Ne vegyel Bandit, unalmas lesz. Szurke eminencias. Ha megadod neki a minimalis, eloirt karbantartast csak menni fog. A "hibalistam":
- 6000km olajcsere
- 12000km, olajcsere, legszuro, gyertya, karbiszinkron, szelephezag
- 16000km gumicsere
- 18000km olajcsere
Es igy ment tovabb a sorminta, mignem bekovetkezett az elso es egyetlen komoly hiba:
- 30006km utan gyorsan villogott a jobb index. Egy csillagcsavarhuzoval levettem az index burajat es visszacsavartam a kilazult izzot.
Nem ér rá sajnos még az idén megyk vagy 5-ezret ha az idő engedi...És sajnos gatya. Nagyobb döccenőknél leüt tiszta ideg vagyok, hogy valamit tönkretesz.
Ja Magyarországon a X-bike forgalmazza, ma kértem tőlük árajánlatott 37-ezert mondtak plusz a posta. Az kicsit sok nekem mert a KFT nem hajlandó a járandóságomat ki perkálni.
Amit előzőleg írtam az meg házhoz jönne annyiért.
Aha, olyan mint pl az Energotest által forgalmazott örök garanciás szerszámok. Az is TÜV, ISO, stb.
Csak mögé kell nézni. Ha 8 EZER forintért adsz egy villáskulcsot, ami neked ugyanúgy 200 ft-ban van, mint mondjuk a Black and deckernek, amit ők 1200-ért adnak, akkor érdemes örök garanciát adni. Úgyis lesz, aki bekajálja.
Nem az anyag hanem az edzés számít....van rugós aki maga csinálja, de van aki bérmunkába adja ki és az nem bízik benne, hogy jó lesz....gondolom....akiket én kérdeztem mind szó nélkül legyártották volna, de az öreggel jöttem ki a legjobban na meg az anekdotái......jártam így esztergályosnál....kellett valami vackot csináltatni és az alkalmazott a 3. kést törte el a munkadarabon mire mérgesen odalépett az addig a környéken sertepertélő apja a főnöknek és elsőre megcsinálta gond nélkül miközben lebaszta az alkalmazottat aki amúgy vagy 10 éve ott volt már és nem nyeretlen kezdő volt......a tapasztalat....az is ér valamit...
Lekoptatós duma mert az ára miatt nem volt kedvük vele szórakozni...én általában 4-5 párat rendeltem egyszerre...az autó, vonat, lovaskocsi rugója nem ül össze?...
nem takar semmit, sosem, nekem így van folyamatosan, oldalkoffer esetén sem zavar...az indexek annyira hátra vannak tolva, h teljesen látható...
a doboztartó szettet nem szedem le sosem...
No, kíváncsian várom, a bandit szétdöntős posztokat, de csak fotóval :) Egy blokkszét, dugattyúk hajtókarok tizedrammra azonos súlyra hozása, főtengelycentrír, akkor már egy csapágysor, egy szer élünk.
Amúgy szvsz az 1200 jó döntés. De ha mégsem, a jlt 650-jén kb az összes olajcserét én csináltam, "megvigyázott" gép
az esés miatt ránéztem az adatlapodra és felmerült két kérdés:
ha doboz van fent és oldalról takarja az indexet akkor kötelező vagy ajánlott hátrébb vinni az indexet?
illetve ha leveszed a konzolt akkor vissza rakod a gyári helyre az indexet?
- 6000km olajcsere
- 12000km, olajcsere, legszuro, gyertya, karbiszinkron, szelephezag
- 16000km gumicsere
- 18000km olajcsere
Es igy ment tovabb a sorminta, mignem bekovetkezett az elso es egyetlen komoly hiba:
- 30006km utan gyorsan villogott a jobb index. Egy csillagcsavarhuzoval levettem az index burajat es visszacsavartam a kilazult izzot.
Amit előzőleg írtam az meg házhoz jönne annyiért.
Csak mögé kell nézni. Ha 8 EZER forintért adsz egy villáskulcsot, ami neked ugyanúgy 200 ft-ban van, mint mondjuk a Black and deckernek, amit ők 1200-ért adnak, akkor érdemes örök garanciát adni. Úgyis lesz, aki bekajálja.
gyorsabban megvan mintha megvenném.
Nem, csak magamnak van lehetőségem ilyesmire.
a doboztartó szettet nem szedem le sosem...
Nemlehetne csak úgy ki-be oszt annyi?
Amúgy szvsz az 1200 jó döntés. De ha mégsem, a jlt 650-jén kb az összes olajcserét én csináltam, "megvigyázott" gép
ha doboz van fent és oldalról takarja az indexet akkor kötelező vagy ajánlott hátrébb vinni az indexet?
illetve ha leveszed a konzolt akkor vissza rakod a gyári helyre az indexet?