Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te nyertél! Feladom!
Nem értem mi értelme szinte már hösként beállítani a kevésbé tehetöseket, és miért kell rázni a szaros gatyát? Csak azért vettem ilyen egyszerüre a a figurát, mert egyszerüen elbeszélünk egymás melett, és ennek lehet én vagyok az oka, meg a körmönfont fogalamzáson.
Mit írtam? Tegye, de ne reklámozza! Komolyan a sok idióta már féktárcsát "gyárt". Felbasz egy darab földön talált lemezt lézer, vagy vízvágóra... utána itt hirdeti, bilincsbe kéne elvinni, az oldalnak meg letiltani a hozzáférést...tudom hogy szegénység nagy úr, de létezik felelösegtudat is a világon...
Millió fos alkatrészt tervezhettem volna, és gyártathattam volna profi módon, de tudom hol a határ. Hiába készítek nap mint nap müszaki doksikat ürkutatás számára (bár tudom ez nem látszik rajtam, én sem hiszem el hogy lesz belöle valami), és egyéb gusztustalan helyekre, nem érzem hogy elég tudásom tapasztalatom lenne "belepofázni a jármügyártók dolgága". Viszont többeknek vannak önértékelisi problémái, vagy csak simán el vannak csúszva...nekik ez nem okoz lelkiismereti kérdést.
Szóval egyen bárki/mindenki a terülj-terülj asztalkáról, de ne fogdozzon össze mindent, és ne köpjön bele más levesébe, csak mert néha nem éri fel az asztalt.
Ugyanakkor lehet hogy sokan el kivánják fogadtatni, hogy szorult helyzetben bármi megengedhetö, és elfogadott, csak egy" kör erejéig", de mondjuk ha egy nem idén barnult szotyiköpködö ezen címszó alatt túrja-zabálja fel az említet motoros konyhakertjét...mondván nekik is járna a világ jó dolgaiból...

Összegezve: teszek rá ki mit csinál, de ne akarjon már magából 21.századi höst faragni, mert nincs meg a "megfelelö" anyagi (szellemi?) feltétele, de mégis tud motorozni.

Nekem végkép senki nincs útba. A környezetváltozás óta többet ülök bringán mint motoron, de ha motorra ülök, mikor olyanok a csillagok állásai, akkor nem akarok kilódni elinduláskor egy rossz cipzár, vagy egy hulladék alkatrész miatt...már régen nem számháborúzok, a minöség mennyiség felö kerekedett.
Hogyne, ezt lehet hallani sokfelé...aminek elsősorban az üzenete, hogy a csöves ne motorozzon és ne csináljon semmit...az adófizetők pénzén történő rehabot, nyugdíjat stb. meg nyugodtan felejthetjük, mindenki fizet maga után járulékot, ha meg nem akkor nincs ingyen a gyógyítás. Ezt egészen addig mondja akinek épp fussa a legjobbra míg valami folytán le nem csövesedik és kell olcsóbb megoldásokat találnia. A motorozzon van egy csóka aki legalább ki is mondta, hogy örül a drága benyának és autópályadíjnak mert legalább üresebbek az utak és neki nem kell kerülgetnie a szegényeket akik amúgy is maradjanak otthon és ne motorozzanak, autózzanak. Ugye a sisak témából indult ki a dolog és ahogy írtam arról csak az a véleményem, hogy persze ha valaki megengedheti magának a drágát akkor vegye, de ha nem attól még a lidl-ös is jó lehet mert nagyobb balesetnél nem oszt nem szoroz kisebbnél meg az sem esik szét. És igen, én sem használok füldugót pedig hangos a shoei-sisakom és a legjobb darabom egy 30 rugós felhajtható Laser volt amiben kocsi alá is szorult a fejem úgy, hogy csak akkor vettem észre amikor ki akartam mászni és a fejem nem jött. ......amiért egyáltalán írok erről az az, hogy nem csak a jómódúaké a világ és az abban található örömforrások és ezekből ne akarjanak kizárni másokat.
Húú akkor magamba kell, hogy szálljak. A múltkor motorral voltam 4 napos siklóernyős versenyen, sátorban aludtam, és a munkahelyemen meg falat mászok.
EZ tetszik !

