Ne legyenek illuzióid. Én ismerek egy olyan CBR-t (lehet vagy 5 éves), amit minden évben visszatekertet a tulaj.. mert még megszólják hogy sokat futott szarja van
Ez egy érdekes felvetés!
Ugyan is a kijelzőbe haladó kábelen kell egy csatakozási pontnak lennie, ha a kijelző műszer nem bontható.
Ha nincs csatlakozási pont (vagy vezeték csatlakozóvéggel), akkor a kijelző műszer bontható.
Ha reed kontaktusos csak abban az esetben tudom elképzelni a beavatkozást, ha bontható.
Ha nem bontható, akkor nem lehet visszatekerni. Mert az impulzust nem lehet megfordítani, mivel nincs mihez képest megfordítani. Ebben az esetben két impulzus relének kellene lennie és azt fel lehetne cserélni, de erre biztos gondoltak a tervezők és én még nem láttam ilyet az infra kapun kívül.
- Gondolom ezen, gépek sebességmérője impulzusszámlálósak (reed kontaktus elven működhetnek)?
Remélem nem fogalmaztam bonyolultan én csak egy mechanikai műszerész vagyok, de 12 éve dolgozom programozókkal.
Én szintén hasonló cipőben járok!
Az enyém K7, és újonnan vettem szalonból 0km-el, most van benne 13e felfelé kerekítve! Tehát létezik ilyen, nem is egy!
Mi leszünk azok, akik, ha el akarják majd adni 10 évesen, nem vissza kell majd tekerni, hanem előre az órát
Tiszta vicc hogy a gépemben ami 2008 februári, van 14000 km.
Ehhez képest ha majd sok év múlva esetleg el akarom adni, és akkortájt is ennyi időm lesz motorozni mint most (semennyi) akkor majd nézik az embert 30000km-es órával, hogy biztos csaló vagyok.
Ha már ennyi szó esett a valós/nem valós km óra állásról, valaki elmondaná pontosan hogy megy ez a dolog?
Én már ott elakadtam a gondolatmenetben, hogy -mivel nincs kiépített szervizcsatlakozó- fizikailag hogyan kötik össze a km számlálót a ketyerével, amivel át akarják állítani?
Vagy a régebbi levegő-olajos Banditon van gyári szervizcsatlakozó? És ha megtörténik a visszaállítás, a beavatkozásnak marad valami látható jele, amit én mint leendő vevő (nem szakember) észrevehetek?
Ugyan is a kijelzőbe haladó kábelen kell egy csatakozási pontnak lennie, ha a kijelző műszer nem bontható.
Ha nincs csatlakozási pont (vagy vezeték csatlakozóvéggel), akkor a kijelző műszer bontható.
Ha reed kontaktusos csak abban az esetben tudom elképzelni a beavatkozást, ha bontható.
Ha nem bontható, akkor nem lehet visszatekerni. Mert az impulzust nem lehet megfordítani, mivel nincs mihez képest megfordítani. Ebben az esetben két impulzus relének kellene lennie és azt fel lehetne cserélni, de erre biztos gondoltak a tervezők és én még nem láttam ilyet az infra kapun kívül.
- Gondolom ezen, gépek sebességmérője impulzusszámlálósak (reed kontaktus elven működhetnek)?
Remélem nem fogalmaztam bonyolultan én csak egy mechanikai műszerész vagyok, de 12 éve dolgozom programozókkal.
A HÉTVÉGE KÉPEI!
de láttam ,sajna mást is
Az enyém K7, és újonnan vettem szalonból 0km-el, most van benne 13e felfelé kerekítve! Tehát létezik ilyen, nem is egy!
Mi leszünk azok, akik, ha el akarják majd adni 10 évesen, nem vissza kell majd tekerni, hanem előre az órát
Ehhez képest ha majd sok év múlva esetleg el akarom adni, és akkortájt is ennyi időm lesz motorozni mint most (semennyi) akkor majd nézik az embert 30000km-es órával, hogy biztos csaló vagyok.
Én már ott elakadtam a gondolatmenetben, hogy -mivel nincs kiépített szervizcsatlakozó- fizikailag hogyan kötik össze a km számlálót a ketyerével, amivel át akarják állítani?
Vagy a régebbi levegő-olajos Banditon van gyári szervizcsatlakozó? És ha megtörténik a visszaállítás, a beavatkozásnak marad valami látható jele, amit én mint leendő vevő (nem szakember) észrevehetek?