Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Blue!

Pontosan miből csináltad?

Üdv.: Tibi
Ez szerintem egyben van....azért 15000............

külön a kis csikot Én se találtam még sehol...........épp ezért trutymoltam már megint VSzabika nagy nagy örömére:-)
195nél még mindig simán ülök.................eddig tudtam eddig meghúzni

a teljes költsége meg fillérek:-)))))
Az ismerősők szerint jó lett (Erik, Dzsoki, Elbandi)

http://akmtmedia.extra.hu/gsfs...
Egy restaurált 250-es csepel manapság a hétszámjagyű összeget súrolja...örüljél, hogy van ilyened! Nem semmi..
Köszi.Bocs nem írtam az eredeti Yamaha változatnak a képe nem az én gépemről készült, most nem volt itt kéznél csak a beazonosíthatóság kedvéért csatoltam ide. A netről ugyan le tudnám szedni a képét mert még mindig fut, azaz most árúlják...
CSEPEL 250. 5 év megfeszített munka , és néhány páratlan álmatlan éjszaka!
Fagyos reggelek a veteránbörzéken...az első berobbant ütem, és 50év időutazás az első kör alkalmával...
Szép!

A csepel is, a háttérben!
Én ebben a "szerencsétlen" motorban éltem ki a barkácsoló hajlamaimat. Én is lábbal toltam vele a szelet...Mentségemre legyen szólva, teljesen visszaalkítottam az eredeti állapotba mindent, és úgy adtam el.
De megtanultam a lakatos munkát a kormány, lábtartó, kipufogó , sárvédő , tank, oldalborítás készítésekor, a bőrmunkát az üllések , villa és nyeregtáska létrehozásakor....Azért visszagondolva volt rajta egy két vad dolog, pl: a "házilag" keményforrasztott fékcső. Imádtam azt a motort soha nem akartam nagyobbat! És lám....
A gányra nálam egy középiskolai ismerős tette fel a pontot:
Volt egy motorja, Mz és Jawa ták, 19-es kerékkel. Kapott valahonnan 3 darab 18-as gumit, vadi újat. Eladni nem tudta, így a következőt csinálta: kiszámolta, hogy mennyit kell KIVÁGNI a felniből, hogy 18-as legyen, majd a küllőket is méretre vágta. A műtét valamilyen szinte sikeres volt, mert ott vírított a motoron a 18-as gumi. Ez nem most volt, a csávót láttam a múltkor, még él

Saját tákolásom, amire a legbüszkébb vagyok: Csomagtartót akartam a Laverdámra. Nézegettem a kaalógusokban, láttam szépeket, de az otthoni vasakat- Apám is lelkes gányoló- csak melegen lehett volna hajlítani, láng meg nem volt. Így összeraktam a csomagtartót 10patentívből meg csövekből, villannyal összehegesztve. Ezután órákig flexelés, napokig gittelés-csiszolás, majd sprével fújás, és elkészült a csomagtartó, ami nem volt túl ronda, csak 4 kiló
"Szar volt, de imádtam "
Így voltunk mi mind ezzel szerintem! Az a bajom magammal hogy most mikor már JÓ motoron ülhetek néha elfelejtem milyen géppel is járkáltam és hogy mit össze gányoltam! Mondjuk a különbség az hogy nekem talán sikerült kinőni belőle, sokakkal ellentétben! Meg a régi szép dolgokról csak a kellemes emlékek mardtak, még ha le is rohadtam, zakoztam, most már az is csak egy emlék!
Olvasom itt a felcseperedőket milyen gondokkal küzdenek, és mosolygok rajta... Yamahára is jó volt a MZ kuplungbowden, mz kormány, használt vágott gumi...csak a gyárit meg ne keljen venni...
Nem akarlak elkeseríteni, a Te magasságoddal nehéz lesz tuti plexit találni(én kb ennyi vagyok).
Múltkor mentem egy Fjr-rel, annak szép magas plekója van, de még az is nyomta az örvényt- mondjuk el bírnám viselni hosszú távon is
Hol?Ilyen áron nem találtam...
Szia,187cm vagyok.Próbáltam minél magasabbra tenni a plekót,de még így is kevés kicsit,pedig ez még pár cm-rel magasabb a 600-as plexitől.
Tudtommal mind ilyen.
Sziasztok!

