Én tavaly óta nyúzom a bt023-at. Nagyon meg vagyok elégedve vele, nem bántam meg, hogy ezt vettem. Viszont volna egy kérdésem az okosokhoz. Hátsó sárvédőn gondolkodom, találtam is ebayen gyárit, de (K6) 1200-ashoz van írva. Lehet valami sansz, hogy passzentos legyen a (K5) 650-eshez? nem tudom, hogy van-e különbség a hátsó villa tekintetében vagy vegyem meg drágáért a 650-re gyártottat... ?
Ahová rámegy a csatlakozó a fekete és sárga között, fekete és kék között semmit sem mérek. A kék és sárga között 6.5-2.5 k ohm-ig mérek gáz állástól függően.
Most akkor az érzékelőt odaadhatom a macskának játszani? Vagy még jó?
Jut eszembe jó pár oldallal ezelőtt van egy oldalkocsis bandita. Szóljál aztán nyárra összeütjük, hogy tudd vinni a családot kirándulni.
THROTTLE POSITION SENSOR POSITIONING
Install the throttle position sensor as described below.
• Measure the resistance between the throttle position sensor
terminals as shown.
$09900-25008: Multi circuit tester set
&Throttle position sensor resistance : 3.5 – 6.5 kΩ
• Measure the resistance between the throttle position sensor
terminals as shown.
• Fully open the throttle valve with the throttle lever.
• Under above condition, position the throttle position sensor until
resistance is 2.66 – 4.94 kΩ.
• When the resistance is within specification, tighten the
throttle position sensor mounting screws.
&Throttle position sensor resistance : 2.66 – 4.94 kΩ
%Throttle position sensor screw:
THROTTLE POSITION SENSOR INSPECTION
Measure the resistance between the terminals as shown.
$09900-25008: Multi circuit tester set
&Throttle position sensor resistance: 3.5 – 6.5 kΩ
NOTE:
When performing this test, it is not necessary to remove the throttle
Lenne egy olyan kérésem hozzátok, akinek 2001-2005 ős Banditája van és a karburátora elektromos, tehát fűtés és Pillangó szelep helyzet érzékelő található a karburátor bal oldalán.
Megkérném mérje meg nekem a pillangó szelep helyzet érzékelő ellenállását. 3 vezeték megy rá. Ha lehúzod a csatlakozót a kettő szélső kivezetés lenne nekem érdekes, kiloohmot kell elvileg mérni ha tudtok.
Pont,hogy ne kelljen a sarkamon ülni,ezért lenne jó a multistrada....de puding próbája az evés...
Elöl 2,2-2,3 mal járok,de a z6 csak 2-1,8 körül volt hajlandó vmi tapadást produkálni....minden márka és keverék mást kíván...
Az biztos hogy sokkal stabilabb az Sv-nél.Pláne a gyors nagyívű kanyarokban de nem esik be a szűkeknél sem.
Megszokást igényel a nagyon fenn lévő lábtartó is.
Majdem a sarkadon ülsz.
Új setup ahogy néztem a segge picit felljebb lesz és nem ül össze.Az eleje meg betonkemény.Bár fék nélkül nem tudtam lenyomni.
Még be kell állítanom és a guminyomást is be kell lőnöm.
Kiváncsi leszek a huzalkötegelőt mennyire tolja be.
láttam képet ahol saccra 3-4 centit esik össze az eleje max.
Viszont azt gondolom,hogy pont a 3 hengeres karakterisztika miatt jönne be nekem,tol lent és nem fogy el fent sem,Kawa er6n-el,pedig az csak sor2,akkorát lehet menni,hogy hihetetlen....+a street könnyű motor,profi futómű,sokat javít az élményen...
A Rosso 2 meg megvan most talán 57-ből.