Most tényleg higgadtan kérdezem tőled,mi a fa....t keresel itt a Banditos fórumon,mikor csak fikázod egyfolytában? Itt egy csomó olyan emberke van aki teljesen meg van elégedve a Bandittal,én is például! Van aki már több mint 100e km-ert ment vele nagyobb gond nélkül.
Ár érték arányban szerintem az egyik legjobb vétel! Meséld már el nekem ha olyan nagy okos vagy,hogy például a Honda Pan-European,vagy az FJR1300 mitől ér dupla annyi lóvét?
És végül tényleg megkérdezem utoljára....miért nem húzol már innen el erről a fórumról? Nem veszed észre,hogy hülyeségeket írsz egyfolytában!
Vagy azt hiszed,mert ide írogatod a sok "okosságodat" többen viszik majd innen hozzád javíttatni a Banditjukat? Én speciel véletlenül sem vinném hozzád,mert szerintem neked valami gond van felül!
Egy kiforrott technika, ha kapott egy vízfüggönyt az miért baj? Szerintem egy vizes bandit többet fog elmenni, mint a légolajos társa már csak az egyenletes hűtésből kifolyólag. És ugye itt már a szelephézagoláshoz lapkás megoldást használnak, ami az ellenőrzést és állítási periódust is hosszabb intervallumra tolja ki. Szerintem máson nem változtattak ugyan az a váz kinézet megmaradt. Mindenki saját lovát dicséri így 112000-ezzer felet én azt mondom nagyon hálás jószág és szerintem jó irányba nyúltak hozzá, mert egy köztes ellenőrzésen kívül még a szelephézag nem volt állítva. Lehetne, persze fejleszteni én azonban mai napig azt állítom, ha valami kiforrott, akkor azon nem kel változtatni. Egy visszahívásom nem volt pedig az elsők között vettem a banditát 2007-ben. Elemben mikkor a haverom BMW motorját fejlesztették és vett belőle egy újat 6 visszahívása volt még abban az évben. Persze az teljes láncfelvarráson eset át és meg lett az eredménye a fejlesztésnek. Ez az én szerény véleményem lehet, maradi vagyok és persze ma is vannak jó irányú fejlesztések, de egyre kevesebb.
Ez még a jobbik eset .Mert olcsón szart mégis jobb, mint drágán szart .
Ha például a neves, prémium termékben találsz beépítve gagyi kínai cuccot az már bosszantóbb .
A vicc az hogy mindenki olyat és annyiért gyárt amennyit fizet a kedves megrendelő.
És ez a kínaiakra is vonatkozik.
Tehát ha olcsó,szarra vágyik a K.európai fogyasztó akkor azt kap.
Láttam olyan kanapét ahol a szétbontott MAV vagonok bélyegzője virított belül a favázon.
Ebbe beleszédültem !
Lassan ha valami eredetit akar az ember, jobb ha maga csinálja .
Régen még a ruszkikra mondták, jogosan, hogy mindent csak lemásolnak . Most meg az egyész világon minden csupa katyvasz .
Én a minap említettem haveromnak, hogy milyen jó kis megbízható japán kocsija van, Suzuki Wagon-R 1.3-as dízel.
Mert ugye ezt a japán autót magyarok/szlovákok csavarozták össze Esztergomban, beleraktak egy olasz tervezésű, de Indiában gyártott motort, amit német Opelként is forgalmaznak.
Zoli ! Már a Maxxy se ugrik erre !Se más !
Vagy csak leesett a vérnyomásod, és így kezeled ?
Szerintem amíg bárki visszaszól neki, addig sose lesz vége .
Akkor kábé ugyanaz mint én, csak én a Mecsekben lakom, tele kanyarokkal. Túrás, kirándulós, munkába járós vagyok, nem kanyarvadász. Utas igen sokszor, sokkal többet, mint egyedül. Nekem most Pirelli Angel van fent elöl-hátul, elégedett vagyok vele mint árban, mint pedig futásteljesítményben. Nem csúszik, fog rendesen és az ára sem a legdrágább a többi között. Sok kolléga előre sportgumit, hátra túrát tesz, hogy az eleje ragadjon, biztosabb legyen a fékezés meg a kanyarvétel, a másik pedig, hogy így egyszerre kopik el a kettő, egyben lehet cserélni.
akkor előre michelin pilot power,hátra michelin 2ct,nekem ez a kombi van fent,az előző hátsó 2ct 25000km.t ment el,találsz róla egy képet hétfőn raktam ide
volt fent elől is 2ct(12-13e km),de volt,hogy megcsúszott nagyobb fékezésnél,a jelenlegi(ami fog rendesen) első 10-11e fog elmenni,mármint a pilot power
Tehát, alföldi gyerek vagyok. Szegedi pontosan. Nem tépem a gázt, inkább lendületes túrázósan szoktam terelni a vasat. Egyébként csupasz változatú a gépem. Rá állok arra a 110-140km/h tempóra, az Nekem elég. 0c-40c hőmérséklet határok között motorozom...télen nyáron. Túrázáskor általában dobozokkal vagyok megrakva, és utassal. Súly van rendesen. Hosszú élettartamú gumi nem lenne hátárny. 80.000ft határig költenék gumira. A motor inkább túrákra használva, pályázás kizárva. Nagyjából ennyi.