2004-es kiadású 600-as fejidomos Banditom van. 5500-as fordulatnál elkezd berezonálni, ami 6000-es fordulaton már meg is szűnik. Ezt néha elég erőteljesen teszi, de van úgy, hogy alig lehet észrevenni. Előfordult már nektek ilyen? Ez esetleg típus hiba, vagy valami kezdődő probléma előjelei. Köszi szépen előre is a válaszaitokat.

Üdv minden motorosnak:
Sam
Írjál csak, nekem is volt gpz-m, 305-ös BeltDrive. Szar volt, de imádtam
hellò sràcok!
vègre megjott a biztosìtàs, ès tegnap àtìrattam a mocit
remèlem nem gond ha nèha ìrok ide nektek valamit, de GPz fòrum nincs
itt egy kèp a GèPeZetrol...hàt a làbtartòm nincs veszèlyben
Olyat láthattál, a gsx 1200-ban ugyanaz a blokk volt, mint a Banditban. Szerintem még a sisak az, ami nagyon számít. Ha rosszak az aerodinamikai tulajdonságai, hihetetlenül fárasztó tud lenni.
Az eredeti füstszürke állítható szélvédő (fülecske+szélvédő) 26490Ft.
Hány centi vagy, és milyen moci?
Btw, nem akarod kitölteni az adatlapodat? (illik)
Nem tudom, keress rá. Pl. azon az oldalon amit linkeltem, ott is meg lehet venni (úgy tűnik).
Tangerine.Vario fülecskét honnan lehet rá szerezni?
Nekem Givi A 660-as van,egész jó,de még elkelne rá 1 vario fülecske,igaz én elég magas vagyok és a nyereg is a magas állásban van.
1000 köszi mégegszer mindenkinek!
Az az igazság, hogy én olyan gyorsan lecseréltem, hogy nem tudom összehasonlítani a gyárival. Nekem nem volt gondom vele, de bizonyos sebesség felett rázta a fejem a szél. Ez is sajnos nagyon szubjektív, hogy kinek mi a jó/rossz. Legjobb lenne ha mennél egy olyannal, amin ilyen van, és magad próbálnád ki.
Vagy veszel valamilyet, kipróbálod, és ha nem jó továbbadod.
Én csak találomra és kinézetre vettem ezt (78€ asszem).
A (csupasz) GSX-hez képest kész megkönnyebülés volt visszaülni egy körre a Banditára.
Sebaj holnap veszek a GSX-re is egy Givi A600-as plexit (szintén találomra), ha nem lesz jó akkor még lehet, hogy fogvicsorgatva, de még egy ilyen plusz "Vario" fülecskét is veszek később tizenöté' .
Hétvégén Bp-en láttam pont egy ilyen kombót (A600+MRA fül) egy GSX1200-on (asszem az volt ráírva, de inkább Banditra hasonlított, főleg a blokkja). A tulaj szerint érdemes volt a fület rátenni. (eddig nem is tudtam én sem, hogy van ilyen fül külön, de gyanús volt a Givi/MRA hibrid ). Na majd meglátjuk.

Egy szó mint 100 csak saját tapasztalatodnak higgy, mert mindenkinek más a komfortérzete/testtartása/magassága.
Ki kell próbálni más motorján, vagy szúrópróba.
Köszi Tangerine!
Tudom, hogy hiú ábránd volt részemről az előzetes árkalkuláció. Hobbieszköz alkatrész csak drága lehet.
Azt kérdezném még Tőled, (mert látom Te a Banditodon kb. olyan plexit használtál amit én kinéztem) hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy úgysem lesz ettől a típustól sokkal jobb a helyzet?!
Üdv.: Tibi
Dehogynem lehet venni. De hogy túl olcsó lenne azt kétlem.