Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A zaj koncentrációt csökkentő, befolyásoló tényező, ha neked ennyi a tűrésed "zajban" akkor valószínű csendes módban 1500km mentél volna egy seggel.

Én füldugóban sokkal 2kényelmesebben" motorozok, jobb komfortérzettel az egyén eü. hatások pedig már csak ráadás...
Nöm............BUD után szabadon "égy férfi és küzdj a széllel".
Ha nem megy vérnyulat vagy swift 1,0-át javaslok.

Orvosával és patikusával tanácskozva 500 forintért vehető füldugó és még 960 Km egy seggel nyitott bukóban gránikemény embereknek sem okoz gondot.
Ha már bukóknál tartottunk, hadd fokozzam a fikázási kedvet!
"Halk bukó, szélzajt sem hallani".....stb...
Kétségtelen, hogy az enyémben a nyitottban is és az AGV-ben is jócskán hallani, hogy motoron ülök.
Na de könyörgök, motorozok!
Akkor?
Egyszer azt hiszem Zoli írta, mikor a szélvédelemről, turbulenciáról, vagy miről volt szó, hogy aki ezt nem bírja, az üljön autóba.

Szóval szerintem a szélzaj hozzátartozik a motorozáshoz.

De ez persze csak az én véleményem.

És még mielőtt valaki elkezdené...igen, Horvátországból 960 km-ről egy seggel, nyitott bukóban jöttem haza, és igen, volt szélzaj bőven, de semmi bajom nem lett tőle.
Mivel egyetért veled hogy francba mindennel csak olcsó legyen és bukó.
Hát ez aztán jó nagy marha, az biztos!
Na végre egy korrekt hozzászólás a bukó témához!
István ne is mondd, nosztalgikus emlékek... Félmeleg állapot a halál... olyan fitneszedzéseket nyomtam le az xt600-zal, hogy olyan combom van, mint egy szöcskének... helyből átugrom az Allianz Arena-t...
Hja mivel egy csomó jó infót szedtem össze a Nolanról, Így vettem egyet, azaz az cuccsó kettőt. (az egyik rendelésre.)
Ha lesz tapasztalatom vele ígérem hallgatok!
általánosságban: 1 henger= kb felezett motorélettartam.
Másrészt ezeket szeretik "durrogtatni" (gyújtás elvesz majd vissza) , és elég hamar főtengelyesre lehet vágni. Nyilván meg van a varázsa az egy hengernek, te tudod mit jelent ez, de attól még ezekből is elég gyorsan válhat szopóroller.
Èn is imádom az 500-as sr-t, de egy részről kurva igénytelen, már részről meg iszonyú érzékeny. Például hidegen, vagy közép langyosan eltalálni, hogy mennyi szívató kell?! Ha nem találom el elsőre akkor már vetkőzök is, mert tudom az már nem fog elindulni a 3. rúgásra.

Te tudom mennyivel nyugalmasabb egy ilyen kisebb géppel robogni, nem félve attól hogy egy gödör utáni csuklórándulásnál elszabadult motorral pillanatok alatt túl léped 50%-al a megengedett sebességet. Èn is így kaptam az első csekkem az osztrákoknál! Gurigáztunk 70-el, csak valahol 50-es korlátozás volt!

A bordás szíj hajtás azét nem tartozik már a kedvenceim közé, mióta olajozható a lánc. Szerintem az nem occsó cserélni, igaz nem kell minden nap.

Benne van az a gép a csopper kategóriába a biztosítóknál, hogy járjon rá kedvezmény?
Köszi!
Érdekel a típussal kapcsolatos hosszú távú tapasztalata. Ha pár mondatban összefoglalná azt nagyon megköszönném. E-mailben lenne a legjobb szamosd_kukac_dkgeast_pont_hu.
Mennyiért árulja? (nálam a csere nem játszik, mert nem tudok adni érte semmit)
Ha akarod, felhívunk, a kollégámnak ilyen van és cserélne nagyobb túrára. Ő elmondja mi a helyzet a Savage-el. Együtt vagyok vele épp szolgálatban.
Hát én nem vagyok penge az tuti,igaz kb 20 éve nem estem,de az ördög nem alszik,azé meg a Qwest csak 5 csillagos.....tudom nem számít a csillag...
Aki penge annak csak azé kell sisak me kötelező.

Én műmájer műanagmotorosként azé vettem carbont mer kinéznének a bérelt helyemről a mekdönci elől.

Ui:
(Csak utólag vettem észre hogy szélvédelem nélkül iszonyú jól jön ha fél kilóval kevesebbet kell annak a pilinka nykamnak tartani.700 km után áldás. )
Ejhajj, látom végemet. Egyre többet nézegetem az eladó LS650 Savage-eket. Olyan nekem való bumlszli krumplik. Semmi tranzisztor, semmi szilicium, csak acél, alu stb. Őszinte.
1 henger (a többel csak a baj van) 30 ló (legalább nem szaladnak szét), good vibrations.
Bízom a tapasztalataitokban: Van valami nagyon kizáró ok egy ilyen vassal szemben?
A Bandit persze maradna, de a vasárnapi krúzolásokhoz az asszonnyal el tudnék képzelni egy ilyen gépet. (jelenleg valamelyik Pannoniámat használom erre a célra)
Kösz

Zöldi!
Van hozzá alkatrész, egyebek?
Szerencséd volt eddig.Ilyenkor- nyomdosás utána "hungarocell"már nem látja el tökéletesen a feladatát....Tilos tömöríteni,mert nagyobb lesz az agy lassulás és nagyobbat ütközik a belül a koponyán...Tudom nem kell elesni.. ,de ha annó nem kiskőrősi sisakban esek, most nem lenne gondom.
Ti egy blokkba, ami sokat állt (6 évet) benne a motorolajjal, mielőtt leengednétek kimosnátok motormosó adalékkal? Állítólag jó. Lehet baja a motornak tőle?
Hogy kell egy Bandit-ot amatőr módon leamortizálni..: http://youtu.be/ancVRmnU-Ek
2003 óta motorozom. Sisakra fordított összegek: 2003-2005 között Grex nyitott jet 12e Ft, 2005-2013 között leszólt Lidlis szar B-square 17.900 Ft, 2013- Mtr 25.500 Ft. Ha nagy meleg van, a Grex városi szaladgálásban még mindig használva. "Lidlis szar" két helyen nyomta a fejtetőmet, kikaptam belőle a bélést és ott ahol nyomott, hüvelykujjal jó alaposan megnyomkodtam a hungarocellt. Ez tíz év alatt a három sisakra kemény 55.400 Ft volt. Fejem még a helyén, nem lettem halláskárosult, a pénzemet meg inkább benzinre költöttem
Nekem kicsi, 63-64-es kellene
Inkabb a nagyfesztavvezetekek jelzogombjeit.
az már üti az uradalmi itatóveder kategóriát
Az már emberes Halloween-tök, valóban...
62-63-as, xxl meret, ezust szinu.