már az is van,mármint ezüst kacsaszallag,de a legutobbi túrán elhasználtam a meredék sárga-zöld szigszalagot,motoros kolléga ne hadja el a rendszámát ill. szivargyújtóját
nem is tudom mi a bajod volt vele,több motorosnál láttam,hogy kerékpárra való ilyen mágneses szallaggal ékesítették az index csonkot,vagy az még bele fér
Kilométertől függetlenül, szerintem még 14-15 évesen is 400 fölött valamivel el lehet majd adni, nem biztos hogy most a legjobb kiszállni belőle.
Józan emberek pedig mindig lesznek és akár 100-120 ezer kilométerrel is meg fogják venni, ha tényleg normális vagy annál jobb állapotú...
jelenleg én is nagy dilemmába vagyok,megtartsam ill. eladjam,mit kapnék érte 11évesen 85000km-rel,novemberben lejár a müszaki,mondjuk az nem nagy gond ,gumik ,fékek faxák,láncszettben van 5000km,nem kell kenőanyag a vizsgabiztosnak
ha megtartom még 1-2 évet ,100e km-er felletti motorért xart se fognak adni
ha elakarnám adni,szvsz 500-600e-be gyorsba elmenne,de legalább 1-1.5misit hozzá kéne vágni,hogy értelmes motort tudjak számomra venni,na de az is 5-6 éves lenne természetesen 35e-km-el ,vagy egy új részletre
Konkrétan ha minden extra elmegy (ez persze időbe tellik), simán árában vagy a hirdetési ár felett leszek szumma. Ajánlottam a vevőmnek is a felszerelést, de neki forintra ki volt sakkozva a pénze, nem fért bele pár tízezer forint értelmes(!) extrákért, mint bukócső, doboz stb. ami kb. dupla, tripla áron van újonnan, használtan meg kajtathat utána.
A magyar autó/motorvásárló hülye (totalcar után szabadon). Én eddig nem hittem el, de sajnos saját szememmel látom, hogy többre értékelik a felemás lefutott gumis olaszból behozott, pörgetett órájú motort, mint a hazai, leinformálható rendben lévőt. Csak azért, mert az olaszból behozott motorban feleannyi, mondjuk 15000km van (10 évesen).
Szóval döntsd el, hogy el szeretnéd-e adni vagy nem. Ha el szeretnéd adni, akkor tanácsaim alant és sajnos árat le kell engedni.
Egyébként meg mindenre amiről szó van (drága motoros extrák) csak annyi a véleményem, hogy akinek drága, az ne vegye meg. A motorozás sajnos nem tartozik az olcsó hobbik közé. Ezt el kell fogadni, és kész. Ennyi az ára. Ha nem tetszik, akkor csináljon mindenki magának. Joga van hozzá. Aki meg nem akar magának csinálni (bármilyen okból, legyen az hülyeség, nemtörődömség, vagy az hogy tele van pénzzel, esetleg csupán elfogadja hogy ennyi és kész) annak joga van sok-sok pénzt elkölteni ezekre. Nem kell megszólni senkit ezért. Szerintem. Én sem ugatok le senkit, akinek nincs automata láncolajozója, hogy "milyen ratyi, mert fújkálja a láncot" vagy azért mert nincs sebességfokozat kijelzője és váltogat hetesbe állandóan (ok, tudom, itt mindenki fejből tudja hogy milyen fordulaton hány km/óránál hányas sebességfokozatban van) netalán azért, mert nincs neki Power Commandere, és többet eszik/kevesebb lóerős a motorja, és hogy az milyen szar már... Igen, drága cuccok. Pofátlanul drágák. Mint ahogy minden az. De elhihetitek, hogy máshol s ez megy. Pl egy neves számítógép gyártó cég egyik adattároló szerverének az egyik bővítőkártyájába való akkumulátor pakk (hogy áramszünet esetén ne sérüljenek az adatok) kereken 300.000 HUF. Pedig semmi más nincs benne, mint némi elektronika és 6 normál akkucella. 15.000-ért kicserélték a cellákat, és még az is kétszer több mint amennyit ér, de ez így már korrekt.
Nekem már van egy, eddig még nem bántottak a rendőrök. Miért is tennék? Szarnak azok rá... Egyébként meg ha belekötnek, azt mondod hogy elromlott, és kész. Csak egy darabig villog, aztán már egyfolytában világít. Beállítható rajta jó sokféle mód.
