Kiscsákó! Kezdj el visszaolvasni a trágárság nem tőlem indult,hanem tőled,de mivel nem vagyunk oviban,én innentől le....lak! Orvosi eset vagy és tényleg melegen ajánlom,hogy nézesd meg magad sürgősen orvossal,tudod....agy turkásszal!
Innentől bármit írsz nem válaszolok rá,mert idiótákkal nem vitatkozom! Na szeva kiscsákó!
Na majd ha neked is így ismerik el a munkád ,és így becsülnek meg !
akkor be állhatsz a soromba ,,, mögém
a trágárságokat te kezdted úgy ,hogy nem is ismersz , de meg bocsájtok ..mert ma ilyenem van tapsi fül http://www.sportmotor.hu/motor...
Mivel anno lehúztam a vasúton 14 évet, így eszembe jutott, hogy régen a katonaság is vasúton szállította a gépjárműveit .Ennek a mintájára mondjuk be lehetne vagonírozni a motorokat is találkozóra menve .A vasútról meg ki lehetne vinni őket autó szállító kamionokkal .
Aztán akkor nem lenne annyi gyorshajtás, meg ittas vezetés se .
Két féle felnicsík van. Az egyik tekercsben és adnak hozzá egy felrakó segédeszközt. A másik az enyémen amit látsz. Ez ívekben van eleve és darabonként kell felragasztani (egy csík, egy felirat, egy csík, egy felirat). Ez a motormatricak.hu -tól van, fényvisszaverős. Kis kézügyességet igényel a felrakása. Egyet mondanék előre: ha elkezded ragasztani, alaposan és lassan dolgozz, ha rányomtad és nem egészen jó, ne akard felszedni mert rohadtul ragad, szakad és korrigálni nem tudod.
Csak egy javaslat. Nekem is fekete a motorom. Mivel a kiegészítők ezüst színűek, ezért én megmaradtam a fekete-ezüst színkombinációnál és ezüst fényvisszaverő felnicsíkot raktam rá és szerintem nagyon jó mutat. Azért favorizálom a fényvisszaverő díszítést, mert sötétben nem csak látni, hanem látszani is kell. Fényvisszaverő tapétával van pl. a hűtő két végén lévő takarólemez is fedve.
a haladobb felhasznalok engem egy dologrol ha felhomalyositananak.
kanyarbol kifele, utcai gumival, szaraz uton milyen fokozatban/fordulaton lehet megusztatni a hatuljat? en mondjuk kettesbol kigyorsitva 4000-es fordulatrol a pr meg se moccan hatul.a pr2 -t kopottan meg tudtam csusztatni vizen, de csak egyenesen mertem, ez a pr viszont meg se moccant telen, fokos levegonel, esoben. ...
ugyan olyan trágárságokat irtál nekem ,, mint én neked
kézen fogva menjünk az agy turkászhozz tapsi fül hisz te is ugyan azt csináltad mint én ! + bele pofáztál más vitájába
vagy te már voltál agy turkásznál ? azért van belőle felmentésed
Tatabányán jártam
Kiscsákó! Kezdj el visszaolvasni a trágárság nem tőlem indult,hanem tőled,de mivel nem vagyunk oviban,én innentől le....lak! Orvosi eset vagy és tényleg melegen ajánlom,hogy nézesd meg magad sürgősen orvossal,tudod....agy turkásszal!
Innentől bármit írsz nem válaszolok rá,mert idiótákkal nem vitatkozom! Na szeva kiscsákó!
akkor be állhatsz a soromba ,,, mögém
a trágárságokat te kezdted úgy ,hogy nem is ismersz , de meg bocsájtok ..mert ma ilyenem van tapsi fül http://www.sportmotor.hu/motor...
na persze
De azért utálatos egy babra munka a felrakása !
Aztán akkor nem lenne annyi gyorshajtás, meg ittas vezetés se .
Szerintem én is maradok a szürke megoldásnál...
most erre gyurokdrift
kanyarbol kifele, utcai gumival, szaraz uton milyen fokozatban/fordulaton lehet megusztatni a hatuljat? en mondjuk kettesbol kigyorsitva 4000-es fordulatrol a pr meg se moccan hatul.a pr2 -t kopottan meg tudtam csusztatni vizen, de csak egyenesen mertem, ez a pr viszont meg se moccant telen, fokos levegonel, esoben. ...