Szevasztok. 2003-as GSF1200N Banditomra gumit vásárolnék. Continental Motion, Bridgestone T30 - BT023, vagy Metzeler Z6 - Z8 Roadtech gondolkodom. Most Pirelli Diablo van rajta...nem igazán szuperál. Melyik lenne a jó választás?
Ettől jobb fejlesztésű...?mert ni a baj az 1250-es blokkal.Az óriási nyomaték már tök kis fordulaton?esetleg a bársonyos finomságú motor?vagy az5literes kis fogyasztás?Havernak új honda cbf 1000-ese van alul nem megy ilyen jól,4000z-ernél rezeg ,nézd már meg az igénytelen lábtartóit amiről egy év utá lefordul a gumi,a láncvédö egy vékony papír vicc,kicsit kopott gumival szitál...! Kb 11ezer van az egész mociban ,enyémben meg 40 és semmi ilyen xarság!tehát hagyjál már ezekkel a bandit ellenes dumákkal.ja és rádásul jóval hamarabb leér rajta a sztender kanyarban..most vennék és kicsit drágább lenne a bandit ,akkor is tuti a banditit venném!
nem tudom mióta ,,, probálom itt osztani az észt , de mindig csak a saját tapasztalatom osztom meg
soha nem fikáztam a banditokat //lég olajos //egy olcso tömeg ciknek tartom ami a kis pénzü és sporolni kiváno emberek talán legjobb alternativája .
mindenre használható igás ló .
vizes bandit nem rossz motor /mint szerelő beszélek rola /
szerintem a Suzuki tud csinálni motorokat és jokat ,, így nem értem miért kellet egy jó de elavult Honda fejlesztésü blokkot bele raknia egy alig változtatott vázba , szinte olyan érzésem támadt mikor ki jött a vízes bandita mint mikor a psa össze zárt a peugeot ugyan az volt mint a Renault és Renault ugyan az volt mint a citroen ... a vizes banditát , ugyan az a lépés hátrány hozta magával ... mint 93 ban a vízes gsx -r 1100 et .."". a konkurencia már csak vizes gépeket gyárt "" hát akkór gyártsunk mi is
Ma mégis minden ki tudtja ,hogy a vízes 93- 98 ig gigszer egy el baszot teknika a kapkodás műve.
a vizes banditával ugyan ezt a hibát el követe a Suzuki uj ruhába őltőztette , a fémeket műanyagra cserélte és a Honda által tervezet, de gyártó szalagra nem került motort rakta bele ... szerintem meg érdemelte volna hogy a egy jobb és saját fejlesztésü motort lapátoltak volna össze !
Ha bár ma már........... a dácia Suzuki a Suzuki opel .... a Suzukiban olasz turbó dizel interculer ketyeg ...és a nagy BMW is peugeot dizel hajt , a volvot Renaul motor hajt és úgy ahogy van csak a szart nyomják ki a gyárak minél olcsoban , hogy te dizájnos autót vehess jó drágán !
Úgy gondolom az a vélemény csak a vita hevében volt olyan amilyen, bárki is írta
Szerintem minden igazi motoros elismeréssel néz egy "ikon"-ra mint a GSXR 1100, főleg ilyen állapotban!
SziaTasi! Azért a Bandit forumra írtam mert itt találtalak meg és igy tudok úgy írni neked, hogy értesítés kapj róla emailban. Amúgy átmegyek aZ Xj-és fórumra ott talán nem zavarunk.
Sziasztok! Hátsó fékbetétet szeretnék venni, a szerelő azt mondta, hogy vegyek Brentát. Nekem egy kicsit olcsónak tűnik a többi márkához képest. Nektek volt ilyen fékbetétetek? Nézegettem még a Lucas, Bendix, ApRacing betéteket is, de nem tudom melyik a legjobb minőségű, melyik nem eszi a tárcsát. Szerintetek melyiket vegyem, melyik márkájú betét hasonlít legjobban a gyárira? Szinter, vagy normál legyen a betét? Nagyon köszi a segítséget.
Tudod ez olyan dolog,ha Te nem fikáztad volna itt a Bandit fórumon a Banditokat,és nevezted teáskannának,akkor én sem ótvaroztam volna le a Te vasadat!
Máskülönben,ha Te teáskannának nézed le a Banditokat,akkor mi a fa....t keresel itt?
sötétéges vagyok
A PSA az a peugeot-citroen..............a renault-hoz annyi köze van hogy mindkét gyártónál franciául beszélnek.
A reenaul a Nissant vette meg.A PSA a fordal közösen gyárt motort.
A Fiat azért ad dízelt a sutukinak mert tulajdonosa egy gyárnak aki dízelmotorokat rak össze és bárkinek ad aki megveszi.
Sőt az opelnek is.
És a Honda nem kifejezett közösködik a suzukival.
Szerintem jobb ha megmaradsz 1990 előtt.Jobb mindenkinek.Ertesz hozzá.Utána egy fekete lyuk keletkezik nálad.
soha nem fikáztam a banditokat //lég olajos //egy olcso tömeg ciknek tartom ami a kis pénzü és sporolni kiváno emberek talán legjobb alternativája .
mindenre használható igás ló .
vizes bandit nem rossz motor /mint szerelő beszélek rola /
szerintem a Suzuki tud csinálni motorokat és jokat ,, így nem értem miért kellet egy jó de elavult Honda fejlesztésü blokkot bele raknia egy alig változtatott vázba , szinte olyan érzésem támadt mikor ki jött a vízes bandita mint mikor a psa össze zárt a peugeot ugyan az volt mint a Renault és Renault ugyan az volt mint a citroen ... a vizes banditát , ugyan az a lépés hátrány hozta magával ... mint 93 ban a vízes gsx -r 1100 et .."". a konkurencia már csak vizes gépeket gyárt "" hát akkór gyártsunk mi is
Ma mégis minden ki tudtja ,hogy a vízes 93- 98 ig gigszer egy el baszot teknika a kapkodás műve.
a vizes banditával ugyan ezt a hibát el követe a Suzuki uj ruhába őltőztette , a fémeket műanyagra cserélte és a Honda által tervezet, de gyártó szalagra nem került motort rakta bele ... szerintem meg érdemelte volna hogy a egy jobb és saját fejlesztésü motort lapátoltak volna össze !
Ha bár ma már........... a dácia Suzuki a Suzuki opel .... a Suzukiban olasz turbó dizel interculer ketyeg ...és a nagy BMW is peugeot dizel hajt , a volvot Renaul motor hajt és úgy ahogy van csak a szart nyomják ki a gyárak minél olcsoban , hogy te dizájnos autót vehess jó drágán !
Holnap vezetékelek rá egy másik müszerfalat
Szerintem minden igazi motoros elismeréssel néz egy "ikon"-ra mint a GSXR 1100, főleg ilyen állapotban!
Tudod ez olyan dolog,ha Te nem fikáztad volna itt a Bandit fórumon a Banditokat,és nevezted teáskannának,akkor én sem ótvaroztam volna le a Te vasadat!
Máskülönben,ha Te teáskannának nézed le a Banditokat,akkor mi a fa....t keresel itt?
Szerintem
Azért az érdekelne nagyjából körülírva,hogy miért is?