Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igyekszem inkább derékból leküldeni.Kiülni anatómiailag nehezemre esik.
Meg annyira gáz az egyenesben is lógni a gépen.
Ezért jó,ha pilótában van anyag megmozdulok a gépen és egyből arra billen
Minden ilyen túravonat nehéz.
Szerintem direkt.
Ahogy néztem kinn senki nem sietett ezekkel a bálnákkal.
mintha nyugdíjastalira igyekeztek volna.
1-2 eszement tolta csak mint a vadbarom.De szerintem ők eltévesztették a házszámot.
Jó nehéz, pedig csak 1000-res
Mint írtam attól is hányok.

Ha túra max a sprint GT.Duzzogva.

De azmeg KB ugyanaz mint a Bandit 1250 FA.

Lényeg hogy utálok küzdeni a motorral.
Ergó súly kilőve.
Ez viszont tényleg egész jól néz ki:
http://www.triumphmotorcycles....

csak hát melltartó férfinak...
Igazat megvallva nekem nincs bajom a menetszéllel. A motorozás szerves része. Másrészt a robogón is részben azért vágtam le a plexiből, mert tetszik, ahogy érezni a sebességet.
Az olyan mint a dögvész csak nagyobb.

Magától a kategóriától idegenkedem.

Csatahajónyi méretek,tengernyi plasztik,3 hólapátnyi plexik,848,5674 liternyi dobozok,pincében bluttyogó blokkok.

Nagyon messze van a szivemhez közelálló nuku idom,keskeny,zömök,erős kis súlyú cikk-cakk járgányoktól.
Talán mert nem vagyok az a nagyász pilóta fajzat és szeretem ha könnyen csavarodik a járgány helyettem bármilyen kanyarba.
Tényleg az hasonlit a Triumphra...
Az úgy néz ki mint az új Triumph... úgyhogy az csak szép lehet
Az FJR-nek igazi riválisa szerintem nem nagyon van. Szerintem a legharmonikusabb sport-túra motor, meg mellesleg műszakilag se lehet belekötni.

Van a
BMW K1200/1300S... ami hiába jó, ha minden klappol, lényegesen több bizalmat kíván
BMW RT 1200, hiába parádés túramotor, mégis csak harmad olyan erős..
Honda ST 1300 Pan Europa az FJR-hez képest öreguras
Bandit 1250/GSXF1250 kevésbé komfortos.. és némileg lejjebb is pozicionált motor
GTR 1400 Kicsit husibb motor mint az FJR.. bár szerintem még talán ez áll a legközelebb hozzá.

ZZR 1400 és a Hayabusa meg doboz ide vagy oda, meg már eggyel magasabb, a már szinte felesleges kategória
Na és a pan?
Az a szerencsétlen csak rémálmaimban gyön elő.
Érdekes hogy csak a honda tud olyat gyártani amitől hányok.

NC700
Goldwing
deauville

Jól pofánbaxnám a tervezőit.
Esetleg az ST1300-as PAN
A Gold W.. az tuti szélvédelmes ,Zolinak is tetszene
Esetleg még a GTR 1400..

Bár szerintem is az FJR lehet az etalon, a sportos túramotorok között
Tényleg nincs széles e világon más csak az FJR?

Annyira nem szép hogy húúúúú.
Tényleg karistol mindenhol,de ez hátrány... ,felakadnék itt a mátrában n,alul xarabbul megy mint az enyém, felül viszont jobban,az utasnak a nyereg enyémen kényelmesebb,viszont a lábhelyzet sokal jobb az Fjr-en,tehát én tuti nem cserélnék.
Két ismerős nekem is van, ilyen cipőben. XVS 1100-zal nyomták a nyugateurópai körütakat, aztóta két fjr-rel tolják.
Nekem azért még játszik a nagy yamakka következő esélyesként.
Nagyon tetszik, a fenntartási költsége sem sok, és ahogy néztem, az utasnak nagyságrendekkel kényelmesebb, mint a vizes bálna.
És disznó erős. Meg karcol mindenhol
Vaslovasokról hallottam jót is rosszat is a szervízben nem volt még mocim de a szerelőnél igen így én kihagynám. A Szabó motorsport az jó volt csak kár hogy megszűnt ahol most a Motobox van. Kicsivel feljebb a Hondásoknak is jó szerelőjük van.
A szervízt náluk csináltatom azért volt 40 az első szervíz mert az egy ilyen 4 órás átvizsgálás és onnantól kezdve klub szervíz tag vagyok. Nekem rossz tapasztalataim voltak az itteni szervízekkel eddig RB-vel nem volt még és ezt lekopogom.
Én csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy a haverok nagy csopperszenvedélybe szenvedtek a szélvédelem nulla. Miután az egyikük vet egy FJR-t. Aztán egy gurigán cserélgették a motorokat....Mondanom sem kel mi történt. Ma már mindegyikőjük grandturizmókal rója a kilométereket. Ha van rá kredit szoktam velük túrázgatni. Azonban egye motoros túra alkalmával kérdeztem tőlük, hogy miért váltottak ilyen hirtelen...Válasz "A kényelmet könnyű megszokni barátom"...
Kérdés...Mert a csopi nem volt jó...Jó volt falunapokra eljárni viszont komoly túrákra alkalmatlan.
Ebben lehet valami, életem első krosszozását követtem el pár hónapja egy yz 125-tel. Kb 10 percet verethettem vele a mezőn, mikor leszálltam, kezem-lábam remegett. Azóta nagyon vágyom egyre.
Egy jó csaj a háta mögé oszt annak van szívóhatása....