RB azok nem normálisak :D vagy 30-50 százalékkal drágábban adják a motorokat mint amit valóban érnek
Amikor voltam motor nézegetni egyik üzletükben, egy ideig bírtam a strapát a poénosabbnál poénosabb árcédulák meg a hozzájuk tartozó gépek láttan, de egy ponton nem tudtam tovább tartani magam és el-el röhögtem magam, még szerencsére, hogy apám meg haverja is jöttek velem , igy nem tudták, hogy azon röhögök csupán, hogy mennyire madárnak nézik az embert.
Volt pl egy honda lead 100 amiért 4 évesen 6000 valahányszáz km-el többet kértek, mint a hajdani ÚJ ára! ezek aztán tudják mi az igazi üzletpolitika...
balfasz módon...mint ahogy szokott...
bő gázzal start, indulás, kanyar rögtön, első fékre rámarkol...vhogy így lehetett....aztán motor balra tovább, én meg a flaszteren....
Annál többet...nem is értem, miből gondolod, hogy jobb a neves mint az amit egy ezer éve rugót készítő csinál?.....ahogy tudom az egyik neves terméket(aminek a nevét itt is írtam) épp kecskeméten gyártatták jó darabig(ha csak nem még most is) egy magyar rugóssal....semmi ördöngősség nincs benne...
Ma pattintottam be a 100 dolláros hátsó gázost.
Mostmár igencsak kíváncsi lennék az összképre.
Ha lesz időm az elejét is szétdobom a héten mint hülyegyerek a kisautót.
Pedig az sem jobb semmivel...ugyanolyan rugósok gyártják mint amilyenek itthon vannak....és a számolás sem nagy történet...., de Te tudod.....na meg az ár...
Mivel nem voltam RB tag 40 ropi volt a regisztráció amibe benne volt az olaj csere, fékfolyadékok cseréje, valami 100 pontos átvizsgálás + a mérés így majdnem 4 órát volt bent a gép, a mérés eredményeit most nem tudom mert a papírt nem találom de majd megkeresem és beírom.
Azokat is így csinálják, nem nagy etvasz.....ezt pár éve jól körbejártam amikor olcsóbb megoldást kerestem a nevezetteknél és a rugósok jól körberöhögtek és adtak némi felvilágosítást... ....a végén egy öregnél kötöttem ki aki anno Ferjáncéknak csinálta mindenféle számítások alapján a rugókat....
A "pakolhatosagrol" annyit, hogy en magam vagyok 125-130kg kozott. Soha nem ereztem kevesnek az erejet, a legtobb amit mentem vele egy nap boven 800+ km volt (16-17 ora alatt, zergeb@szo mellekutakon), de 500+ siman volt mindig a napi etap ha elindultam valamerre.
Az eladas oka az, hogy kicsi - nem osszetevesztendo a gyengevel - mert 190cm feletti magassagal rendelkezem. Atultem egy Varaderora.
Ezzel nem kell sokat szórakozni...keress egy normális rugókészítőt a környéken vidd el a gyárit és mond, hogy 20%-kal erősebbet kérsz....jobb mint a wilbers, öhlins és tsai....jó párat legyártattam és mind jó lett....most már nem foglalkozom vele mert a rugós akihez jártam bezárt na meg nem érek rá utánamenni hétköznapokon....
Amikor voltam motor nézegetni egyik üzletükben, egy ideig bírtam a strapát a poénosabbnál poénosabb árcédulák meg a hozzájuk tartozó gépek láttan, de egy ponton nem tudtam tovább tartani magam és el-el röhögtem magam, még szerencsére, hogy apám meg haverja is jöttek velem , igy nem tudták, hogy azon röhögök csupán, hogy mennyire madárnak nézik az embert.
Volt pl egy honda lead 100 amiért 4 évesen 6000 valahányszáz km-el többet kértek, mint a hajdani ÚJ ára! ezek aztán tudják mi az igazi üzletpolitika...