Megszoktam én a tyúkszemet is a sarkamon nem erről van szó.
Minek nekem egy 170 lovas motor ami 3-asban is elhagy 4 kiló gumit egy bőgázra?
Úgy hogy ingázom nyáron K.tarcsa-gödölő vonalon 10 Km oda 10 vissza.
Egy körforgalom izgisebb a technikás egyenestől oszt slussz.
Most is ha nagyon belehúzok 180-al tudok KB 8-9 perc alatt itthon lenni.
Békával meg mennék 240-et?
Főbelőne a yard.
Fújjjjjjjjj a GSR-750-est próbáltam. Bandit után nekem nagyon nem jön be, olyan feszes volt a futóműve, hogy ha rámész egy apró kavicsra azt is észreveszi.
Inkább hiányzik a tapasztalat.
Azt vettem észre hogy aki sokat megy és jól az a féltéglán is jól teker.
Az ilyen ámátőr kocamotoros mint én meg inkább technikán agyal.
Nem muszály pont triumhnak lennie.
Egy Z750 vagy a Z1000 SX sem lehet rossz.
De őszintén szerintem kezdenek kihalni a sikkes városi gépek.
Mind egyre nagyobb nehezebb túrásban látják a pízt.
A középkategóriás mindenesek meg ellaposodtak.
A suzuki kiizzadta a GSR750-et de könyörgöm azt a hulladék féket és állíthatatlan futóművet birt csak leemelni a polcról?
Az Fz 800 meg a hornet elmenne de azok a transformerses kinézetek.Brrrrrr.
Na maradt a békakirály.
Semmi gond nincs vele.Tórázni kiválló.Alaphelyzetben nem tudok egy gyerekhátizsáknál többet felkötni de 3 rugóbnól megoldom a táskát.Dobozom sosemlesz.
Kényelem nagyon jó.
Tényleg bőr és jó sisak kérdése a nagy tempo.
Zoli az városi motor...csajozni bizti jó vele, Közel a tengelytáv fordul alám felé mint egy 20-éves. Csak hülyéskedem meg ne sértődj. Ezt azért kipróbálnám.... http://youtu.be/-XlQhLA7SWM
A motort nem.
Engem ja...........asszem 3-an voltak.
Sose mondtam hogy nagymenő lennék.A motor igen...........én nem.
Volt egy BMW-s akit nem tudtam megelőzni egy ducati streetfightereh hórihorgas bőrruhás meg talán egy csoka de passz mivel volt.
Kezdem azt hinni hogy a motorom a 270 kilójával, egész filigrán...korához képest meg pláne. Ahogy nézem a tömegcsökkentés nem volt szempont a túramotoroknál. 250 kilótól fölfelé van mind, és nem egy a 300-at is túllépi.
"1-2 eszement tolta csak mint a vadbarom.De szerintem ők eltévesztették a házszámot" Tán lenyomták a kanyarvadász motorkád?
Minek nekem egy 170 lovas motor ami 3-asban is elhagy 4 kiló gumit egy bőgázra?
Úgy hogy ingázom nyáron K.tarcsa-gödölő vonalon 10 Km oda 10 vissza.
Egy körforgalom izgisebb a technikás egyenestől oszt slussz.
Most is ha nagyon belehúzok 180-al tudok KB 8-9 perc alatt itthon lenni.
Békával meg mennék 240-et?
Főbelőne a yard.
Azt vettem észre hogy aki sokat megy és jól az a féltéglán is jól teker.
Az ilyen ámátőr kocamotoros mint én meg inkább technikán agyal.
Olyan megalomán.
És nem győzném gumizni.
Bár lehet bandit után mindegy.
Egy Z750 vagy a Z1000 SX sem lehet rossz.
De őszintén szerintem kezdenek kihalni a sikkes városi gépek.
Mind egyre nagyobb nehezebb túrásban látják a pízt.
A középkategóriás mindenesek meg ellaposodtak.
A suzuki kiizzadta a GSR750-et de könyörgöm azt a hulladék féket és állíthatatlan futóművet birt csak leemelni a polcról?
Az Fz 800 meg a hornet elmenne de azok a transformerses kinézetek.Brrrrrr.
Na maradt a békakirály.
Semmi gond nincs vele.Tórázni kiválló.Alaphelyzetben nem tudok egy gyerekhátizsáknál többet felkötni de 3 rugóbnól megoldom a táskát.Dobozom sosemlesz.
Kényelem nagyon jó.
Tényleg bőr és jó sisak kérdése a nagy tempo.
http://www.triumphmotorcycles....
http://youtu.be/-XlQhLA7SWM
Nekem nem.
Ez profi.
A motort nem.
Engem ja...........asszem 3-an voltak.
Sose mondtam hogy nagymenő lennék.A motor igen...........én nem.
Volt egy BMW-s akit nem tudtam megelőzni egy ducati streetfightereh hórihorgas bőrruhás meg talán egy csoka de passz mivel volt.
"1-2 eszement tolta csak mint a vadbarom.De szerintem ők eltévesztették a házszámot" Tán lenyomták a kanyarvadász motorkád?