Köszönöm a figyelmességed!
De az 1200 -ból nem engedhetek. Ezt a gépet agyon lehet pakolni és tervben van egy nagyobb túra, arra meg nem mernék befogni egy 650 -est. Megfordult a fejemben, mikor még nem tudtam mi legyen a következő gép, hogy városban jó lenne. Oda több nem is kellene. De a munkám miatt gyakran járok messzebbre is és én meg a felszerelés van, hogy 150 Kg. A Honda Deauville lett volna kiszemelt, de lebeszéltek róla. Meg, ahogy magam ismerem biztos rövid ideig lenne nálam.
Teljesen érthető!
Egy éve elég komolyan foglalkoztatott a kérdés, (mint vevőt) és próbáltam utánamenni -amennyire lehetett. De igazából csak annyit tudtam meg, hogy vannak bizonyos típusok amiknél lehetséges, és van aminél nem.
A mechanikusan hajtott számlálónál nyilván egyszerű, megtekered visszafelé és kész.
Amin van fed.komp csatlakozóval, (tehát kétirányú adatforgalmat tesz lehetővé) annál is egyszerű, rácsatlakozol a megfelelő szoftverrel és beállítod a számlálót neked tetsző értékre.
De ami a kettő között van mint pl a régebbi Bandit, vagy az én GSX F-em, azoknál hogy oldják meg? Erről nem tudok semmi konkrétumot.
És a másik részét sem véletlenül kérdeztem, hogy észrevehető-e, mert pl az én autómon visszaállítható a számláló, (Focus) de a karakterek számát nem lehet utólag módosítani. Magyarul ha 100 000 fölött járt, és visszaállítják 50 000-re, akkor is hat számjeggyel írja ki : 050000, míg a valósan annyit futott autónál ez simán 50000. Csak az érdekesség kedvéért.
Vennem kel egy progresszív rugót az elejébe de miből?
De az 1200 -ból nem engedhetek. Ezt a gépet agyon lehet pakolni és tervben van egy nagyobb túra, arra meg nem mernék befogni egy 650 -est. Megfordult a fejemben, mikor még nem tudtam mi legyen a következő gép, hogy városban jó lenne. Oda több nem is kellene. De a munkám miatt gyakran járok messzebbre is és én meg a felszerelés van, hogy 150 Kg. A Honda Deauville lett volna kiszemelt, de lebeszéltek róla. Meg, ahogy magam ismerem biztos rövid ideig lenne nálam.
Azért köszönöm.
Nem gyári tükör, nem gyári első gumi, sosemvolt szín, nem gyári kormány.
A láncszett gyári.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_s_bandi
t-5936414
Ilyenkor az ember mit tehet? Keres egy középutat. Hát ezért marad a Budakalászi.
http://www.varioauto.hu/haszna...
Na ez nekem nem érné meg!
Valaki (1200-esbe) használt már ilyen olajat: http://www.mol.hu/moto/MOL-Dyn...
És esetleg valami tapasztalat?
Egy éve elég komolyan foglalkoztatott a kérdés, (mint vevőt) és próbáltam utánamenni -amennyire lehetett. De igazából csak annyit tudtam meg, hogy vannak bizonyos típusok amiknél lehetséges, és van aminél nem.
A mechanikusan hajtott számlálónál nyilván egyszerű, megtekered visszafelé és kész.
Amin van fed.komp csatlakozóval, (tehát kétirányú adatforgalmat tesz lehetővé) annál is egyszerű, rácsatlakozol a megfelelő szoftverrel és beállítod a számlálót neked tetsző értékre.
De ami a kettő között van mint pl a régebbi Bandit, vagy az én GSX F-em, azoknál hogy oldják meg? Erről nem tudok semmi konkrétumot.
És a másik részét sem véletlenül kérdeztem, hogy észrevehető-e, mert pl az én autómon visszaállítható a számláló, (Focus) de a karakterek számát nem lehet utólag módosítani. Magyarul ha 100 000 fölött járt, és visszaállítják 50 000-re, akkor is hat számjeggyel írja ki : 050000, míg a valósan annyit futott autónál ez simán 50000. Csak az érdekesség kedvéért.