Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a kiszemeltel mennék egy kört és nagyon hallgatnám a sívítást.
Ha nincs akkor ujjé............ha van kérnék hozzá plusz fogakat.
Egyszer pihent nálam egy prog rugó, és le akartam másoltatni. Több helyről lepattintottak, hogy a motor elsővillákba spéci acél kell, nem olyan, mint az autókba/vonatkocsikba, mert az azokba való hamar kilágyul és megül az eleje. CSak az én kedvemért nem rendeltek belevaló anyagot.
Mivel nektek nagyobb tapasztalatotok van váltós motor terén, mint nekem így az állításaitokat nem is cáfolom.
- Tudod, én sok esetben egy maximalista vagyok és olykor a tökéletest is kijavítom.
Ha veszek, valamit megkeresem, a leggyengébb részét kijavítom, és csak utána használom.

Az első robogómon 3 hónapig teszteltem, hogy melyik zsír a leghatékonyabb, ill. tartósabb a váltó- és a feszítő varioba (Sűrűség, hőállóság, tapadási tényezők, nyúlás) és, hogy a görgőket milyen zsírnak érdemes 'megmutatni' ami 500 Km után is rajta marad, mert a többségnek 100 Km után nyoma sincs a görgőn.
- Ezt a gépet a magyarországi Audi minőségellenőrzője vette meg.
Kérte, hogy vázlatosan írjam le mit javítottam a gépen. Én olyat nem tudok... El küldtem neki a javítási listát 53 megoldott hibáról és annak okáról persze, köztük gyári hibák is voltak. Ez a hibamennyiség 1 év alatt lett kijavítva. Nálam 1,5 évig volt a gép. Az ellenőr ledermedt, mert ilyet még nem látott és, azóta kapcsolatban vagyok vele.

Ez van gyerekek...
Szóval 1200 ccm marad!

Tudom, hogy jót akartok!
Nem értem, mit esztergálsz?
BTw, ha esztergályos meló kell, kereshetlek?
Az a fék amit a tokico gyárt robikra SVre és még a jó ég tuggya mire egy.............
Zöldi,
Köszi, úgy néz ki nem kell hozzányúlni a kuplung munkahengerhez.
A talin Mikir mutatóujja rátapintott a problémára .

A gyári tömítések eresztenek az alsó munkahenger fittingnél ,
úgyhogy esztergálok és megoldódik.
hjja, fene se gondolta, h ennyire fog az első....
Simán trikóformára sülsz mint a szilveszteri malac.
Nyugodtan megtehetnéd...senki nem venné észere a különbséget....az enyémen is csak azért mert elmondtam na meg az ára miatt...
De koma, első fékkel, kanyarban, robogón. NEm motoroztál még eleget?
A wirth kijön 29 ezerért olajostól.
jah, bmeg, kva 200-as is felgyorsul 5m alatt, ha odatekerem neki...
Hehe, a 2000 forintos bekerülési költségű rugót árulnék és is 30 ezerért, Isten bizony 100 év garit adnék rá
Nyáron a robberen rövid gatya, ujjatlan póló, alföldi papucs, akár Miskolcra is.
Miskolc ide 35 km.
Hát.............hamis biztonságot ébreszt a kanapérobi.

Azzal a kis kerékkel könnyű pofáraeseni.
Én is henteregtem már azzal is.

Tapasztalt vagyok.
hja, lazábban nyomom mint a nagyon, csak motoros kabátot, kesztyűt használok, pedig megyek országúton 60kmt...
Nagyon ritkán ülök csizma nélkül motorra.............max a város 1,5 Km-én belül.
nem túracipő, de ehhez igazából egy bakancs kellet volna, kemény orral...
ÁÁÁÁÁÁÁ nem sértegettél ellenkezőleg látom segíteni akarsz...Köszönöm! Azért egy pár WILBERS Gabelfedern SUZUKI GSF 650 / S Bandit WVCZ 09- (progressiv) rugó 1 liter Oil-al megér 30,952 HUF?
Tangapapucs?
nekem
meg kabát és famer ...
ehm
Kinek?
hja pár hét és lehullik a körmöm a nagylábujjáról...
Bocs, nem akartalak sértegetni.....ha nincs időd akkor marad a vásárlás....ha csak nincs valakinek egy gyári elfekvőben és azt vinnéd el egy rugóshoz....Bp.-na a keresztúri úton és a Horváth Mihály téren is van ami eszembe jut így hirtelen...én a Kada u.-ba jártam...
Hmm................ez ismerős nekem.

Amúgy egyben vagy?