Egyszer pihent nálam egy prog rugó, és le akartam másoltatni. Több helyről lepattintottak, hogy a motor elsővillákba spéci acél kell, nem olyan, mint az autókba/vonatkocsikba, mert az azokba való hamar kilágyul és megül az eleje. CSak az én kedvemért nem rendeltek belevaló anyagot.
Mivel nektek nagyobb tapasztalatotok van váltós motor terén, mint nekem így az állításaitokat nem is cáfolom.
- Tudod, én sok esetben egy maximalista vagyok és olykor a tökéletest is kijavítom.
Ha veszek, valamit megkeresem, a leggyengébb részét kijavítom, és csak utána használom.
Az első robogómon 3 hónapig teszteltem, hogy melyik zsír a leghatékonyabb, ill. tartósabb a váltó- és a feszítő varioba (Sűrűség, hőállóság, tapadási tényezők, nyúlás) és, hogy a görgőket milyen zsírnak érdemes 'megmutatni' ami 500 Km után is rajta marad, mert a többségnek 100 Km után nyoma sincs a görgőn.
- Ezt a gépet a magyarországi Audi minőségellenőrzője vette meg.
Kérte, hogy vázlatosan írjam le mit javítottam a gépen. Én olyat nem tudok... El küldtem neki a javítási listát 53 megoldott hibáról és annak okáról persze, köztük gyári hibák is voltak. Ez a hibamennyiség 1 év alatt lett kijavítva. Nálam 1,5 évig volt a gép. Az ellenőr ledermedt, mert ilyet még nem látott és, azóta kapcsolatban vagyok vele.
Bocs, nem akartalak sértegetni.....ha nincs időd akkor marad a vásárlás....ha csak nincs valakinek egy gyári elfekvőben és azt vinnéd el egy rugóshoz....Bp.-na a keresztúri úton és a Horváth Mihály téren is van ami eszembe jut így hirtelen...én a Kada u.-ba jártam...
Ha nincs akkor ujjé............ha van kérnék hozzá plusz fogakat.