Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A multiban a yutubos videók alapján a hangjában csalódtam.Kegyetleszar krákogás.Menni viszont megy mint a verszettürge.
És van rajta majdnemvérnyúlpleko.
Ac strret sem rossz azért de nem fog hátbabaszni úgy mint a bandit meg a speed.
Viszont nekem jó.Mert én magabiztosabb vagyok vele mint az SV-vel bármikor.Ha nem is hipergyors de valamit gyorsultam is.
A speed maga lenne a nirvána......még a multistrada1200-tól tudnék megszédülni,meg az áruktól is!

Szinte nulla pakolási esély.
És szerintem kevés lenne neked.
Inkább egy speed.
Én meg nagyon várom a tesztet!Minél többet nézegetem őket annál jobban tetszik........megfordult a fejemben,hogy megfelelő lenne nekem egy daytona,túrakormánnyal....
Már most is az.Csak finomítani kell.De míg nincs tartály fenének van kedve bogarászni.Megjön és egy hétvégén puccbaágom.Légtelenítés,csavarok átnézése,meghúzás,beállítom az elejét hogy középre álljon,villahidakat lehúzom,fogkefével lemosom még a szegleteket.Kell egy próbaút hogy a hűtő pöpec e satöbbi.
Akkor pöpec legyen,mire mennünk kell!
Francot.Talán a jövő héten.Most bevágtam a lomosba. Kicsit több a meló.Így áll.Dec-elején szétdobom és festésre alkudozom a mesterrel.Addigra megjön a hasidom amit most lőttem.És hátha bejön a tartály is addigra.

Ha kész szépen ráhajtok egy ponyvát és tavasszal gumizom meg egy kar szett.
Meg kell várnom a fesszab cserét gyári visszahívásban még mostanában.
Megjött a tartály,összeraktad?
Jövőre teszt egy új szetten.Kiváncsi vagyok hogy muzsikál egy középkategóriás szúnyogon.
Igen,ez az elmélet picit régebben már itt a fórumon is megszületett,ezek szerint más is így gondolja.
Biztos jó a pirelli profilja.
Sportattackkal elöl-hátul,a bandi is szinte rászívja magát a kanyarra,sokkal könyedebb de azt 6000km alatt kivégzi...
Ma beszélgettem egy ismerőssel aki mint kiderült némiképp ért a felületkezeléshez meg ilyenekhez és felvetettem Neki a váltó problemet mire vagy 1 órán át magyarázta a különböző eljárásokat amiknek a tizedét sem értettem, de a lényeg az volt, hogy ha csak egy bizonyos évjáratnál merül fel gond, de amúgy ugyanaz a fogaskerék más időben gyártva vagy m,ás motorban jó akkor nem nagyon lehetett más mint, hogy az ominózus időben a gyár beszállítót válthatott és annak nem sikerült jól a felületkezelés......persze ezt csak látatlanban mondta szakmai tapasztalat alapján.....ez amúgy talán nem lehetetlen hiszen a gyár folyamatosan változtatja a beszállítókat, pl egy időben denso máskor ngk gyertyával szerelik, láncnál vagy d.i.d vagy rk....és hasonló különbségek folyamatosan adódnak.....az ilyen váltást meg nem is nagyon lehet tudni hisz nincs gyártó az alkatrészen....
Nem mindegy melyik sportmax.
Van vagy 6-8 féle.És a másfele az lófasz.Akkor már ledobom.
Egyenlőre maradok a pierellinél.
Valahogy könnyebben dől mint a többi.
Nehéz elmagyaráznom.Nem értek nagyon hozzá.
Nyomaték az kell,ezért szeretjük a banditát!
Amúgy az oldalán a kigyorsító felületen kopott el először,a conti ennél jobban bírja és jobban is tapad...........
Volt fent hátul egy 1,5mm-es dunlop sportmax (úgy kaptam),400km alatt fémszálig kopott és nem is hajtottam...
Visszább kéne fogni a nyomatékot.

Könyebb sportgépen kevesebb gumi fogyna ugyanilyen sebesség mellett.

Szerintem.
De,minden gyorsan fogy.....Metzeler z6 8500km alatt ilyen lett..
Pedig jó lenne.

Mért nincs értelme?
Ez csak neked baj.............neki nem.
Mikulas azert nem vagyok. Utcara annak pot semmi ertelne
Mert amikor utoljára a kanyarban rám előzött, úgy csörömpölt mint egy bogrács.
Nem tudom mi ért le neki, de úgy elment mellettem, hogy majdnem leszálltam a motorról mert azt hittem, hogy állok.
Nem fogy gyorsan az RA2?

A gumiemberes nem rossz.
Ezt a képet még nem is láttam,hol készült?
Tisztán látszik,hogy itt már a következő kanyart nézem,hova is kéne érkezni?
Pont ennyi,sportattack2+roadattack2 hátra...
Nem bízom a michelinben......a Csöngö+Miki gépén is azzal mentem a parton,sztem a conti nagyobbat fog,de én amatőr műkedvelő vagyok...
Mé lenne baj?
Az a baj, hogy Szotyi a szar gumival is így megy.