Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a "6 évet állt" kicsit megütötte a fülemet... De nyilván van rá ésszerű magyarázat, amivel ezt a sztorit eladták Neked. Bocsánat, ha nincs igazam...
Ilyen esetekre, ilyen embereknek találták ki a Caberg sisakokat. 50 körül már jót lehet kapni, és jó a minősége. Én évek óta használom a márkát, és teljesen jó. Nem egy Schubi, de nem is kerül annyiba. Megjegyzem, nekem is lesz egyszer egy méregdrága szupersisakom, csak azért, mert ki akarom próbálni milyen a prémium kategória.
Én a gyár által előírtat javasolnám. link
Láttad már milyen kicsi motoron simán elférek?

Az RV4...................na az brutálisan kicsi.

Mint egy RS125-ös.
Igazából bizonyos szempontból irigylem Neked sosincs olyan, hogy nem férsz el egy motoron, tehát gyakorlatilag bármelyiket megveheted Én meg felére rá se tudok ülni
Sajnos ahogy Zoli írta, nem igen tudják ezeket cserélgetni. Egy próbát már tettem, még van egy másik lehetőség. Igazából többé kevésbe lemondtam róla. Olyan 5-10 rongy költséggel kalkuláltam (anyag +munkadíj) ami szerintem reális lenne egy ilyen komoly műtéthez, nézve azt hogy milyen tisztességesen össze van rakva gyárilag, és hogy mester ember kell hozzá, egyedi dolog, és nem tömeggyártás Kínából... Ugyanakkor találtam hirdetési oldalon szintén Cameron táskát amit soha nem használtak 5 év garival, 40-45€ volt alkuval postával. Idén már ezzel túráztam. Szép meg nagy, de kellett eszközölnöm pár átalakítást, mert van rajta pár hülye megoldás. Igazából csak attól tartok, hogy az túra közepén mikor minden dugig van pakolva javítás nélkül, vagy javítva, elfossa magát a cipzár, azt kezdhetem a szelektálást, hogy mit hajítok az árokba, és mit tudok magammal tovább vinni...Ha mindez menet közben történik , akkor szelektálnom sem kell...
Úgy oldottam meg, hogy találtam egy kinnt dolgozó gyereket, aki behozta. De ő nem kimondott kereskedő, mindíg egy autó van nála.
Nem jártam volna olcsóbban, ha én megyek érte.
98-as évjárat, elvileg 165 ezer km. Nem hiszek a csodákban, de belülről nagyon szép, 6 évet állt, addig nem pörögtek bele a km-ek. Igazából mindegy mennyi van benne, lehet hogy igaz, ha nem az sem baj.
Cipész is úgy hajtott el mint macskát..........Vettem egy másik tanktáskát.
nem ehez a témához

multkor olvastam a tanktáskáddal való kapcsolatodat,és a cibzár problémád

szvsz egy cipész ill.cibzár javító kicseréli a roszt jóra,Pesterzsébeten a Határ úton müködik egy javító
na,s ,hogy oldótótt meg a behozatal?
hosszú tortúra,vagy kereskedőn keresztül oldottad meg?
esetleg egy fotó,hadj csorogjon a nyálam ,olajban nem tudok segíteni,ehhez se értek
Tényleg. Ti egy 1.9-es Tdi motorba, ami 160ezret futott 5w40-et, vagy 10w40-et raknátok?
Nem, szerencsére nem kezdtem bele az átalakításba, akkor nem adtam volna el. Jobb ez így, most vettem egy A6-ost, az is régi álmom volt, és jött egy jó lehetőség.
Majd ha összejön, újra veszek valami kétkerekűt, talán egy nagybandit,vagy Dl-t, de az nem mostanság lesz...
Tökéletesen egyetértek veled !
Remélem azért nem őltél bele a méretre faragásba több 10000 huf-ot? Sajna én már az elején éreztem, hogy ez lesz a vége nálad! Sajnálom azért, de gondolom sok dolog volt ennek a döntésnek a kiváltó oka!
Akkor csak általánosságban. Igen ellentmondásos érvek sokasága van felsorakoztatva, olyan csak azért is stílusban. Nem zavar a szél, de játékbolt kirakatüveg nagyságú fejidom mögött motorozom...Nem érdekel a zajártalom...de ha munkahelyen kéne ugyanezt elviselni, akkor már ezer feljenezés érkezett volna a cég ellen... Furcsa az emberi magatartás gondolkodásmód. Saját magát képes sanyargatni veszélynek kitenni "vagányságból (?)" vagy talán estenként "együgyűségből(?)", de ha ugyanezt kötelezően kéne csinálni akkor már más a leányzó fekvése. Mástól elvárjuk, hogy minden szellemi és anyagi erőforrásával ügyeljen az egészségünkre , de mi magunk meg teszünk az egészre...Legjobb példa erre a dohányosok, mikor mondjuk illóanyagokkal dolgoznak, és hisztiznek hogy nincs rendes elszívás.

