Én már nem egyszer éreztem hogy a Divi futóműve kevés. De ahhoz forszírozni kell már a tempót. Mondjuk még jó hogy engem ez nem zavar. Annál meg lényegesen jobban viselkedik, mint amit a rémtörténetek alapján vártam
A mire valló és a szar közt azért van elég nagy különbség, én ezzel a vassal kezdtem a pályámat, soha nem éreztem azt, hogy annyira rossz lenne, mert amiben kevesebb esetleg, az kicsit javítható, viszont napi 6-700 km után az ember nem egy pattogó gépre vágyik az egyenletlenségeken. Ha a maximális teljesítmény kihasználása a cél abban nem a túra gépek vannak az élen, bár a saját futó így is ellátja a feladatát! Tehát én egy dolgot szögeznék csak le a beszélgetésben, az ember a hibás ismét, mert ha kemény akar lenni akkor ne túragépet vegyen! Minap mentem egy sportgéppel életemben elsőnek, arra vágytam, hogy majd jól beleviszem a kanyarba és milyen élmény lesz, aztán amikor ott volt, hogy terhelés váltás, és kormányreakció akkor nagyon meglepő volt számomra, hogy dolgozni kell a géppel, mert a szar túrás vas szépen kanyarodik és dől is erőfeszítés nélkül.
Tehát záróban csak annyit, hogy kinek mire kell a gép!
és a GS 500 futóműve se szög ugyan olyan mint az ex GS-emé volt. Valahogy sokkal bizonytalanabb. Amin pedig őszintén meg voltam lepődve, az a CB 500.. az nagyon nem tetszett ilyen szempontból
Kezdőként pont a belengő fékre összecsukló futóműtől.
Olyan érzés volt a libakergető SV-vel a féktávon mintha leharaptam volna a kormányt majd letérdelt volna és egy tigrisbukfencel átugrottam volna az első kereket.
Elég rémisztő kezdőként.
Meg egyenesen pumpáló hátsóval szaladgálni rossz úton.
A jó futzómű alatt azt értem hogy rendesen dolgozik és kisimítja az útegyenetlenségeket.Dolgozik mind rugózásban mind csillapításban.Féktávon nem térdel le.
Ez a libegős gatya suzuki butafutóművel lehetetlen.
Aki pro annak mindegy mert ismeri és tudja kezelni a gumiként tekergő szart is meg a finoman az utat lekövető cuccot is.
A gond hogy nem mentél JÓ futóműves géppel.
GS meg XJ nem mérvadó.
Szarok alapból is meg nekifutásra is.Ezt szoktad meg.
Egyszer ülj egy normális gépre.
Futóműről jut eszembe....
Ha viszonylag olcsón hozzájutnék a banditba progresszív rugókhoz, érdemes megvenni? Vagy nem lesz változás? Egyáltalán mi változna a gépen?
Szerintem jó futómű csak annak kellhet, aki már igazán érzi a motorozás nevű játékot.
A rossz futómű, helyesebben buta, mert ugye nem rossz, hiszen gyári és klappol minden, jobb egy kezdőnek szerintem. Sokkal magától értetődőbben történnek rajta a dolgok, adott esetben birkózni kell a géppel... valahogy jobban rávezeti az embert arra, hogy mi miért történik. Ezzel szemben egy jó futómű a kutyaütővel is elhiteti, hogy tud motorozni.., aztán meg nem.
Meg mi a jó futómű? Én a kicsit libegősebb, talán még alul is csillapított lágyabbat szeretem.. kicsit beleng kanyarban, de legalább kidolgozza az úthibákat és nem pattogok. Valószínűleg te szörnyen éreznéd magad rajta
Hogy lehet benne 56?
Talán kevés karakter van a kilométer számlálóban..
Talán már a nagyon sokadik tulaja.. párszor megtekerték
De mivel te is azt írod, hogy még 160 ezer kilométernél is tök vállalható volt a cucc, így nem nehéz elképzelni azt sem, hogy még most is az.. ha vigyáztak rá.
Szia! Ha érdekel egy jó kis sor 4-es akkor itt az enyém, az árba is belefér és kapsz rá egy marék extrát is, nekem típusváltásom lesz szerintem lassan, ezért gondolkodom az eladáson.
Annyira nem lehet gáz.Jómultkor mentem egy MZ Ts-el.Azon konkrétan hallottam ahogy zörögnek a rugók a teleszkóp belsejében.A tulaj szerint patent gyári volt.
Mégsem estem fejre.
Ha 1 évvel ezelőtt jöttél volna, ajánlottam volna a volt gépem.
Azzal jól jártál volna és a keretbe is benne lenne . 320-ért adtam el a "kis" kawát. Kawasaki gpz-400 , 98-as, 44 ezerrel adtam el hibátlan volt, és rohadt keveset evett, de hát mennie kellett, az lett a sorsa ami előbb utóbb minden ilyen kis és nagy köbcenti közötti átmentet képező motor sorsa lesz idővel...meguntam. Több mint 400km-ről jöttek el érte, szerintem nem bánták meg.
Kollégám vett egy olyat, én nyertem meg a TMK-t.
A konkrét motor nem tehet róla, hogy 6 évet állt, majd összerakták, így gyorsan hengerfejes lett. Ez még nem nagy gond, de kell hozzá ventillátorkapcsol, termosztát, mert az sem százas, megyek holnap a karasnába a cuccokért, fenti két tétel 35 ropi...
Hogy a motorról is szóljak, nem fér a fejembe, hogy lett ilyen nimbusza azzal az ergonómiával és fordulókörrel. Nagyon idegen érzés vele menni, a lábtartók az égben- de minek.
