Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felüdülés lesz nekem ez a gép A Malaguti után.
Attól még hogy kína lehetnek germán bevándorlók.
Nem germánok csinálják...jó esetben kelete-európa, de általánosságban kína...
Ne vegyel Bandit, unalmas lesz. Szurke eminencias. Ha megadod neki a minimalis, eloirt karbantartast csak menni fog. A "hibalistam":
- 6000km olajcsere
- 12000km, olajcsere, legszuro, gyertya, karbiszinkron, szelephezag
- 16000km gumicsere
- 18000km olajcsere

Es igy ment tovabb a sorminta, mignem bekovetkezett az elso es egyetlen komoly hiba:
- 30006km utan gyorsan villogott a jobb index. Egy csillagcsavarhuzoval levettem az index burajat es visszacsavartam a kilazult izzot.
Nem ér rá sajnos még az idén megyk vagy 5-ezret ha az idő engedi...És sajnos gatya. Nagyobb döccenőknél leüt tiszta ideg vagyok, hogy valamit tönkretesz.
a de-n. de egy volt csak...
ez igen jó ár a .de-n vagy a .com-on
ha raersz, vard ki a telet. az xbike nagyon durvan szokott akciozni, 20-30 szazalekokat
ja, ebay jo tud lenni. vettem egy uj schubit 23e ert ;)
Hát nem tudom azért a germánoknál jobban odafigyelnek a minőségre mint nálunk...Remélem nekem lesz igazam de én már nem merek kijelenteni semmit .
Ja Magyarországon a X-bike forgalmazza, ma kértem tőlük árajánlatott 37-ezert mondtak plusz a posta. Az kicsit sok nekem mert a KFT nem hajlandó a járandóságomat ki perkálni.
Amit előzőleg írtam az meg házhoz jönne annyiért.
Aha, olyan mint pl az Energotest által forgalmazott örök garanciás szerszámok. Az is TÜV, ISO, stb.
Csak mögé kell nézni. Ha 8 EZER forintért adsz egy villáskulcsot, ami neked ugyanúgy 200 ft-ban van, mint mondjuk a Black and deckernek, amit ők 1200-ért adnak, akkor érdemes örök garanciát adni. Úgyis lesz, aki bekajálja.
Akkor a 29-év marketing? A progresszív villarugókra a 29 éves garancia és az ABE-nak (általános működési engedély) mellett.
csak azért mert az én oldaltáskám kitakarja oldalról az indexet ami gyári és az eredeti helyén van
Nem az anyag hanem az edzés számít....van rugós aki maga csinálja, de van aki bérmunkába adja ki és az nem bízik benne, hogy jó lesz....gondolom....akiket én kérdeztem mind szó nélkül legyártották volna, de az öreggel jöttem ki a legjobban na meg az anekdotái......jártam így esztergályosnál....kellett valami vackot csináltatni és az alkalmazott a 3. kést törte el a munkadarabon mire mérgesen odalépett az addig a környéken sertepertélő apja a főnöknek és elsőre megcsinálta gond nélkül miközben lebaszta az alkalmazottat aki amúgy vagy 10 éve ott volt már és nem nyeretlen kezdő volt......a tapasztalat....az is ér valamit...
Én is 5 párat mondtam egyből....
A km ette meg, nem az idő. Az enyém 7, semmi baja,csak abban 41k van
Lekoptatós duma mert az ára miatt nem volt kedvük vele szórakozni...én általában 4-5 párat rendeltem egyszerre...az autó, vonat, lovaskocsi rugója nem ül össze?...
Két tömítést vörösrézből... no nem azért mert drága, hanem mert
gyorsabban megvan mintha megvenném.

Nem, csak magamnak van lehetőségem ilyesmire.
nem takar semmit, sosem, nekem így van folyamatosan, oldalkoffer esetén sem zavar...az indexek annyira hátra vannak tolva, h teljesen látható...
a doboztartó szettet nem szedem le sosem...
Ennyi minden kell a fogascseréhez?
Nemlehetne csak úgy ki-be oszt annyi?
Minden esetre a gyári megadta magát és még 5-éves...
No, kíváncsian várom, a bandit szétdöntős posztokat, de csak fotóval :) Egy blokkszét, dugattyúk hajtókarok tizedrammra azonos súlyra hozása, főtengelycentrír, akkor már egy csapágysor, egy szer élünk.
Amúgy szvsz az 1200 jó döntés. De ha mégsem, a jlt 650-jén kb az összes olajcserét én csináltam, "megvigyázott" gép
az esés miatt ránéztem az adatlapodra és felmerült két kérdés:
ha doboz van fent és oldalról takarja az indexet akkor kötelező vagy ajánlott hátrébb vinni az indexet?
illetve ha leveszed a konzolt akkor vissza rakod a gyári helyre az indexet?