IGEN .... A jó nép rá ül egy forintra és a picsája alól ki log 80 fillér .. és a motorozás már nem a motorozásról szól .............. hanem a kérkedésről ... a dicsekvésről.... és az ennyim sokkal jobb -ról . Ha valaki vágott slicken jár az nem is ember .. és a nagy érdemű aki 70-80 - ezerért vesz gumit .. na Ő a motoros ? ! Ha márt 25000 vesz magának egy fasza sisakot a találkozokon .. le szólják ........... mi ez a szar ....?

Sajnos
Tudtommal ez a legnagyobb meret Schuberthben.
Fél órát rohangáltam benne a lakásban, jó volt mert közben nem hallottam a felségem!
Van rajta pár jó funkció, tetszik a kidolgozása.
Amúgy milyenek a 104-esről az első benyomások?
István ugyan szerintem nem vigasztal a véleményem, de egyáltalán nincs elcsúszva az értékrended...
Nálunk ez olyan mint a hüvelygomba és az ásóka, népbetegség! Ne húzd fel magad, sokan nem értik a tréfát, minap a face oldalon indult egy beszélgetés az épített motorokról. Nálam is mindenki kikérte magának, hogy az "egyéniségét tette bele" és nem a cipóra hajlítás miatt volt az átépítés :) Én már csak mosolygok, mert engedélyük meg sehol nincs a V2-es blokkhoz riga teló kombónak! Ilyen a világ, ez a "menő"! Sajnos!
Szerintem te összeolvastad az én posztjaimat másokéval. Nem bizonygattam azt hiszem sehol a drága sisakok felsőbbrendűséget. Pár napja szerettem volna leinformálni a 104-est. Semmi másra nem voltam kíváncsi a szó szoros értelmében. Nem érdekel és nem zavar hogy valaki keveset tud költeni valamire, azt hiszem a gumi témánál is leszögeztem, de egy picit gyomorforgatónak tartom kérkedni vele. Lassan úgy érzem, szégyenkeznem kéne, mert vettem 6-7 év után egy középkategóriás sisakot mélyen leárazva 5 év garanciával, és lehet pont annyit költöttem sisakra mint mások, több alkalomra szétdobva. (Vagy hogy nem kopott gumikkal járok, de ezt most nem akarom idekeverni, megint. Biztos az én értékrendem van elcsúszva rossz irányba.)

Nem tudom hogy mi a jó szó ide, hogy furcsának tartom, vagy nem szeretem azt hogy manapság már kérkedni szokás a nyomorral. Nem oly régen gyerekkoromban még nem akart senki többnek látszani, mint ami, és szégyen volt a szakadt ruha (nem a foltozott), a lyukas cipó, ma már kiplakátolják az emberek, mintha bárki is kíváncsi lenne rá. (Legalábbis én nem.)
Tovább nem szeretném ezt a témát feszegetni, mert mindig lesz valaki aki személyes támadásnak veszi esetenként úgy hogy kiragad egy két szót , mondatot, melybe aztán belemagyaráz minden olyat amit én egyáltalán nem értettem bele. Ez a fórum már csak ilyen...de akkor sem akarok senkit sértegetni.
Útóljára a tisztánlátás végett. Kevésszer szánom rá magam hogy vegyek valami értékes dolgot. Szeretek alaposan utána járni, ha már ennyit áldozok rá. Azért veszem, mert nem kívánok kompromisszumot kötni, inkább addig használom ami van. Gondoltam kapok pár jó infót, de nem mellébeszéléseket. Azért tettem fel úgy a kérdésem, hogy milyen a N 104, és nem azt hogy ki milyen vödörrel rohangál a fején motorozás címszó alatt, mert pont ezt szerettem volna elkerülni...


Nekem azt meg soha semmilyen elfogatható formában nem tudja beadni senki, hogy imádok motorozni, de nincs pénzem, ezért ön és közveszélyes állapotban használja a motort. (kopott gumi, rossz fék, stb, stb. Tegye, de ne reklámozza! ). Azt viszont nem értem alatta hogy valaki hiányos, vagy alacsony árú felszerelésben rohangál. Mondjuk addig a pontig, még valakit nem százalékolnak le, és mint írtam az adófizetők pénzén kap rehabot...
Amúgy azt hiszem megint sikerült jól elkanyarodni a tárgytól, annak ellenére, hogy feltettem egy tök egyenes kérdést a legelején, ráadásul már túl vagyok a vásárláson is, úgy hogy már a saját tapasztalatokat gyűjtöm.
Mindketten tévedtek.
Nemnem... A MAZOCHISTA ember hajt V2-t. Az EMBER sor4et hajt
"Azt azért nevetségesnek tartom, mikor azon erőlködünk hogy valami rosszról meg akarjuk magyarázni, hogy az valójában jó."