Ez így nagyon kevés információ. Nem írtad le hogy melyek az elvárásaid a gumival kapcsolatban (tartósság, tapadás, kilométerfutás, sima túra vagy kanyarvadászat). Ha itt gumitémát feldobsz, az általában sűrű és ellentmondó információkat fog generálni. Ha én most leírom, hogy soha nem volt a motoromon Z6 vagy Z8, viszont olvastam itt olyan hozzászólást, mely szerint igen hamar elfogyott, akkor rögtön ráír egy másik kolléga, aki isteníteni fogja. A gumi elvárások, jobb csukló és pénztárcafüggő dolog. Én elmondom a saját verziómat. A legtartósabb gumim az Avon AV46 volt, de az hidegen csúszott, majd 20e km-t ment el. A legkisebb futásteljesítményű pedig a Conti RA2, 9e km után elfogyott a két széle úgy, hogy a közepe még 3mm volt. Most Pirelli Angel van, egyelőre nagyon elégedett vagyok. Guminál lényeges hogy hol laksz. Alföld, ahol 5km egyenes -egy kanyar-megint 3 km egyenes, vagy dombos-hegyes-völgyes kanyargós utakon. Itt ahányan vagyunk, annyiféle ember, körülmény és lakhely van. Mindenkinek más gumi a megfelelő. Írj magadról, a jobb csuklódról, az elvárásaidról a gumival kapcsolatban bővebben kicsit, és biztos vagyok benne hogy kapsz mindenféle információt, amit majd magadban szortírozol. (Conti RA1 tartósabb mint a RA2-ez csak úgy eszembe jutott)
Most tényleg higgadtan kérdezem tőled,mi a fa....t keresel itt a Banditos fórumon,mikor csak fikázod egyfolytában? Itt egy csomó olyan emberke van aki teljesen meg van elégedve a Bandittal,én is például! Van aki már több mint 100e km-ert ment vele nagyobb gond nélkül.
Ár érték arányban szerintem az egyik legjobb vétel! Meséld már el nekem ha olyan nagy okos vagy,hogy például a Honda Pan-European,vagy az FJR1300 mitől ér dupla annyi lóvét?
És végül tényleg megkérdezem utoljára....miért nem húzol már innen el erről a fórumról? Nem veszed észre,hogy hülyeségeket írsz egyfolytában!
Vagy azt hiszed,mert ide írogatod a sok "okosságodat" többen viszik majd innen hozzád javíttatni a Banditjukat? Én speciel véletlenül sem vinném hozzád,mert szerintem neked valami gond van felül!
Sötétség? Az van bőven....
Ha például a neves, prémium termékben találsz beépítve gagyi kínai cuccot az már bosszantóbb .
És ez a kínaiakra is vonatkozik.
Tehát ha olcsó,szarra vágyik a K.európai fogyasztó akkor azt kap.
Láttam olyan kanapét ahol a szétbontott MAV vagonok bélyegzője virított belül a favázon.
/és hozza is az "elvárt" teljesítményt/
Lassan ha valami eredetit akar az ember, jobb ha maga csinálja .
Régen még a ruszkikra mondták, jogosan, hogy mindent csak lemásolnak . Most meg az egyész világon minden csupa katyvasz .
Mert ugye ezt a japán autót magyarok/szlovákok csavarozták össze Esztergomban, beleraktak egy olasz tervezésű, de Indiában gyártott motort, amit német Opelként is forgalmaznak.
Ja.
Vagy csak leesett a vérnyomásod, és így kezeled ?
Szerintem amíg bárki visszaszól neki, addig sose lesz vége .
keresd itt zöldit ez ügyben is,adatlapján van e-mail,csak ott fog árakat
volt fent elől is 2ct(12-13e km),de volt,hogy megcsúszott nagyobb fékezésnél,a jelenlegi(ami fog rendesen) első 10-11e fog elmenni,mármint a pilot power
megtaláltam a képet
A többi mehet.Bár 1200-asra többeknek nagyon bevált a 023.