ennek aztán tényleg nincs köze a bandita forumhoz ... nem tudom miért ide írsz .. öreg barátom ?
de ha ez a rendszer nem a fék erőt szabályoza a telonyomás mértékében ..... akkor fa guriga legyek és gurigázál velem a ecserin
ahogy te mondod :
ha azt akarjuk ,hogy ne bolincson a motor ne ereszkedjen nagyot fékezéskor ......... erösebb , edzetebb rugó kell , vagy olyan csilapito furatok amik szabályozhatok ,elzárhatok igy a be lengést az olaj át préselésével csilapitják a sebeségét csökentik
továbiakban privibe .... nem érdekel ez itt senkit
Sokkal egyszerübb a visszaállítás, mint irtad.
Mivel ez a készülék programozható - ellentétben az itt bárki megcsinálja 200HUF-ból meg egy reléből... -, szóval mivel programozható a rajta lévő érintőgombbal, azért csak átkapcsolód gyári, azaz "átengedi a jelet" módra
Annyira nem kompakt, hogy csak széthuzom a gyári csatit és beledugom, hiszen minden motornak más és más a csatlakozója. Persze lehetne oylanra is csinálni, de az növelné az árát és akkor az már megint baj lenne... itt...
Forrazstani sem kell, mivel a csomag tartalmaz gyorscsatlakozókat a szereléshez.
Amúgy ha tudod mit kell csinálni, akkor pár perc alatt beszerelhető...
Nézd meg mit írtam GSX 550 képeihez. Valamint hidd el semmi köze az anti dive rendszernek a fékerő rásegítésre. Magyarán a teló olaj nem nyomja a fékpofákat plusszba összébb. Nekem is volt ilyen motorom tudod . Válaszolni csak este tudok mert akkor vagyok gépközelben. Szép napot!
Nem tudom/nem látszik, csak tipp:
Szerintem forrasztani kell, különben nem sok típusba lenne jó.
Szerintem 3 vezetéke van test betáp, kimenet. A féklámpához menő 2 vezetékből a pozitívot kell elvágni ide kell kötni a betápot (az akku felé) és a kimenetet (a lámpa felé). A negatívot el se kell vágni, elég csak megcsapolni.
Kiszerelni nem kell, mert a 0-ás programmal a gyári állapot áll elő. Szóval ha a rendőr kekeckedik, akkor a helyszínen visszaállítható a gyári állapot 5 mp alatt.
Ha valóban ennyire kompakt a cucc, hogy csak csatikat széthúzom és be illesztem a körbe, majd az egész vissza állítható gyári állapotra ha esetleg valami van, akkor egy ilyen villanó fék dolog esetleg engem is érdekelne. Valóban ennyi lenne csak a dolog, vagy forrasztás, ragasztás, esztergálás, marás is kell a működés előtt?
Köszi a választ előre is!
Üdv mindenkinek! Rakom össze a Banditot egy hatalmas esés után.
Segíteni kellene annyit aki tud.
A farok idom alatt van a biztosíték le kellene fényképezni hogyan néz ki mert nekem onnét hiányzik egy fedél.
Ami alatt van egy csatlakozó.
Indexek hátsó lámpát azt tudom hová kel dugni.
Meg köszönném ha valaki segítene
Amikor a Bandit vettem, már eleve eldöntöttem hogy sok évre, tartós vétel lesz. Most öt éves, van benne 44e km. Pár napja voltam Pellérden a Pistinél (aki a tükörtalpakat intézte) és a motorszerelője annyit mondott neki, hogy véleménye szerint egy nagybandi normális használat mellett 200e km-t simán el fog menni komolyabb javítás nélkül. Ha ez így lesz, akkor még van jó pár boldog évem vele Nagyon sokat gondolkodtam az 1400-as GSX és ez között, de aztán a burkolat hiánya eldöntötte a kérdést.
bandit eladás ,,... csak hogy okoskodjak ............
nagyon jó motor a lég /olajos de ha el megyek motorozni 300 km ert ,minden második motor bandit ami velem szembe jönn annyi van belöle mint a szemét közel 30 éves teknika / persze jó / csak a mai világba ezt a kutyát nem érdekli . Az embereknek mindig a dizájnos müanyag értéktelen szar kell mert az van a gazdag szomszédnak is és ha nekem is van ... én is menő leszek !
Jelen pillanatban nincs rá szabályozás. A kezeddel is villogtathatod, nem szabálytalan.