Más. Vasárnap voltam Stuttgart mellett egy motoros rendezvényen, és lehetett Hondákat próbálni (konkrétan hármat, mert akkor mondták, hogy ez már az utolsó mára, kisköcsög ). Valaki régebben írta, hogy okádott a VFR1200 automatájától. és kiábrándító volt. Íme egy példa, mennyire különböznek az ízléseink, és mennyire más-más elvárásokat támasztunk egy-egy motorral szemben. Az én különbejáratú véleményem: a VFR1200 fantasztikus, a váltóját is beleértve, el voltam olvadva, életem egyik - eddig vezetett - legjobb motorja (pedig sikerült már jónéhányat). Nyilván pályázni nem jó, de a motor se arra lett kiagyalva, de hétköznapi (értsd utcai) körülmények között és túrázni - hangsúlyozom, nekem - maga a tökély. Tanulékony, ahogy kezeled a gázt, úgy vált, ha kell, kitartja fordulaton, és még mindig ott a joker, hogy pöccintesz 2, kötőjel 3-at a "mínusz gombon" (szép magyarul: visszabaszol kettőt, vagy hármat), és jön az őrület, olyan hanggal kísérve, hogy amikor leszálltam, a Honda-pólós kislány nem győzte törölgetni a fehér, nyúlós anyagot az ülés és a tank közül... A futóművéről nem ejtenék szót, képzeljetek hozzá egy fölényes legyintést, amivel elintézem
nem lehetetlen eladni.en a mult heten vettem le az enyem..felhivtak hogy jonnek erte,en meg meggondoltam magam.1.3M-ert hirdettem.aztan rajottem az a bajom hogy tokeletes.unatkozom:-)
Anno a gépesen volt nagyfék,joshi dob,meg csomagtartó.Mondom 900e.
Ugyis alkudnak 50-60-at és pénzemnél vagyok.
Frászt.Mondom akkor legyen 850.
Telefonált bárki is?
Ló...t.
Jo lekerült róla a csomagtartó és a 4 dugós fék.30-40 rugó.Csikorogva legyen 790.
Telefon semmi pár email hogy majd keresek mik a tipushibák satöbbi kérdés.
Nya akkor le a yoshi fel a gyári kémény.
Lett 720.No innentől páran vették a fáradságot hogy megnézzék de semmi különös.
Mondom ez így nem járja 699.
Még mindíg semmi,semmi,semmi.
Jön egy telefonáló hogy megnézné.Mondom hajrá itt a gép.
Tteszik-tetszik pici alku belefér e?
Ja 68 ért ha megfelel.
Kivette a pízt a bankból és elvitte.
Már elment az összes extra így lett as számított 8 kilós értéken a gép.
Nem Banditot, hanem motort nem lehet eladni, főleg ebben az árkategóriában. Ahogy látom, az 5-600ezer ft-os motorokig bezárólag mennek a dolgok, felette nem nagyon.
Nem biztos hogy érdemes... mert kb azonos áron kínált motorok közül (szvsz) azt fogják hamarabb elvinni amelyiken több az extra. Én biztos nem vennék meg egy kommersz motort árában, úgy hogy nincs rajta egy deka értelmes extra sem.
Mindenképp érdemes leszedni.És ha épp szervízen kéne átesnie akkor az olajat szűrőt ,láncot kézbe kéne adni nem bele a motorba.
Úgy talán elhiszik hogy benne van.
Különben felesleges rátenni mert hanyat-homlok az a vevő első lépése hogy cserél mindent.
Az enyémet szinte napra pontosan egy évre rá adtam el, miután feladtam a hirdetést. A leharcolt olaszból behozott motorok után a legolcsóbb volt, egy kicsivel volt több annak ellenére, hogy erősen "extrás" volt.
Engem hívogattak párszor, de csak olyan ajánlatokat kaptam, hogy "van öccázam és abból át is kell írnom, de hozd le Miskócra megnézni" és "vagy egy gs500-am meg egy playstation gyűjteményem" és társai. Az öreg Ford jutott mindig eszembe (eszem-faszom megáll és a kp sem sértés mondatai). Értelmes vevő egy sem.
Aztán tavasszal volt pár nézelődő, de mindenki csak addig látott, hogy ennyiért vehetne egy Hornetet is (igen, 5 évvel öregebbet, olaszból, "meztelenül"). Sokszor mindezt full kezdőként előadva, a középsztenderről nem tudta levenni a motort, ment a szájkarate.
Aztán egy napon levettem az összes extrát, levittem még jobban az árát, csináltam jó fotókat (jó géppel), előfizettem a nagy képekre a hahu-n (asszem 200ft) és másnap(!) elment. Többen is hívtak, a jó(bb) ár és a jó fotó adta el (mindenki azt kérdezte, tényleg ilyen szép, mint a képeken). Ha a motort nézzük gyakorlatilag gombokért ment el az első normális, normális ajánlatot tevő embernek (érzésre jó helyre került a motor).
