Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eccer kiabáltam egy nyannyernek hogy "lenelépj nyanya".Lelépett.Én rá a hátsóra............elsőre rá se mertem nézni.............de azé majdnem megelőzött a hátsó is.
Na akkor aszondtam nem kő ez a stressz.
Vérnyúl rá és góóóóóóóóóóó!
Attól hogy még magas kímélheti szerencsétlent.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_550_gsx_500_e._es-60
74496
Nekem volt ilyen(,kis fejidommal volt enyém):
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_550_gsx_50
0_e._es-6074496

kb 90ekm-el adtam el 15 éve,aztán pár év múlva beszélgettem a vevővel akkor volt benne 160 akárhány és még alig fogyott az olajból,kb fél lityó 6ekm alatt,meg semmi baja nem volt addig.Na de ez is több mint tíz éve volt,akkor hogy van egy majdnem 30 éves gépben 56ekm?Aki ezt elhiszi az meg is érdemli 20 éve még megvettem volna ,na,de most.....szopóroller valószínűleg.
Én egyet ismerek.. az egy langaléta srácé, így használja... és rendíthetetlenül működik a gép.
Ez a cucc 140-es utazóval kihalna 2 hónap alatt nálam.
20 éves motor, fillérekért... mit vársz? Az a lényeg hogy menjen rendíthetetlenül, kevés pénzből.. azt meg tudja. 140-es utazóval, alacsony fogyasztással..
De ezt a katalógus motorosok nem érthetik

(most nem a Deauvilleről van szó..)
Pont a belbecs idegesít..........nem erős de gyenge................és nem is túl modern a futómű/váz sem.
Ergo annyira jól nem is kanyarodhat.
A belbecs.. , mert valóban nem szép. Ha szép is lenne, akkor meghalt volna a konkurencia
Csak tudnám mi tetszik abban az öreges csettegőben.
"The Honda NTV is an excellent bike. It was available in 600 and 650 with a totally bombproof engine.
Many bikes are still going strong after over 100,000 miles, many of those at the hands of demanding despatchers.
Parts can sometimes be an issue, but never a problem."



25 kW-os papírral rendelkezőt viszont nehéz lesz találni
Ilyen 30 éves 4 hengeres szarokat inkább ne, amikhez már jóformán semmi nincs utángyártottban. Lehet viszont gyűrűzgetni, 18/ henger áron.
Ráadásul egy 70.000 km-t futott példány volt nála, amivel elment vagy még 15-öt hiba nélkül.
Bocs, de nem tudom, hogy a picsába kell linkelni...
Szerintem 350-ért is megéri motort venni. Ha csak annyim lenne, és válssztanom kéne, h veszek ennyiért, vagy nem veszek, egyértelmű h a motorozást választom.
Aztán lassacskán úgyis meglesz minden...
Én 10-ért vettem 1x használt 40.000-es nacit, meg 15-ért fasza kabit.
Én a helyedben még elgondolkodnék a Honda ntv650-en.
A tesómnak volt, igaz h nem fiatal, de jól néznek ki, nem kell láncápolással foglalkozz, és nagyon faszán mennek, jól fogyasztanak.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ntv_650_n
eveirva_299-6192612

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_ntv
_650_revere_nevre_irva_-6223565

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hon
da/honda_ntv_650_revere-6056051
Hát itt a különbség!
Én eddig csak nagyrobogó körben mozogtam, de ilyen távolságokkal nem lehet felvenni a versenyt (amit írtál). Mert még nem találkoztam olyan robogóval amiben legalább 70 000 Km lenne. Ha ennyit bír egy váltós motor nem értem, miért kezdtem robogóval?
De gáz...
Csak azt tudnám mér pont télire?............Nagyon gáz télen menni.
Pláne kezdőként.
Ez az egész részemről úgy indult, hogy 125ccm munkába járni, aztán beszélgettem haverokkal és meggyőztek, hogy nagyobb kell. Szerintem 3-350 körül ha veszek egy mocit akkor a maradék 150ből még kijön egy induló csomag ruhával és rendberakással együtt. Ha már üzembiztosra sikerül összehozni amire azért látok esélyt, akkor boldog vagyok és a későbbiekben összegyűjtöm a teljes motors gúnyát mindennel és megcsinálom pöpecre is a motort... És benne van az is, hogy ha zakózok, nem mindjárt egy félmillásat akarok szétcseszni
Pontosabban csak a kis bandit , 600 vagy felet igaza a minőség és a élmény
Ha nem kerül többe mint 300 a motor, akkor még kb 100k forintja marad is a hibák orvoslására.. Az már úgy akár elég is lehet
Ménem?
5 kilóért nem szabad motort venni...pláne bukóval meg ruhával együtt

a másik 3-at meg ráköltöd...
szerintem....
Kösz

Ilyen jött ki nekem is , idáig .
A másik banditom gyári kipufogóval túrába fogyasztót 4.8-at is nem egyszer olyan 80-110es tempónál
Hát köszönöm az eddigi tippeket!

Mostmár el tudok indulni egy vonalon ami tetszik, nincs más hátra mint eladni a kocsit, remélem gyorsan elviszik