Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a vernyulbol tobb is kijott volnap
Nem is kérdeztem ott, akkor, mennyiért mérték be az R:B:-be a vasad és mi lett az eredmény ?
Én rugóból venném.
Annyira összeült az eleje, hogy most már az sem segít...
Vennem kel egy progresszív rugót az elejébe de miből?
Csak legyen rajta hótolóplexi. mert a szél gondot okozhat.
Tőlem ha messzebbre jársz vegyél 1250-est!
Csak ezt használom a mociba...
Köszönöm a figyelmességed!
De az 1200 -ból nem engedhetek. Ezt a gépet agyon lehet pakolni és tervben van egy nagyobb túra, arra meg nem mernék befogni egy 650 -est. Megfordult a fejemben, mikor még nem tudtam mi legyen a következő gép, hogy városban jó lenne. Oda több nem is kellene. De a munkám miatt gyakran járok messzebbre is és én meg a felszerelés van, hogy 150 Kg. A Honda Deauville lett volna kiszemelt, de lebeszéltek róla. Meg, ahogy magam ismerem biztos rövid ideig lenne nálam.

Azért köszönöm.
Ha megelegszel egy 650N k5-tel, akkor keress meg. Nincs porgetve az oraja, nincs mokolva, rendben van, nem kell ra kolteni, szep, jo, batran ajanlom.
Marha régen árulják, fura is.
Nem gyári tükör, nem gyári első gumi, sosemvolt szín, nem gyári kormány.
A láncszett gyári.
Persze találtam a másik végletet is 2003 -as 530 000 Ft Magyarosítva 600 -ért. 8 800 Km -el.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_1200_s_bandi
t-5936414

Ilyenkor az ember mit tehet? Keres egy középutat. Hát ezért marad a Budakalászi.
Mutatok valamit nektek:

http://www.varioauto.hu/haszna...

Na ez nekem nem érné meg!
Aki eddig használta, mindenki dicsérte. Ugyanez a lánckenő sprayről is elmondható.
Helló

Valaki (1200-esbe) használt már ilyen olajat: http://www.mol.hu/moto/MOL-Dyn...

És esetleg valami tapasztalat?
Mármint az autós részét...
Látod ezt nem tudtam!
Szerencsére ez nem érint, nemrég fordult át 260 ezerre.
Akkor a focust 999 ezer kilométerre kell tekerni, millió fölött csak nem mér.. aztán kezdődhet elölről minden
Teljesen érthető!
Egy éve elég komolyan foglalkoztatott a kérdés, (mint vevőt) és próbáltam utánamenni -amennyire lehetett. De igazából csak annyit tudtam meg, hogy vannak bizonyos típusok amiknél lehetséges, és van aminél nem.

A mechanikusan hajtott számlálónál nyilván egyszerű, megtekered visszafelé és kész.

Amin van fed.komp csatlakozóval, (tehát kétirányú adatforgalmat tesz lehetővé) annál is egyszerű, rácsatlakozol a megfelelő szoftverrel és beállítod a számlálót neked tetsző értékre.

De ami a kettő között van mint pl a régebbi Bandit, vagy az én GSX F-em, azoknál hogy oldják meg? Erről nem tudok semmi konkrétumot.

És a másik részét sem véletlenül kérdeztem, hogy észrevehető-e, mert pl az én autómon visszaállítható a számláló, (Focus) de a karakterek számát nem lehet utólag módosítani. Magyarul ha 100 000 fölött járt, és visszaállítják 50 000-re, akkor is hat számjeggyel írja ki : 050000, míg a valósan annyit futott autónál ez simán 50000. Csak az érdekesség kedvéért.
Csak, ha sürgős! Egyébként majd csak motorozok Feléd!
A kötelező 1 meg volt, ezt mondták a többiek!
Akkor ott nem csak a műszerfal van, ami számlál. Kell lennie egy vezérlőnek is.
Eléggé félreállt az a fejidom.
JA, megvan, látom, annyira nem vész, Hcs fősztrítfájtert meg ismerem
erik képei közt keresgélj ,egy olyan mint az enyim,még szinre is