Attól hogy most nincs ilyen szükségletem, még nem azt jelenti hogy később sem lesz.
A gyári lánc tovább bírja dolgot a szervizben szedtem össze, mert kicsit bosszantott hogy 25-ezernél többet nem igazán mentem el egy lánccal sem, pedig közel sem a minimum szintű láncszett került a GS-re... és ott meg láttam hogy 30-40k km között cserélődtek a DL-ek meg hasonló 2-3 éves motorok láncai
Lehet, hogy az lesz, mert nem tudom kifizetni a cuccot sem a német, sem az osztrák honlapon, se kártyával, se PayPallal. Ezt írja: PAYONE Initialisierungsfehler: Abweichende Summen. Bitte kontaktieren Sie unseren Support
Gyanítom, hogy lejárt az akció 9-én , de még az akciós áron számol, és valami ütküzés van emiatt. Teljes áron 28 euróval drágább lenne , de akkor meg nem annyira sürgős megvennem.
Propáljátok ki a Cz 530 sdzx láncot, nekem a gyári 15/48 áttéttel 3-ba is forgata a 190-es slicket és bírta simán a lánc . Most 16/44 áttéttel 200-300 km ként le fújom wd 40 -el , 12000 km van benne és semmi !,
pedig itt 170 Le van .
Én még 26600 ft ért vetem láncot ,ami fent van . De amit a múlt héten vettem, hogy legyen 29200 ft volt ,szerintem csak az rk 532 zlvx bírja tovább
Üdv Tasi
Téged ez mostanság különösen érdekel?!
Ez igen nehez bizonyítható, és mint láthatod a gyári ár´ból simán veszel kettöt. Saját esetemben is a gyári 24 ekm feküdt ki, majd összeszedtem minden akaratom, és következö szettböl már 27ekm-t hoztam ki, most meg olajzóval 30 e km körül járok erölködés nélkül...
Erre ellenpélda spray-vel 64 ekm a gsx 1400-en a gyári cucc, de piperköc ápolgatással...
Felesleges ezekböl bármilyen következtetéseket is levonni...
Jah, már nem emléxem, hogy a gyári milyen volt.
A gyárit 28-nál cseréltem, a mostaniban ~20 van, de még sokat elmenne így szerintem, ha nem zavarna az, hogy csapkod.
Ha kicserélem, és megy az olajzó folyamatosan, és nem húzom túl (nem szoktam), akkor lehet, hogy örökös lesz.
Nekem a gyári azért ment tönkre, mert elmentem vele 2 éve télen, és nem mostam le (full rozsda). A DIDet vagy túlhúzták a gumisnál, vagy mert nem ment egy darabig az olajzóm, és az betett neki, eső is volt.
Egyébként érdekes, mert hamar megnyúlt egyenetlenül, de azóta nem változott, így ment már legalább egy 10-est. Mostani túra előtt próbáltam húzni egy picit rajta, de aztán mégis visszaengedtem, mert feszült a kritikus pozícióban. (na persze minden máshol laza)
Szóvan most stagnál az állapota, de csapkod rendesen menet közben.
Ilyet vettél? Most valami vénasszonyok nyara kedvezmény van, és úgy látom kb 15% kedvezmény. Szóval 155+10posta €-ért lenne egy full szett végtelen RK lánccal.
Találtam végtelen DID-et is a német ebayen, de az 177€ postával, de csak a lánc.
Melyik jobb, a DID, vagy az RK?
Egy déleött csináltam meg két motort 4 óra alvás után hogy Münchenböl hazaértem.De a tökömröl is folyt a víz. A nitelö használata nem ördöngös, de nekem ez volt az elsö kettö gép amit nitelve csináltam...Ès csak azt mondom, hogy miután flexelned kell a szemet, meg kitakarítai 20 ekm alatt elfújt és behordott láncspay dzsuvát nem fogsz tudni oly patyolat körülményt biztosítani,mint a gyárban...
A gyári lánc tovább bírja dolgot a szervizben szedtem össze, mert kicsit bosszantott hogy 25-ezernél többet nem igazán mentem el egy lánccal sem, pedig közel sem a minimum szintű láncszett került a GS-re... és ott meg láttam hogy 30-40k km között cserélődtek a DL-ek meg hasonló 2-3 éves motorok láncai
Én már elhasználtam az akciót vettem 10 euros kislánckereket 8 ért!
Gyanítom, hogy lejárt az akció 9-én , de még az akciós áron számol, és valami ütküzés van emiatt. Teljes áron 28 euróval drágább lenne , de akkor meg nem annyira sürgős megvennem.
Propáljátok ki a Cz 530 sdzx láncot, nekem a gyári 15/48 áttéttel 3-ba is forgata a 190-es slicket és bírta simán a lánc . Most 16/44 áttéttel 200-300 km ként le fújom wd 40 -el , 12000 km van benne és semmi !,
pedig itt 170 Le van .
Én még 26600 ft ért vetem láncot ,ami fent van . De amit a múlt héten vettem, hogy legyen 29200 ft volt ,szerintem csak az rk 532 zlvx bírja tovább
Üdv Tasi
Ez igen nehez bizonyítható, és mint láthatod a gyári ár´ból simán veszel kettöt. Saját esetemben is a gyári 24 ekm feküdt ki, majd összeszedtem minden akaratom, és következö szettböl már 27ekm-t hoztam ki, most meg olajzóval 30 e km körül járok erölködés nélkül...
Erre ellenpélda spray-vel 64 ekm a gsx 1400-en a gyári cucc, de piperköc ápolgatással...
Felesleges ezekböl bármilyen következtetéseket is levonni...
A gyárit 28-nál cseréltem, a mostaniban ~20 van, de még sokat elmenne így szerintem, ha nem zavarna az, hogy csapkod.
Ha kicserélem, és megy az olajzó folyamatosan, és nem húzom túl (nem szoktam), akkor lehet, hogy örökös lesz.
Pedig amit most veszek a hein gerickében szerintem ugyanaz, mint a gyári.
75e. Csak a lánc.
Egyébként érdekes, mert hamar megnyúlt egyenetlenül, de azóta nem változott, így ment már legalább egy 10-est. Mostani túra előtt próbáltam húzni egy picit rajta, de aztán mégis visszaengedtem, mert feszült a kritikus pozícióban. (na persze minden máshol laza)
Szóvan most stagnál az állapota, de csapkod rendesen menet közben.
Találtam végtelen DID-et is a német ebayen, de az 177€ postával, de csak a lánc.
Melyik jobb, a DID, vagy az RK?
Nem tudom javíthat-e a dolgon a csavar tovább húzása...