Jelen pillanatban egyedül a kaliforniai törvény rendelkezik ennek a megfeleléséről, ami meghatározza a villogási idő maximumát.
Annyira nem "gond" az EU-ban, hogy a premium autókba már beépítenek ilyen vagy hasonló készülékeket. Az enyémben pl a hátsó kiegészítő féklámpa (3. féklámpa csinálja ezt)
de ha ez a rendszer nem a fék erőt szabályoza a telonyomás mértékében ..... akkor fa guriga legyek és gurigázál velem a ecserin
ahogy te mondod :
ha azt akarjuk ,hogy ne bolincson a motor ne ereszkedjen nagyot fékezéskor ......... erösebb , edzetebb rugó kell , vagy olyan csilapito furatok amik szabályozhatok ,elzárhatok igy a be lengést az olaj át préselésével csilapitják a sebeségét csökentik
továbiakban privibe .... nem érdekel ez itt senkit
de azért a képek simán árulkodnak
Sokkal egyszerübb a visszaállítás, mint irtad.
Mivel ez a készülék programozható - ellentétben az itt bárki megcsinálja 200HUF-ból meg egy reléből... -, szóval mivel programozható a rajta lévő érintőgombbal, azért csak átkapcsolód gyári, azaz "átengedi a jelet" módra
Annyira nem kompakt, hogy csak széthuzom a gyári csatit és beledugom, hiszen minden motornak más és más a csatlakozója. Persze lehetne oylanra is csinálni, de az növelné az árát és akkor az már megint baj lenne... itt...
Forrazstani sem kell, mivel a csomag tartalmaz gyorscsatlakozókat a szereléshez.
Amúgy ha tudod mit kell csinálni, akkor pár perc alatt beszerelhető...
igen, van raktáron.
http://youtu.be/Rkm8nVmcmQE
Szerintem forrasztani kell, különben nem sok típusba lenne jó.
Szerintem 3 vezetéke van test betáp, kimenet. A féklámpához menő 2 vezetékből a pozitívot kell elvágni ide kell kötni a betápot (az akku felé) és a kimenetet (a lámpa felé). A negatívot el se kell vágni, elég csak megcsapolni.
Kiszerelni nem kell, mert a 0-ás programmal a gyári állapot áll elő. Szóval ha a rendőr kekeckedik, akkor a helyszínen visszaállítható a gyári állapot 5 mp alatt.
Köszi a választ előre is!
Segíteni kellene annyit aki tud.
A farok idom alatt van a biztosíték le kellene fényképezni hogyan néz ki mert nekem onnét hiányzik egy fedél.
Ami alatt van egy csatlakozó.
Indexek hátsó lámpát azt tudom hová kel dugni.
Meg köszönném ha valaki segítene
azt mondta
Azért a mi teáskannáink is vannak olyan vasak,mint a Te ezer éves ótvarod! Még ha 180LE-re is van felcsavarva!
Az kék/ fehér OTVAROMAT be választota a sport-motor a leg szebb 1.1 közé .. :https://www.facebook.com/photo...
a piros /fekete otvarom meg 6 éve a legszebb legeredetibb magyar 86 -os 1.1 -es
nagyon jó motor a lég /olajos de ha el megyek motorozni 300 km ert ,minden második motor bandit ami velem szembe jönn annyi van belöle mint a szemét közel 30 éves teknika / persze jó / csak a mai világba ezt a kutyát nem érdekli . Az embereknek mindig a dizájnos müanyag értéktelen szar kell mert az van a gazdag szomszédnak is és ha nekem is van ... én is menő leszek !
kb 1600 db bandit van most fent hirdetésbe
kb fele anyian motoroznak mint 3-4 éve
kb az ország fele megélhetési problémákal küzd
szerinted ?
130 - 160 ig barátom és a fele slovák
Jelen pillanatban nincs rá szabályozás. A kezeddel is villogtathatod, nem szabálytalan.
Jelen pillanatban egyedül a kaliforniai törvény rendelkezik ennek a megfeleléséről, ami meghatározza a villogási idő maximumát.
Annyira nem "gond" az EU-ban, hogy a premium autókba már beépítenek ilyen vagy hasonló készülékeket. Az enyémben pl a hátsó kiegészítő féklámpa (3. féklámpa csinálja ezt)
Az adatlapomon van egy email cím lenne egy privát kérdésem, esetleg írnál rá pár sor?
Köszi előre is!
Üdv