Azt azért nevetségesnek tartom, mikor azon erőlködünk hogy valami rosszról meg akarjuk magyarázni, hogy az valójában jó.

Jó lenne néha körülnézni, és észrevenni, hogy egyes érdekvédelmi szervezetek, mennyi energiát öltek abba hogy az együgyű embereket se lehessen kizsákmányolni, megtéveszteni, rossz munkakörülmények között dolgoztatni, száguldó koporsóban utaztatni, szar minőségű cuccokat értékesíteni. Körénk szőttek megannyi munkavédelmi eszközt eljárást, aktív és passzív védelmi eszközöket... persze ettől még sokaknak "menő" az önpusztító magatartás.
Azért az is figyelembe kéne venni, hogy mennyibe kerül az adófizetőknek az egyes ilyen emberek rehabilitációja...
Mindaz amit leírtál, szó szerint igaz!
Na ilyenekre gondoltam!
Hát igen, van akinek csak az egyik combjára lennék elég!
Így van ez, de nem bánom, így is eléldegélek.
Szerintem nem írtam, hogy autópálya volt.
Ha igen, bocs, mert csak a Magyar szakasz volt az.
Rovinj-ból indultunk, tettünk néhány kitérőt, és így jött össze!
Mielőtt felteszem a bukót, meghallgatom!
Erről a bukó témáról hosszú évek óta megy a vita általában olyanok között akik megengedhetik maguknak a drágát és akik nem. Viszont a jó hosszú viták után többnyire kiderül, hogy a sisak minősége legfeljebb kis sebességű balesetnél jelent elég kicsi különbséget mivel egy nagyobb balesetnél általában már nem a fejsérülésbe halnak bele mert a sisakban a fej más kiválóan érzi magát, de a test többi része már szétszóródott a térben. Amiben esetleg még jobb lehet a drága az amit már írtak, a kényelem, de mivel az is elég szubjektív ezért könnyen lehet, hogy egy olcsó Caberg valakinek kényelmesebb mint a drága Schubi. Az mondjuk tény, hogy az olcsóknál az alkatrészek hamarabb mennek tönkre, de ha nagyon a szabályt nézzük akkor adott évenként amúgy is cserélni kéne a bukókat így ennek tükrében tök mindegy, hogy egy sisaknak a belseje 5 vagy 20 év múlva megy tönkre.
Én C2-es subiba nyomom 6 éve... Füldugót nem használok az nem kel, viszont a mechanikája az megadta magát, a felhajtós része nem áll meg, magától leesik, és a helyére pattan. A Plexi is a menetszéltől záródik, pedig vérnyúlba tolom. Egyébként nem csodálkozom rajta így 100-ezer felet. Viszont ami meglepő az a bélése az nagyon bírja a kiképzést, szinte nincs rajta kopásra utaló jel. Igazat megvallva ez egy 100-ezer fölötti bukótól elvárható én azonban a mechanikájától is elvárnám, hogy ne önállósítsa magát ennyi pénzért. Egyébként a nem kevés kilométer távlatában egy nagyon jó sisak egy két dolgot leszámítva...Szerettem.
Szerintem a legtöbb sisak minősége határozza meg az árát, ezért a jó sisakot meg kell fizetni.
Én nem azért veszek 50000 Ft. alatti sisakot, mert bemagyarázom magamnak, hogy ez is ugyan olyan jó mint a drága, hanem azért, mert csóró vagyok és sajnálom rá a lóvét.
NZI sisakot vettem akcióba 32.000 ért., amikor olyan 70e körül volt a lista ára.
Sokszor nem volt rajtam, de a plexi levedlet, nem lehetett hozzá csere plexit kapni sehol.
A bélése lassan kezd foszlani, de legalább hangos.
Így utólag, a 32e-ret sem keveslem érte.
Van lidis sisakom is, az is szar, de legalább olcsó.
Daty! 65 kg vagy. Pont. Szél? Sisak? Spórolás? Nyakig öltözés? Nyílt sisakban mocizás? Már bocs, de nem tudok viszonyítani, mert a bal combom nehezebb, mint te :P Ez nem kategória, csak filozófia..... És spóroljon mki a sisakon, de kösz, én nem... Egy fejem van, az is nagy...
Ha mindenki új bukóban feszít és a füldugó is bent,ajánlom ezt a szakaszt,ősszel megjárom motorral is... kacskaringó