Ha azt nézem, hogy lassan mennek el az extrák a motorról, akkor kezd közelíteni az általam tervezett árhoz a végső vételár. Dobozom, doboztartóm (SW-Motech), hátsó sárvédőm van még eladó.
Adott egy 250 kilós motor,rajta egy 75-110 Kg közti jobbára szines ruhába öltözött motoros aki áll.A féklámpa világít.KB akkora lehet a célpont mint egy rinocérosz.
Ha ezt nem veszi észre akkor szerintem tökmindegy.
De villogj nyugodtan ha ez megnyugtat.Legalább ha felken valahova zen leszel és nem ijedsz meg.
Max fekete vagy ezüst kacsaszalag.
Vevő menekül mint akit a veszett mókusok kergetnek.
Józan emberek pedig mindig lesznek és akár 100-120 ezer kilométerrel is meg fogják venni, ha tényleg normális vagy annál jobb állapotú...
ha megtartom még 1-2 évet ,100e km-er felletti motorért xart se fognak adni
ha elakarnám adni,szvsz 500-600e-be gyorsba elmenne,de legalább 1-1.5misit hozzá kéne vágni,hogy értelmes motort tudjak számomra venni,na de az is 5-6 éves lenne természetesen 35e-km-el ,vagy egy új részletre
A magyar autó/motorvásárló hülye (totalcar után szabadon). Én eddig nem hittem el, de sajnos saját szememmel látom, hogy többre értékelik a felemás lefutott gumis olaszból behozott, pörgetett órájú motort, mint a hazai, leinformálható rendben lévőt. Csak azért, mert az olaszból behozott motorban feleannyi, mondjuk 15000km van (10 évesen).
Szóval döntsd el, hogy el szeretnéd-e adni vagy nem. Ha el szeretnéd adni, akkor tanácsaim alant és sajnos árat le kell engedni.
Ugyis alkudnak 50-60-at és pénzemnél vagyok.
Frászt.Mondom akkor legyen 850.
Telefonált bárki is?
Ló...t.
Jo lekerült róla a csomagtartó és a 4 dugós fék.30-40 rugó.Csikorogva legyen 790.
Telefon semmi pár email hogy majd keresek mik a tipushibák satöbbi kérdés.
Nya akkor le a yoshi fel a gyári kémény.
Lett 720.No innentől páran vették a fáradságot hogy megnézzék de semmi különös.
Mondom ez így nem járja 699.
Még mindíg semmi,semmi,semmi.
Jön egy telefonáló hogy megnézné.Mondom hajrá itt a gép.
Tteszik-tetszik pici alku belefér e?
Ja 68 ért ha megfelel.
Kivette a pízt a bankból és elvitte.
Már elment az összes extra így lett as számított 8 kilós értéken a gép.
Úgy talán elhiszik hogy benne van.
Különben felesleges rátenni mert hanyat-homlok az a vevő első lépése hogy cserél mindent.
Engem hívogattak párszor, de csak olyan ajánlatokat kaptam, hogy "van öccázam és abból át is kell írnom, de hozd le Miskócra megnézni" és "vagy egy gs500-am meg egy playstation gyűjteményem" és társai. Az öreg Ford jutott mindig eszembe (eszem-faszom megáll és a kp sem sértés mondatai). Értelmes vevő egy sem.
Aztán tavasszal volt pár nézelődő, de mindenki csak addig látott, hogy ennyiért vehetne egy Hornetet is (igen, 5 évvel öregebbet, olaszból, "meztelenül"). Sokszor mindezt full kezdőként előadva, a középsztenderről nem tudta levenni a motort, ment a szájkarate.
Aztán egy napon levettem az összes extrát, levittem még jobban az árát, csináltam jó fotókat (jó géppel), előfizettem a nagy képekre a hahu-n (asszem 200ft) és másnap(!) elment. Többen is hívtak, a jó(bb) ár és a jó fotó adta el (mindenki azt kérdezte, tényleg ilyen szép, mint a képeken). Ha a motort nézzük gyakorlatilag gombokért ment el az első normális, normális ajánlatot tevő embernek (érzésre jó helyre került a motor).
Ha azt nézem, hogy lassan mennek el az extrák a motorról, akkor kezd közelíteni az általam tervezett árhoz a végső vételár. Dobozom, doboztartóm (SW-Motech), hátsó sárvédőm van még eladó.
Ha ezt nem veszi észre akkor szerintem tökmindegy.
De villogj nyugodtan ha ez megnyugtat.Legalább ha felken valahova zen leszel és nem ijedsz meg.