a 16-al szemben...ugyanakkor két vezérmülánc a V2-ben a sornéggyel szemben.
Utas szempontjából is illik körbejárni a kérdést, föleg ha van állandó, hogy neki is kényelmes legyen.
A sor4 mindenképp kulturáltabb, mint a V2. Ha túrázni akarsz, akkor Bandit. De ha kényelmesen akarsz túrázni és mégis maradsz a V2-nél akkor próbálj ki egy DL-t.
Kérdezd meg a Fullgast, nincs e tesztmotor!
Egyenlőre csak kérdezgetek. Így is vannak olyan dolgok amik kiderülnek.
Motoros ismerősöm nincs amúgy akinek banditja lenne. Sv1000-et meg próbáltam ugyanaz volt kényelem szempontjából mint a jelenlegi 650.
Huhh kezdek beledilizni.

Ülj már fel egy banditra ha lehet.De nehogy 650-re.

Addig csak bogarászás megy mert rohadt szubjektív a választás.

Főleg ha egyik mondatban a világból kimegyek másikban meg 100 km után ment közben leszállok mert nincs csináltatott ülésem.
Szia
Jelenleg sv650-em van az injektoros, ugyanilyen ules lenne az Sv1000-en.
Most 100kmnél le kell szállnom. De az ules talan a legkevesebb.

Köszönöm hogy írtatok.
Szevasztok Banditák!Tomika!Nekem is álmatlan éjszakáim voltak, Bandit, Sv, Gsx 1,4.Végül Bandit lett, túrázni jobb mint az Sv, de a szívem mindig jobban dobog ha meglátok egyet, 2 normális "hurkatöltővel".A Bodis dobról annyit, nekem is ez van nagyon meg vagyok elégedve a hangja még betét nélkül sem túl erős.Az ára viszont nem túl baráti.Volt szerencsém az üzemben járni, szerintem minden igen komoly műhellyel felveszi a versenyt, patika rend, 100 millás számítógép vezérelt hajlítógép, fékpad stb.Az "öregnek" pont jó pillanata volt végigvezetett az üzemen.Megmutatta a 3 kerekűjét, a sarokban egy MV is állt,a vitrinjében megmutatta a mintadarabokat .Lenyűgöző.Pár éve a Muzzi Kawasakinak szállított dobokat valamint Németországban igaz jó pár éve "az év kipufógó"-ja címet is megkapta.Most valami DTM Porsche csapatnak is gyárt.Annyit tudok, hogy egy német fejlesztőmérnököt is foglalkoztatott bár lehet, hogy nincs már a cégnél.Szerintem ezért is drágábbak az árai a saját fejlesztés miatt mint azoknak akik lemásolnak más termékeket.Mindazonáltal semmiképp nem akarom leszólni más kipufogóit.Nekem a Banditon a nagy "hurkatöltő" nem tetszett, a Gsx 1,4-nél a 2 dobos verzió bejön, de az újabb 1 db. nagy "harsona" szerű nem.Viszont egy ováldob az 1,4-en megintcsak nagyon furcsa.Mindenkinek más és más az izlése kinek a pap, kinek a lánya vagy mi a csuda.
SV 1000 "fekvősebb", sztem kényelmetlenebb hosszú távra.
Csak utassal és hátsó dobozzal járok, de kímélő módban mentem így vele már 380 km-t is minden gond nélkül.
Azt hittem magadnak hoztad :D
8 év SV után jött a nagyBandit. Soha többet SV, pedig nagyon jó motor volt. A kényelem és a sor 4 mindent visz!
Jó segged van....
már elment..
Holnap reggel hét körül indulok Komlóról Szekszárd-Paks-Földvár-Kecskemét-Nagykőrös-Cegléd-Szolnokra temetésre. Estefelé vissza. Remélem jó utam lesz. Szerintem idén ez lesz az utolsó nagyobb lélegzetű motorozásom.
Ezt a vidit szívesen megnézném...
elég stabil
szerintem
A két motor olyan távol van egymástól, mint ide nagykáta.
Próba, aztán Te érzed. Naked SV-vel nem mentem, S-sel kb 50 métert, korbácsolást kilátásba helyezve lehetne rákényszeríteni.
Nekem 5000 km után is olyan, mint amikor betöltöttük. Szép átlátszó.
GSF650S K8