Országúton nem mentem vele, városban elég az ereje bőséggel (aki azzal jön, hogy elég egy 125-is, hát nem igazán....)
Viszont a blokkja az bejövős, mert kellően alacsony a literteljesítménye, így meglepően működőképes 2000-es fordulaton is, nem kell folyton váltót rugdalni rajta.
nyilván nem egy versenygép, de jó kipufogóval kibaszott jó hangja van!
És dinamikusabb volt, mint az én akkori yamaha xj-600-am.
Lehet azt hajtani, nem kell sajnálni, és nem lesz semmi baja!Tud az 150-es utazót is simán! Első motornak szerintem tökéletes. Ez a futómű dolog érdekes... Egy profi motoros elhiszem, hogy megérzi, de én aztán ülhetnék fazeren vagy hondán, ugyanolyan lenne mint a banditom, pedig annak elvileg nem túl jó a futóműve. Szerintem ő sem érezné, hogy nem jó a honda futóműve.
Egyik sem jó.
Az a jó ami nem pattogva de nem libegve emészti fel az útegyenetlenségeket.
Tehát záróban csak annyit, hogy kinek mire kell a gép!
Na az überszar volt.
Olyan érzés volt a libakergető SV-vel a féktávon mintha leharaptam volna a kormányt majd letérdelt volna és egy tigrisbukfencel átugrottam volna az első kereket.
Elég rémisztő kezdőként.
Meg egyenesen pumpáló hátsóval szaladgálni rossz úton.
A jó futzómű alatt azt értem hogy rendesen dolgozik és kisimítja az útegyenetlenségeket.Dolgozik mind rugózásban mind csillapításban.Féktávon nem térdel le.
Ez a libegős gatya suzuki butafutóművel lehetetlen.
Aki pro annak mindegy mert ismeri és tudja kezelni a gumiként tekergő szart is meg a finoman az utat lekövető cuccot is.
A gond hogy nem mentél JÓ futóműves géppel.
GS meg XJ nem mérvadó.
Szarok alapból is meg nekifutásra is.Ezt szoktad meg.
Egyszer ülj egy normális gépre.
Vizsgáztatásnál nem kötnek bele a sport kipuf. dobba (vagy inkább tuning kipuf. dob?)
Ha viszonylag olcsón hozzájutnék a banditba progresszív rugókhoz, érdemes megvenni? Vagy nem lesz változás? Egyáltalán mi változna a gépen?
A rossz futómű, helyesebben buta, mert ugye nem rossz, hiszen gyári és klappol minden, jobb egy kezdőnek szerintem. Sokkal magától értetődőbben történnek rajta a dolgok, adott esetben birkózni kell a géppel... valahogy jobban rávezeti az embert arra, hogy mi miért történik. Ezzel szemben egy jó futómű a kutyaütővel is elhiteti, hogy tud motorozni.., aztán meg nem.
Meg mi a jó futómű? Én a kicsit libegősebb, talán még alul is csillapított lágyabbat szeretem.. kicsit beleng kanyarban, de legalább kidolgozza az úthibákat és nem pattogok. Valószínűleg te szörnyen éreznéd magad rajta
http://youtu.be/GUsRR44peHY
Talán kevés karakter van a kilométer számlálóban..
Talán már a nagyon sokadik tulaja.. párszor megtekerték
De mivel te is azt írod, hogy még 160 ezer kilométernél is tök vállalható volt a cucc, így nem nehéz elképzelni azt sem, hogy még most is az.. ha vigyáztak rá.
Mégsem estem fejre.
Azzal jól jártál volna és a keretbe is benne lenne . 320-ért adtam el a "kis" kawát. Kawasaki gpz-400 , 98-as, 44 ezerrel adtam el hibátlan volt, és rohadt keveset evett, de hát mennie kellett, az lett a sorsa ami előbb utóbb minden ilyen kis és nagy köbcenti közötti átmentet képező motor sorsa lesz idővel...meguntam. Több mint 400km-ről jöttek el érte, szerintem nem bánták meg.
Nagyon tapasztaltnak lényegében mindegy.Rosszal is jól megy..........jóval meg igen jól.
A konkrét motor nem tehet róla, hogy 6 évet állt, majd összerakták, így gyorsan hengerfejes lett. Ez még nem nagy gond, de kell hozzá ventillátorkapcsol, termosztát, mert az sem százas, megyek holnap a karasnába a cuccokért, fenti két tétel 35 ropi...
Hogy a motorról is szóljak, nem fér a fejembe, hogy lett ilyen nimbusza azzal az ergonómiával és fordulókörrel. Nagyon idegen érzés vele menni, a lábtartók az égben- de minek.
Országúton nem mentem vele, városban elég az ereje bőséggel (aki azzal jön, hogy elég egy 125-is, hát nem igazán....)
Viszont a blokkja az bejövős, mert kellően alacsony a literteljesítménye, így meglepően működőképes 2000-es fordulaton is, nem kell folyton váltót rugdalni rajta.
És dinamikusabb volt, mint az én akkori yamaha xj-600-am.
Lehet azt hajtani, nem kell sajnálni, és nem lesz semmi baja!Tud az 150-es utazót is simán! Első motornak szerintem tökéletes. Ez a futómű dolog érdekes... Egy profi motoros elhiszem, hogy megérzi, de én aztán ülhetnék fazeren vagy hondán, ugyanolyan lenne mint a banditom, pedig annak elvileg nem túl jó a futóműve. Szerintem ő sem érezné, hogy nem jó a honda futóműve.