Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
Érdeklődnék nem-e tudja valaki,hogy ki foglalkozik itthon brembo cuccokkkal pl főfékhengerrel?Itthon szeretnék venni a gari miatt.Ja a google nem barátom.
Nekem most 24.500 km van benne.
Zöldi, mit mondtál anno, mennyi a Roadtec Z6 180/55 17?
Jó reggelt, jó hétvégi gurulást!
Perecelésnek egyik nagy problémája, ha nem áll le a motor,mert mondjuk pörög a jármű a flaszteren, és a dőlésérzekeló nem tilt, pillanatok alatt üresre fut a olajszivattyú, aztán meg a siklócsapágyak, csapágyak...
Ebben részben igazat adok neked.
A motorban van pár apró alkatrész aminek helyettesítse, felújítása igen drága. Ebből csak az egyik a henger dugó páros. Attól még hogy nem eszi az olajat, és van benne kompresszió, lehet kopott siklócsapágy sok helyen, vagy végét járó vezérlés, kuplung, váltó, olajszivattyú generátor, szabadonfutó... igaz ezek mind adnak zajt is, de elsőre egy rövid randin ezt nem olyan egyszerű körbehatárolni...
Ezért inkább a látható dolgokból próbálom kiolvasni kikövetkeztetni a nem látható dolgok állapotát. Nekem ez a taktikám, másnak ettől még lehet más...
Söt itt németben még örülök is hogyha nem indul el az öreg motor, mert akkor tuti nagyot lehet alkudni. Volt hogy majdnem már könyörögtem hogy ne bikázza tovább a motort, akkor is megveszem, ha nem indul be. Ìgy lett. Aztán a mélygarázsban meggurítottam pár méter után beröffent. Vagy most olyan motort vettem amiben gyertya sem volt, meg nem volt rajta kipu...nyomtam bele pár napra wd 40-et, megmértem a kompressziót, annyi volt mint nagykönyvben. Hétvégén hogy otthon voltam már énekelt is minden fordulatszámon...Nekem ez különösen érzékeny pillanat volt, mert gyerekkori motorom sikerült megvennem...(nem ugyan azt, de ugyan olyat.) Visszajöttek a szagok, formák, ismerős alkatrészek és fogások...
fék csövet dobd le ......... álkoholba mos le mindent valaki meg gyogyitota dot 5 -el a rendszert.......... sajnos málik a csöved
Akkor jöhet az infó :)
én tudom .. bi bi
Pisti ! a motor állapotát is kb 90 % ra ki tudod szűrmi csak ké db müszer kell hozzá az egyik e gy co mérö a másik pedig a compresio mérö 90 % - ban ezzeket senki nem tudja ki játszani
azzér ha már veszel használt gépet manyi be tart ki csavar ni egy gyertyát stb és akkor lehet magyarázni .....

Ja............... szia
A tisztánlátás végett, a csúnyácska külső azt jellenti, hogy a srác elperecelt és fényezni kell mert fejidom eltört valamint a bal odala a farokidomnál csúszásnyomos + horpadt tank. De új aksi, új Did zvmx szett és tavaly Februárban vette azóta ment vele 1700km kb és akkor megcsúszott egy soderes befordulásnál..
Mégse gurulok, le van eresztve a hátsó gumim . Egy hete rakták fel, vatta új.... Asszem, holnap el kell mennem a Reiff-hoz, és valamiféle garanciát érvényesíteni....
No, elég is a szócséplésből, megyek ,gurulok egyet
Ez meggyőző érv volt...
Muszáj hogy jó legyen, mert másikat nem tudok!
Köszi! Gondolom, a GSF1250 jó az enyémre is, mert ugyanaz a blokk...
Nálam ez az ideális körülmény be van tartva rendesen, 2 nappal előtte már mértanilag vizsgálom az időjárást a bejárt szakaszra! Utána pedig márkatárs megjegyzi milyen tiszta a gép, jól eset szívnek-léleknek! De mostani körömnél belefutottam egy építkezési övezetbe ami nem volt kerülhető, és ugye ott a pormentesítést vízzel oldották meg, még jó, hogy nincs nálam ilyenkor egy MG42 1200 skulóval, mert azon a cc 40 méteren olyan lett a moci 10km/h tempónál mint ha a Párizs-Dakart futottam volna meg vele! De másnap le lett puceválva sima slaggal a dolog és áttörölve minden ami számít, az olajozó pedig teszi most is a dolgát szépen, eddig hiba nélkül, tehát ott nem volt gond!
István tudnál nekem küldeni egy ilyen "szervizkönyvet", amiben benne van, hogy mit mennyi km-enként kell cserélni, ellenőrízni? 1250FA-hoz. Van ilyened?
drágán adod...

annyival nem jobb
Tudom mindig vannak kivételek...
Mint hogy a használat módjában is. Van aki csak strandolós idöben, csak ideális körülmények között gurigázik, van aki egész évben le sem teszi, és ki sem látszik a motor a szarból...
Ezért lehet némi fentartással kezelni a szervizkönyvek csereperiodusait. Pl a korábban említette légszürö van ekinek 24000 km-t is lemegy hogy motor valahi is fuldokolna, van akinek 10000 km után már cserélni kell...Ha valaki érti látja felfogja, manipulálhat egy picit az intervallumokkal. Irtam én is gép karbantartási doksit. Volt némi korábbi tapasztalatom a géppel kapcsolatban, meg megspékeltem egy hasamracsapommal maradva a biztonsági oldalon. Ugyains a cserealkatrész ára, meg a cserére fordított idö kevesebb, mint a nem tervezett leállásból származó feszteség már jó vagy. Plusz bele kellett kalkulálni, hogy hiába irtad elö, a gyökér droid a sor mellet úgyis felülbirálta, és csak aláírta nyomtatványt , de nem végzett el semmit. Pár hét múlva meg derékig turtam a gépbe hogy WTF!
Himbarendszer: Nemrégiben cseréltem lengővillát egy garantáltan 46 ezret futott 1200S-en. Sosem volt szétszedve korábban, meglepően sok zsír volt a himbacsapágyakban.
Én zehernye voltam, legutóbb csak kitörölgettem a kuplungtartályt, de nekem asszem 1 évesen csont fekete volt. Valami por gyűrlik benne, de mitől...
Egyszer kell a motult kipróbálni csak :D
Nem tudom, nyilván inkább a használat (km) számít mint a kor. Illetve gondolom a használat intenzitása, mert nem mindegy hogy pályán motorozol vagy vidéken túrázgatsz. Nekem az a tapasztalatom, hogy a fék és kuplung folyadék egy bizonyos idő (illetve akkor km) után besötétedik.