Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép. Hány centit emel? Annyit, hogy a vezetékek még pont engedik? Mi az ára?
Jomesteremberek csinaltak ;-)
Húú de szép:)
Kormanymagasito tesztpeldany
Mi köszönjük a vásárlást, és a másnapi dudálást is :)
nem volt vészes picit többe volt mint itt az apróban egy yoshi
de új,és zertifikat is van azaz műszakira sem kell levegyem és nálunk szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban sem vesz ki a rendőr
A GSXF-é jóval vékonyabb, valszeg a müa idom miatt!
Nekem itt áll mindkettő a garázsomban.
A vége nekem is 54mm a leömlő átmérője érdekelne ami közvetlenül a hengerből jön ki nekem a gsxf-en 32mm.
Még az ősszel megakadt a szemem egy 600-as banditon mintha jóval vastagabb volna talán jó lenne az enyémre is.
Passz, nem tudom.
Félóra töltés után, megint tekert rendesen.
Típusa?....csak mert nagyon kevés akksi van ami már 1 évesen is így megadja magát...
Ma a négykerekű Suzuki akkujával szoptam reggel a -8 fokban.
Kb. 1 éves. Sajnos hagytam magam kisebb kapacitásúra rábeszélni, mert nagyon kellett (az akku mindig nagyon kell ugye). Nyáron OK, de ilyenkor alig teker. Na meg 6 km-nél sosem megyek vele többet egyszerre.
Ehh, a héten talán egyszer sikerült beérnem időben 8-ra.
Akkor lehet, hogy tavasszal beújítok, és nem várom meg, hogy szopjak vele valahol külföldön.
Szia!Az összekötőcsőre gondolsz?Nekem 650-es K5-ös van,a leömlő végének az átmérője 54 mm. 1200-nak meg talán 60 mm, de nem vagyok benne biztos.
Kösz a napszemcsit , szerintem veszek még tartalékba is olyan király
Örülök hogy meg ismerhettelek benneteket
25 korul megvan a gyari suzukis yuasa. OE
A nem suzuki feliratos de japan meg 20 alatt.
Szevasztok!

Na ez a dob nekem is tetszik. Menyi volt az ára?Ha nem titok.
fenn van a motoron de mivel kint van az aksi a hangját még nem hallottam súlya kb 1/5-e az eredetinek
ilyen beleöntős,savassal nincs jó tapasztalatom,a túlfolyón valamennyi kicsepegett azt a robogóm hátsó kerekéről lemarta a fényezést,de mire észre vettem késő volt
ez egy 4 éves Varta
arra gondoltam,hogyha fel van töltve az akksi,kiviszem a benzinkútra,hogy terhelővillával megmérjék,de az alább olvasott hsz.-ból az jött le számomra,hogy az se megoldás,mert egyik percről a másikra megy tönkre,ahogy Zoli32 is megfogalmazta,és Szotyi

talán a járhatobb út ,amit K.István említett a töltésméréssel,de az se garancia,igy marad az ima
Semmit mert a mai aksik nem szétszedhetőek illetve igen hisz újra felhasználják őket, de anincs cella csere mint 40 éve...
Ha megtudom,hogy zárlatos az egyik cella,azzal mit lehet tenni? ........pl a nagy targonca akkuknál lehet cellákat cserélni,de azok akkorák mint 5-6db motorakksi egyben....
Rágógumi?
Hááát, ha nem tudod visszazárni akkor igen....
Lukat fúrni cinkes?