.....amit írtál az érvényes egy átlag körülményre, de a motorozás nem az...aki ezt vállalja az azért vállalja mert szeret küzdeni, szereti a kényelmetlenséget és kell valami adrenalin a hétköznapokba amit még meg bír fizetni....amiről írsz az az átlag élet amikor a motoros leteszi a gépét és a melóhelyén nyilván elvárja azt amit a többiek kapnak, de ahogy van aki ejtőernyőzik, falat-hegyet mászik vagy bármi más megerőltető és az átlag élettől eltérőt művel az tisztában van a veszélyeivel és kényelmetlenségeivel és vállalja azt sőt ahogy itt a motornál is írtuk van aki külön azt szereti amikor érzi dübörögni maga alatt a gépet, hallja a hangját és átjárja a rezgés és a viszonylagos veszély ami vele jár mert különben autóval járna. ahogy öregszem egyre kevésbé vágyom a kényelmetlenségre, de a videóimon még látszik amikor azt szinte kívántam és ezt nem felejtettem el ezért eszembe sem jutna megszólni valakit, hogy nem használ füldugót vagy elviseli ha mondjuk nem a legdrágább sisak van a fején és sátorban alszik pusztán azért mert én már nem csinálom......és azt is aki hajlandó sor4-el járni és maszkulánnak lenni miközben az EMBER V2-őt HAJT!
Érdekes, pedig nem tűnik az a motor olyan kicsinek... Dehát, puding próbája az evés...
Bár melyiket azért nem!
Pl. a képeim között láthatod a Kawa ER-5-öt, ami kifejezetten "kicsi" volt kettőnknek a feleségemmel, pedig ő sem nagy termetű.
Attól az MP3 is jobban megfelelt.


Tök kényelmes.De tényleg.
Talán picit fenn a lábtartó de ez nem gond.
Néha kilógatom magam oszt annyi.
700 Km simán megy.
Talán a tenyeremen a párnáknak nem tetszik.
Na ja, de te mazochista beállítottságú vagy, szeretsz szenvedni Ahogy mondani szokták: kéred az ostort....
+30 fokban dermedt kacsazsírrral próbálkoztál?
Én új korától 10W 40et használok, azt is eszi.
Igazából az igazat csak a jó isten tudja...
Sajnálom, de van egy rossz szokásom. Nem igen válok meg a dolgaimtól. A megvásárolt tárgyak tulajdonlása nálam nem egy rövid időtartam, hanem örökre vagy egy kicsit tovább is szól. Ezért igyekszem tartós dolgokat vásárolni, ami nem egy idényre szólnak, így kevés kompromisszummal sok kellemes emlék kötődik hozzájuk, ami miatt nekem sokkal többet jelent mint másnak (valaki levetett, használt tárgya).(ugyanakkor közeli kiruccanásokra a másik motorokra még teljesen alkalmas , mikor csap pár apróság van benne.)
A tulaj állítólag kapott egy céges autót, az miatt állt le ezzel. Nekem is furcsa, én nem tennék ilyet. Akárhogy is, 890-ért eltudtam hozni, egy órával azután, hogy feltette a hirdetést. Bár versenyeznem kellett, mert mások is elindultak, de én voltam a gyorsabb.
Én is kíváncsi vagyok rá, de inkább legyen több kilóméter, minthogy sokat álljon. De az üllések hibátlanok, nem kopottak, a kormány szép, a lábpedálok nem kopottak. Az ülés nincs kiüllve, belülről elhiszem, hogy 160 van benne. Kvűlről az egyik sárvédő volt festve, közelről azért van rajta hiba. A kéken még látszik is, nem úgy mint a szürkén.
jelképes összegért átvenném a rosszat,ha még nem dobtad ki
hát ez nekem is bántotta a fülem,de ez hamar ki fog derülni

-szimeringek kiszáradnak enni fogja az olajat
-szilentek is szintén szárazak lehetnek,nyikorog ha száraz
-szinte az összes égő csere,álltába nem tudom miért, tönkre megy(nem azonnal,de szépen sorban,hol a tompított vagy a refi,majd fék ill.hátsó helyzetjelző,hol az egyik index vagy másik)

volt benne részem,de akkor is megérte anno

azt viszont nem tudom legyen igazam vagy ne legyen,mindenesetre csorog a nyálam,és gratulálok hozzá az új tulajnak