Nekem volt nakedem 650N,de még légolajos,háát nem kívánom vissza....óra szerint 150-nél engem már nagyon zavart a szél,főleg mikor kamionok mellett kellett elsuhanni oldalszélben,igaz én kényelmes csávó lettem ,vagy mikor szembe jött egy kamion,az hirtelen rántott akkorát.... ,így meg csak suhanok mit egy FJR-rel ,igaz így meg nagyobb a tempó, majd beleszaladok vmi extrém gyorshajtásba
Egyébként nem értem ezt a sok panaszkodást a szél miatt !
A múlt csütörtökön erősen szeles, viharos időben motoroztunk, és a teljes szélvédelemmel dicsekvő SV 1000-essel a haver elmaradt tőlünk, a csupasz banditommal az 1000 RR-es haveromat nem akartam elhinni hogy 230-nál majdnem megelőzöm, mert nem mert gyorsabban menni a szél miatt .Később meg is előztem őket kanyarban .
Most mentünk először együtt, és eddig mindig azt hallgattam, főleg az RR-estől, hogy milyen gyorsan megy, és hogyan előz meg mindenkit .Hát, most bukott a mutatvány, mert a szél nekem is ugyanúgy fújt, és a két motor nem egy kategória .
Üdv a csapatban !
Vegyél egy cross motort is, és menj ki valahova pályára vele néha lenyomni jópár kört . Egy-két hónap múlva már nem fog érdekelni a szél nagyobb sebességnél sem, mert addigra megerősödsz .
A nagy robogók teljes testmagasságban szélvédettek http://www.motoitalia.hu/giler... . Így minden esetben képződik szívóhatás. Lényegében egy adott környezetben lévő test, ha haladásra kényszeríted, maga előtt tolja a levegőt, mögötte légörvény képződik a nyomáskiegyenlítődés miatt.
Ezeknél a motoroknál, ha feltesz, az ember egy nagy plexit nem képződik szívó hatás? Az 500 -as Malagutinál igen, de az robogó.
Az 130 -nál oda akar szippantani a plexihez, mert kicsi lett a plexi alján a szellőzés.
Azért vicces, lehet egy Bandita 140 -nél küszködik, hogy a gépen maradjon a menetszél miatt (azért ez több motornál is igaz). Egy Malás meg küszködik, hogy ne cuppanjon a plexire. Biztos van középút.
Viszont a terelő a plexi tetején, ha kellően nagy plexiről beszélünk az kifejezetten hatásos. Ha pont a plexi fölött ellátsz, akkor nem kell a rostélyt lehajtanod 110 -nél sem. Mert a terelő plexi a kétáramú megoldás miatt szívóhatást képez így elkerülheti a szemed a menetszelet a bogarakkal együtt. De a felcsapódó apró kavicsok ellen nem véd.
Én szándékosan levágtam a plexim felét, mert nagyon zavart. Ha gyorsulni akartam felpattantam a hátsó ülésre és befeküdtem a plexi mögé. Ezzel kemény 10 Km/ó -t nyertem. Ez vicces volt és hülyén is néztem ki.
Hát igen, én is ott nézegettem motorokat mert fél évig keresgéltem megfelelőt ami az anyagi keretembe is belefér, nincs leharcolva, és nem túl öreg de náluk a 2001 körüli banditok kerültek annyiba amennyiért én az 5 éveset vettem. Viszont a szervizük jó amit itt a környékünkön másik szervízekről nem nagyon lehet elmondani.
sziasztok, nagyon porog ez a forum, alig tudtam potolni a lemaradast :) Zoldinek a sosemvolt szinu bandittal kapcsolatban mondom, hogy en lattam ilyan szint par eve a kedvenc boltomban ( http://www.phmotorcycles.co.uk... ) a kormanyra, tukrokre nem emlekszem, de a szinre igen, mert nagyon tetszett. volt fejidomosban is.
a rugokkal kapcsolatban kerdezem a hozzaertoket, tud-e valaki szamitani rugokarakterisztikat, persze progresszivet, a suly, a motorozasi tudas, szokasok tukreben? Zoldit mar boldogitottam rugos kerdesben, most a gyartatas is erdekelne. rugogyartot talatam, de szamolni "nekem" :))) kellene. ja, a motor nem bandit mar evek ota...
