Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tsanyi! Akkor hozzád fordulhatok ezügyben bizalommal?:)
Ja-ja....6000-et tiltáson és a következőt meg alapjáraton....és akkor pont annyit kopik mint amennyit beverődik...
tsanyi?
Akkor meg kell találni az arany középutat, és akkor szét sem kell szedni.
Köszönöm a segítséget! Két hónapja van meg a gép, most itt a téli szünet és ezzel együtt a karbantartás időszaka is. Szóval a lelki nyugalmam végett ránézetek a szelepekre valakivel...csak még nem tudom hogy kivel fogom, a helyi szerelőben nem nagyon bízom. Ha tud valaki jó hozzaértő szerelőt aki nekem be tudná állítani ezt rendesen írja meg itt. Nagyon megköszönném! Pomázon lakok, tehát Budapest esetleg könyéke(Szentendre) lenne nekem a legjobb. Előre is köszönöm!
Csak meló után, kiszellőztetni a szervízszagot :D
Na ez így nem lenne jó....ha egész nap motorozol ki a bánat szerelne?...
Régen használtam rádiósat és az valamivel nagyobb sebességig jó volt sőpt mivel 1-2km-ig használható volt így az más motorosokkal vagy autós kísérővel is tudtunk beszélni.....Alan volt a cucc, lajosos....,de ahogy írod a fülhallgató hiába volt elvileg motorosoknak készítette, de nyomott rendesen.....sokáig volt kékfogas holmim amivel teló meg ilyenek működtek, az jó volt minőségügyileg nagyon, még 150-nél is azt hitték akikkel beszéltem, hogy szobában vagyok, de az esők miatt a mikrofon része hamar tönkrement ha nem kapcsoltam ki időben így van itthon 3-4 darab belőlük amiknek minden része jó csak a talp nem azt viszont nem lehet már külön kapni.....
Már látom is:
Zöldi Moto Poprad.
És minden nap végighúznám a lábtartót a felső tátrai út összes kanyarjában Tuti előbb kopna el a gumi széle, mint a közepe.
A Lidl-ben kapható 4e Ft-os kábeles 80-90-ig jó, de egy óra után nagyon nyomja a fület. 90 felett csak szélzaj van.
Pedig ha ott nyitnál szervizt igen jó kereshetnél.... ...nemrég még nálam is járt szlovák srác mert arrafelé alig találni szerelőt....a többség külföldre hordja...
Baszki Te is kialudtad magad látom
Ott a pont!
Sk
Nem ebben a formában....nem motor függő, hogy miként kopik hanem pilóta függő......aki hajtja annak csökken aki túrázik és nem forgatja annak nő....többnyire, persze van ettől eltérő példa is, de általában így van.....pár pályázó gépét is hekkeltem néha és azoknak mindig csökkent és nem 12000-nél hanem sűrűbben kellett állítgatni, persze azok nem banditok voltak, de attól még a motor motor.....és ahogy írták is van akinek még 60000-nél sem kell állítani mert annyira nem pörgeti és kopni lassabban kopik mint ahogy beverődik forszírozott használatnál.... ......legalábbis én így tapasztaltam...
mi?
Szerintem a kábeles mind szar.
Ez viszont nagyon jó:
http://www.ebay.co.uk/itm/Twin...

Ennyél 140 nél is lehet beszélgetni. A drótosok max 100 ig. Szélcsendben. Ha már előzöl egyet, vagy erősebb szél van, semmit nem hallasz. Fentit augusztusban vettem, tökéletes.
Ezért kimentél Szolvákiába?
A gs emelőtőkés, a levegős bandit meg himbás. Egészen más a toleranciájuk. Enyémben szerény 40 van, az összes hézagálítást sk csináltam, soha nem volt olyan, hogy ne kelljen hozzányúlni minimum 5 szelephez.
Meg azt az egy apróságot se feledd, hogy légolajnál csak fele akkora a tűrésmező azaz 0.05 mm és himbás , még a korongosnál 0.1 mm a tűrésszélesség.
Skacok. Használ valaki valami egyszerűbb kábeles utas-vezető átbeszélőt? Mit érdemes venni?
Neked gyanítom kell is.
Mindenki tesz saját belátása szerint,mindenesetre az enyém 12000-ként állítva volt és lesz....
Előtte a GS500-asomon se volt 12.000-ként állítva.
A vizes esetében igazad lehet, de a GS szimpla léghűtéses volt... és ugye mentem is vele, küldtem is neki rendesen.

12000 szerintem túl óvatos.....24-30 környékén érdemes szerintem
De ez a saját véleményem
Pakk ment!