Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagy melegben, lég-olajoson ez tipikus Castrol Actevo "hibajelenseg" volt, főleg ha a vége felé volt a csereperiódus. A váltó akadt, nehezen váltótt, zajosabban váltott, a motor kicsit hangosabban járt.
Amint kicsit gyorsabban mentem és visszahült az olaj rendben volt rögtön a váltó. Motul 5100 a kulcsszó, többeknek bevált.
A luft váltásához lehet segít ha beállítod a lábadhoz a váltót.
A tegnapi flamehez beöltözős szólnék hozzá. Előre leszögezem, nekem mindegy ki miben motorozik.

Görög szigetek, last minute nyaralás. 40 fokban csapattunk rövidgatya-póló kombóban a bérelt robesszal, a hegyek között, a tempó talán volt 30 is. Felértük egy kicsit szelesebb részre, egy hegygerincre, mehettünk ott talán 1 percet is, vagy még annyit sem, aztán le a hegy másik oldalán.
Másnap alig bírtam felkelni, a fülemtől a hátam közeépig, az alkaromig minden váll illetve a váll mozgásával kapcsolatos izmom be volt gyulladva, görcsben volt ("elfekszem a nyakam" kiterjedve, négyzetre emelve). Onnan kezve fájdalomcsillapítok, injekciók, masszírozás, gyógytorna két hónapig, mivel nem bírtam mozgatni a karomat. Nem tudtam ülni, autót vezetni stb.

Szóval bármilyen furcsa, de a ruha nem csak az esésnél véd, hanem a széltől az izületeket, izmokat is.
Értem, hogy lehet kideríteni mennyi van benne?
Attól hogy nem 37000km van benne...
Sziasztok!

2napja màr én is Bandit tulaj vagyok.. Köszönöm a segítséget az eddigi kérdéseimre, de el kell, hogy keseritsek mindenkit lesz még
1200S, 2k5/7 havi gépet vettem 37e kmel, picit csúnyácska külsővel de szerkezetileg rendben van. Tegnap egész nap motorozgattam a városban és azt vettem észre váltottam volna felfelé 1böl elöször luftott sikerült majd 2,3 szori próbálkozásra sikerült tovább váltani 2be de utánna a többi fokozatban fölfelé akadozott a váltás. Majd a következő lámpánál megállva és üresbe kapcsoltam és indulás után megint minden rendben volt.. Mitöl lehet ez? Valamint ki milyen kuplung és fékfolyadékot használ? Fém fékcsővekkel észrevehetően javul a fékhatás?
Sajnos...
Nem.............azt románoktól és ukránoktól hordják.
Meg a munkaerőt.
Viszont végbeláthatatlan erdők, friss levegő, és gyönyörű környezet...
Azért van egy-két profi is...
De bútorlapot már nem gyártanak.
Igyekszem azt a részt kihagyni tudatosan.
Irtó gagyi bútorgyártók vannak ottan.
Ez az M3-as nem rég átadott szakasza te nem jártál még arra ha Őr-ig nem rongyolsz le rajta.
Nyíregyháza-Pest tényleg az.
De kifelé fenyőerdők, akácosok, nyarasok között nagyon szép.
Ófehértó után még nem jártam, de bepótolom...
Hát félalvásban megyek nyíregyre általában annyira dögunalom.
Hááát most már azt mondom, hogy van.
És van egy vérnyulad.
M3-nak van szép része?
Buda letudva, qrva meleg volt...
Az M3 legszebb része a Nyíregyháza és Ófehértói szakasz.
Független magányos motoros vagyok... Viccet félretéve a hétvége a családé munkámból kifolyólag nincs időm nekem ilyenekre. Évente egy két motorostúra, ez az életem nem pedig a hovatartozás. Ha akarok egy komolyat motorozni baráti kőrből egy kis csapat indul és nem befolyásol senki, ülünk a vasra és góóóóóóóóó! Egyébként sok mindenkit személyesen ismerek a társaságból.
Én megdöglök mögötte,pedig 150 alatt már ritkán megyek
és nem akarsz belépni az eggyesületbe?
Én elvagyok vele, de mint tudod én keveset motorozok...
Hello.
Nics meleged a vérnyúl mögött?
Nem gyógyul be Gabi, nem olvastad a srác sztoriját? Örökre megmarad a helye....
de bizony hogy az