Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En is csak ugy arulnam ha a Tuv-Sud bevizsgalna.
Van is itthon ceg tole.
Szerintem potom osszegert megcsinalna.
Es eleve egy hajlitadbol kene csinalni nem ivekbol hegesztve.
Ahhoz meg presszerszamot kene csinalni.
Az is bago a pressel egyutt
A porszoro kamraval mar nem is szamolok.
A vicc hogy ok. Kijovok szenzacios 9990.- es arral de tuti ra ket hetre jon valaki hogy tisztessegtelen ennyi penzt elkerni ket vascsoert ha a hat meteres szal hstezer a vastelepen.
Zoli32,

Ezek a "jó lehetőségek" miatt vannak jelen pillanatban is bírósági eljárások haláleset miatt.
És akkor hirtelen mégsem akkora jó buli ez.... hogy csak úgy gyártogatod a garázsban...
Valamiert nem tulekednek a bukocsopiacon a 8-10e-es kategoriaban a gyartok es forgalmazok.
Meg a kinaiak sem haraptak ra.Pedig ok mindenbol tudnak negyedaras termeket.
Ha valamit lehet rendes tisztesseeges haszonnal arulni egy tizesert azt hidd el hogy arulnak minden szakboltban.
Attol meg hogy a vasarlo azt hiszi hogy a kereskedo haracsol attol meg ez nem igaz.
De mint mondtam a szabad vallalkozas korat eljuk.
Ha szerinted is meg lehet oldani az emlitett kereten belul......nosza rajta es rarolj.
Nekem cserére ajánlottak egy ilyet, azért nem nézegettem eddig a többit. Ha pénzért venném, A6-os lenne, de biztos ez is tetszene...
alabalazs,

Nekem csak mercijeim voltak az elmúlt 20 évben és most is van pár.
Én megvenném, ha tényleg jó, és nem 3ból rakott össze, meg szarrá tekert órás, stb....
Mondjuk én a 270-es venném meg.
Alapból eléggé nehezek a mercik, így egy kicsit nagyobb motorral nem erőlködik annyira.
alabalazs,

áááá.... 1997-től már W210.

A W124-esek a legjobb mercik, de abból se a 200D, mert túl kicsi a motor. a 250D és a 300D jobbak voltak. Nekem volt mind és most is van egy.
A W210 már nem annyira jók, abból inkább a 270-es. Kicsit sok velük az elektromos "gond", de túlélhető....

Amúgy kényelmes, elég jó autó, van hozzá bőven alkatrész, utángyártott olcsó is.
Értem, hogy mit írsz, de akkor is sok egy(két) vascsőért 30e. Talán ez a kereskedelmi modell nem alkalmas az ilyen termékek forgalmazására.
E 220d, 96 paci. Nem ismerem a merciket sajna, de lenne most egy ilyenre lehetőségem.
A népítéleten jókat írnak...
meg rosszakat. Mint minden autóról.
alabalazs,

W124-es?
Hát nem valami bizalomgerjesztő
Bocs az offért, de van valakinek véleménye az E2200-as dízel mercikről? 97-es évjárat.
Kerülni kell őket, vagy jó autók is lehetnek?
Bocs, nem figyeltem, hogy ezt eleve nekem küldted .
Ha 6000.-ért megcsinálod TÜV vizsgával 2 hetes szállításra 150 párat számlával komolyan alapítani kéne erre egy vállalkozást.
Ökölszabály: amennyi az anyagköltség duplája. Az már tisztességes haszon véleményem szerint. -Ja, hogy kell reklám, meg szállító, meg terjesztő, meg minden kócos franc hozzá, arra az öreg közmondás a válaszom, jó bornak nem kell cégér. Volt itt egy motoros kolléga, aki írd és mond 5e Ft.-ért gyártatott alumíniumból tükörtalpat tükörszár hosszabbításra. Nem győzte összeírni a jelentkezőket és kipostázni. Azért volt annyi jelentkező, mert az ár tisztességes hasznot tartalmazott, nem szemtelen harácsolást. Az a baj ebben az országban hogy mindenki 3 nap alatt akar marhára meggazdagodni és amit lehet, leszakítani de már tegnap. Nem kívánok senkit megbántani, de a sűrű fillér senkinek nem kell, mindenhol csak a ritka forint csöpög. Ha egy szál colos cső (6 fm) 5e Ft és abból legyártok 10 db bukócsövet amit eladok 30e-ért darabját akkor az 300. Nem részletezem ki hogy 1 palack acetilénnel meg oxigénnel hány db körvarrat jön ki a colos csőre kettes pisztollyal mert csípőből baromi sok. Hajlítani pedig csak egy sablon, és kézi erő kérdése pirosra melegítve. Semmiféle tudományos CNC vezérelt drága gép nem kell hozzá. Energetikában dolgozom már lassan 30 éve, nem vagyok gyerek, ránézek valamire és tudom hogy át akarnak baszni vele, vagy sem. A 30e Ft-os bukócső meg a 40e Ft-os doboztartó egy rablás. Nem egyéb.
De a mondat végéről .
Nem maradt le :)
harmadikban . Ez lemaradt .
Tegnap írtam le részletesen . Még annyi, hogy közben észnél is volt, mert levette a sisakot a fejéről .Le volt merülve a telefonja, ezért nem tudott telefonálni . Nem volt semilyen életveszélyes sérülése, csak agy ödémát kapott a több mint 30 fokos hűségben az ellátatlan sérülések miatt . Több százan mentek el mellette abban a 15 órában, mig magatehetetlenül feküdt pont egy kis tisztáson, ahova be tudott sütni a nap .Még 10 méterre se volt az úttól .Érdekesség, a rendőrség vizsgálja, valaki már délben leadta onnét 15 km-re a motor forgalmiját egy benzinkúton .2 óra után találták meg . Éjszaka fél kettőkor indult . A CBR 600 RR harmadik sebességben 11000 fordulaton akadt ki . Azon a kb 3-400 méteren . Az legalább 200 km sebesség . A 750-es gixxerem 240-nél szabályzott le 12000-nél .
Egyszer ezért a szövegért már én is megkaptam a magamét ! Nem mondom meg kitől !

"Es a kerdesedre hogy mi kerül 20-30 rongyba egy ilyen bukocsövön, arra csak annyit, hogy szorozd be a 4-5 oradat 5-6 ezres rezsioradijjal es meg is kapod a fenti összeget. De gondolom ezt te magad is tudod. A mai vilagban mar nem szines kavicsokert , meg lencseret dologozunk, ugyan sokan ezt sem tudnak venni a keresetükböl, de ez most mas kerdes... "
Te ne itt szívozzál,hanem valami sörösüvegen, amiben persze van nedű is
Mint már mondtam nem vagy benne az egész kereskedelmi részben hacsak nem a lidl-ben vásárolsz ezért nem ismered azt a részt.
Mondom kérnék tőled mondjuk 6000 bruttoért 150 pár bandit 1250-re való TÜV vizsgával rendelkező leszinterezett mattfekete bukócsövet KB 2 hetes szállítással gödöllőre.
És te a dupla árát kaszálod rajta tehát dőzsölhetsz.Én a 25%-át fogom rátenni az ebay hirdetés árát pluszba fogom felszámolni.Ezért KB 10-12e-ért fogom árulni.
vissza olvasva már nem tudom ki kérdezte ,de ebben a gumában 25000km van