Sziasztok.Sikerült vennem egy 1200-es gyönyörűséget.A kérdésem az hogy mit lehet tenni hogy ne vigyen le a szél 140-160-nál.A plexit levettem így egy kicsit jobb de nem az igazi.Köszi.
A múlt csütörtökön erősen szeles, viharos időben motoroztunk, és a teljes szélvédelemmel dicsekvő SV 1000-essel a haver elmaradt tőlünk, a csupasz banditommal az 1000 RR-es haveromat nem akartam elhinni hogy 230-nál majdnem megelőzöm, mert nem mert gyorsabban menni a szél miatt .Később meg is előztem őket kanyarban .
Most mentünk először együtt, és eddig mindig azt hallgattam, főleg az RR-estől, hogy milyen gyorsan megy, és hogyan előz meg mindenkit .Hát, most bukott a mutatvány, mert a szél nekem is ugyanúgy fújt, és a két motor nem egy kategória .
Vegyél egy cross motort is, és menj ki valahova pályára vele néha lenyomni jópár kört . Egy-két hónap múlva már nem fog érdekelni a szél nagyobb sebességnél sem, mert addigra megerősödsz .
a robesszel kicsit becsapva éreztem magam, steelhorsról van tapasztalatod?
A GSF 1200s -ban a váltómű különolajozású, mármint külön hajtómű olajat igényel?
Bandit 600 '95 -ös évj. szinte minden alkatrésze eladó:30 259-05-47
A nagy robogók teljes testmagasságban szélvédettek http://www.motoitalia.hu/giler... . Így minden esetben képződik szívóhatás. Lényegében egy adott környezetben lévő test, ha haladásra kényszeríted, maga előtt tolja a levegőt, mögötte légörvény képződik a nyomáskiegyenlítődés miatt.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_400_bandit_
vc_akcio-4771790
ha valakit érdekel szóljon nyugodtan!
Még a vérnyúélplexivel sincs az meg.
Az 130 -nál oda akar szippantani a plexihez, mert kicsi lett a plexi alján a szellőzés.
Azért vicces, lehet egy Bandita 140 -nél küszködik, hogy a gépen maradjon a menetszél miatt (azért ez több motornál is igaz). Egy Malás meg küszködik, hogy ne cuppanjon a plexire. Biztos van középút.
Viszont a terelő a plexi tetején, ha kellően nagy plexiről beszélünk az kifejezetten hatásos. Ha pont a plexi fölött ellátsz, akkor nem kell a rostélyt lehajtanod 110 -nél sem. Mert a terelő plexi a kétáramú megoldás miatt szívóhatást képez így elkerülheti a szemed a menetszelet a bogarakkal együtt. De a felcsapódó apró kavicsok ellen nem véd.
Én szándékosan levágtam a plexim felét, mert nagyon zavart. Ha gyorsulni akartam felpattantam a hátsó ülésre és befeküdtem a plexi mögé. Ezzel kemény 10 Km/ó -t nyertem. Ez vicces volt és hülyén is néztem ki.
a rugokkal kapcsolatban kerdezem a hozzaertoket, tud-e valaki szamitani rugokarakterisztikat, persze progresszivet, a suly, a motorozasi tudas, szokasok tukreben? Zoldit mar boldogitottam rugos kerdesben, most a gyartatas is erdekelne. rugogyartot talatam, de szamolni "nekem" :))) kellene. ja, a motor nem bandit mar evek ota...
http://www.ebay.de/itm/MRA-Var...
http://www.ebay.de/itm/suzu
ki-...
Üdv a csapatban!
Ne menj vele olyan gyorsan, és nem tép le róla a szél!
jano