Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 1,2-é nem jó bele az erősebb?! Vagy tegyél bele hézagolást dalamit gyűrűt 10-15 miliset !
Megszoktam én a tyúkszemet is a sarkamon nem erről van szó.
Minek nekem egy 170 lovas motor ami 3-asban is elhagy 4 kiló gumit egy bőgázra?
Úgy hogy ingázom nyáron K.tarcsa-gödölő vonalon 10 Km oda 10 vissza.
Egy körforgalom izgisebb a technikás egyenestől oszt slussz.
Most is ha nagyon belehúzok 180-al tudok KB 8-9 perc alatt itthon lenni.
Békával meg mennék 240-et?
Főbelőne a yard.
A gumit nem a motor eszi,hanem a csuklód
Fújjjjjjjjj a GSR-750-est próbáltam. Bandit után nekem nagyon nem jön be, olyan feszes volt a futóműve, hogy ha rámész egy apró kavicsra azt is észreveszi.
Állítható MRA kell
Megszoknád hamar
Inkább hiányzik a tapasztalat.
Azt vettem észre hogy aki sokat megy és jól az a féltéglán is jól teker.
Az ilyen ámátőr kocamotoros mint én meg inkább technikán agyal.
Neked nehéz is lenne,ámbár súlyához képest jól fordul sikánban
Eredetileg fejidomos volt nem tudom milyen magas lehetett.
A 195 cm-el elég szarul néznék ki a tankon(beverem a fejem a kormányba).
Az túl mindenből.
Olyan megalomán.
És nem győzném gumizni.
Bár lehet bandit után mindegy.
A BK tényleg jó és valahogy kisebb rajta a szél mint a csupasz banditon- érezhetően.
Nem muszály pont triumhnak lennie.
Egy Z750 vagy a Z1000 SX sem lehet rossz.
De őszintén szerintem kezdenek kihalni a sikkes városi gépek.
Mind egyre nagyobb nehezebb túrásban látják a pízt.
A középkategóriás mindenesek meg ellaposodtak.
A suzuki kiizzadta a GSR750-et de könyörgöm azt a hulladék féket és állíthatatlan futóművet birt csak leemelni a polcról?
Az Fz 800 meg a hornet elmenne de azok a transformerses kinézetek.Brrrrrr.

Na maradt a békakirály.

Semmi gond nincs vele.Tórázni kiválló.Alaphelyzetben nem tudok egy gyerekhátizsáknál többet felkötni de 3 rugóbnól megoldom a táskát.Dobozom sosemlesz.
Kényelem nagyon jó.
Tényleg bőr és jó sisak kérdése a nagy tempo.
Magasabbat kell rátenni,elég alacsony ami a képen volt..
Volt rajta plexi de túl magas voltam hozzá.
ÉN inkább ezt próbálnám ki:
http://www.triumphmotorcycles....
szivembol szoltal
Zoli az városi motor...csajozni bizti jó vele, Közel a tengelytáv fordul alám felé mint egy 20-éves. Csak hülyéskedem meg ne sértődj. Ezt azért kipróbálnám....
http://youtu.be/-XlQhLA7SWM
Mondjuk ebben van valami.. bár ahol jó az út ott azért sokkal jobb lehet egy könnyű gép
A suzuki gyakran.

Nekem nem.

Ez profi.
240 kg alatt nincs motor a többi csak gumilabda elpattog a kanyarba....


A motort nem.
Engem ja...........asszem 3-an voltak.
Sose mondtam hogy nagymenő lennék.A motor igen...........én nem.
Volt egy BMW-s akit nem tudtam megelőzni egy ducati streetfightereh hórihorgas bőrruhás meg talán egy csoka de passz mivel volt.
magával
Kezdem azt hinni hogy a motorom a 270 kilójával, egész filigrán...korához képest meg pláne. Ahogy nézem a tömegcsökkentés nem volt szempont a túramotoroknál. 250 kilótól fölfelé van mind, és nem egy a 300-at is túllépi.


"1-2 eszement tolta csak mint a vadbarom.De szerintem ők eltévesztették a házszámot" Tán lenyomták a kanyarvadász motorkád?
Én is csak a hasam dobálom jobbra-balra az meg viszi magvl a gépet