Gyakorlatilag tökmindegy.
Ha szar az út és leharapod a kormányt csak lassítasz.
Aki meg ennek ellenére is keni mint a hülyegyerek a zsigának az megdöglik.
A multkor Egerből indulva Parádsasvár felé két sportolót értem utol.Nem szeretek rögtön előzni előbb figyelgettem.
Olyan szinkronban fékeztek 40-re minden kanyar előtt mintha évek óta csinálnák.
Mondom nyíííha így az életbe nem fogok odaérni sehova.
Előztem de a két istenbarma egyenesben mintha az élete múlna úgy üvegelte a seggrakétájukat.
Alig birtam belökni magam a kötelező 40-es kanyar elé.
Szerintetek hátulra a 160-as méret helyett fel lehet rakni 170-eset?
Vagy semmi értelme? Egyszerűen csak jobban tetszene szélesebb gumivan.
Mondjuk ha jól gondolom, mivel a gumi jobban meg van hajlítva a felnin, előbb is kopik a közepe? Vagy ez hülyeség?
Erről jut eszembe.......Montenegro,szerpentin lefelé,sziklafal mellett,jobbosban lapon a vas,egyszer csak keresztben áll előttem a sávomban egy mattfeketére festett Tomossal,partizánjelmezes helyi erő.............na vazz......finom hátsó fék és már suhantunk is el mellette a szembe sávon.........csuklott anyukája biztosan..........de lecsorgott utánunk,össze is haverkodtunk,jó arc volt de qrvára meglepett.....
Jó,de az itteniek évek óta még csak el se estek és a "vendégek" miatt szopunk. Na mind1 én már átálltam túra üzemmódba,de azért néha csak felnézek,persze szigorúan csak hétköznap,már péntek délután sem.
Hát most hogy másodszor voltam a mecsekben (első szart se ért frissjogsisként be voltam rosálva és kóvályogtam mint a gólyafos) aszondom lényegesen jobb mint a mátra úthelyzetben.
Multi mocskos drága............ez a pénztől függ speed-et már emberi áron adják de még azis a huhh kategória.
Egyenlőre a street is pont elég.
160-170 felett másodrendű úton én nem fogok menni az tuti.
Bármikor hopp elémugrik vagy egy fényképész vagy egy balfasz kalapos keresztben.
Hangsúly a kanyargóson van.
Ott még fejlesztem magam és ha annyi lesz a majrém mint a linkelt képen az első keréken elégedett leszek.(csalós mert olyan a geometria hogy ezért a csíkért fülön kell fordulni).
A multi 1200 nálam is bejön,főleg ,mert rohadt xar utak lettek a Mátrában,tiszta kátyú minden .Egyszer berágok veszek egy bazi nagy túraendurót.Most jön ki a Ktm-bmw,triump-már kint van.
-Még 100 év nyírás és locsolás és megfelelő lesz.
Ha szar az út és leharapod a kormányt csak lassítasz.
Aki meg ennek ellenére is keni mint a hülyegyerek a zsigának az megdöglik.
A multkor Egerből indulva Parádsasvár felé két sportolót értem utol.Nem szeretek rögtön előzni előbb figyelgettem.
Olyan szinkronban fékeztek 40-re minden kanyar előtt mintha évek óta csinálnák.
Mondom nyíííha így az életbe nem fogok odaérni sehova.
Előztem de a két istenbarma egyenesben mintha az élete múlna úgy üvegelte a seggrakétájukat.
Alig birtam belökni magam a kötelező 40-es kanyar elé.
Vagy semmi értelme? Egyszerűen csak jobban tetszene szélesebb gumivan.
Mondjuk ha jól gondolom, mivel a gumi jobban meg van hajlítva a felnin, előbb is kopik a közepe? Vagy ez hülyeség?
A mecsekben szerintem tűrhetőek az utak, én legalábbis szeretek ott menni.
Ígyis kéthetente hal meg valaki.
Egyenlőre a street is pont elég.
160-170 felett másodrendű úton én nem fogok menni az tuti.
Bármikor hopp elémugrik vagy egy fényképész vagy egy balfasz kalapos keresztben.
Hangsúly a kanyargóson van.
Ott még fejlesztem magam és ha annyi lesz a majrém mint a linkelt képen az első keréken elégedett leszek.(csalós mert olyan a geometria hogy ezért a csíkért fülön kell fordulni).
Öregségtől függően.