Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyu má, a 600 blokk hengerfeje szerinted kijön úgy, hogy nem szeded ki a blokkot a vázból?
Ha nem Ti írnátok, egy szót nem szólnék, a shoxos nittelővel kb 5 perc feltenni egy szemet.(a helyén, nem a munkaasztalon) Volt vagy 10 ezer. árát már megkereste. Pláne, ahogyszor kölcsönadtam
A 9-es csavarnál ereszt. A képen nem látszik, hogy a csavaron csöppen, vagy izzad mellette is?
Èn még Hein _Gerickenél vettem 2dobozzal, valami 107 eur volt db-ja. Meg van egy szett használt láncom is 1 euróért, olajozással szerintem van benne pár jó 10 ekm még hátra. Ebay látok néha RK-t 130 eur körül...de enegem már rég nem izgat be vagyok tárazva 1 évtizedre.
Igen amúgy én is vegtelenített prefelálom. Mire összeügyeskeded a nitelöszemet, a füled is zsiros lesz, és tuti nem lesz olyan tiszta körülmény mint amit a gyárban raknak össze...
Ès igen a lengövilla csapágyazás...
Legalább ősszel szép tiszta lesz a blokk...
Miután kiszedtem
Az pedig a hengerfej rögzítése... Az egyik.
Csináltam pár képet, valamennyire látszik. Ezt a szivárgást 50 km-en produkálta.
Remélem látszik valamennyire, jobban nem tudtam lefotózni...
Ez sajnos a hengerfejnél van...
Már írtam, hogy az egyenetlen fékerö a tárcsa vastagságváltozása miatt van. Végy a kezedbe egy 0,01 mm pontosságu mikrométert, és mérd körbe a tárcsát. Fogsz legálább 0,02-0,03 mm vastagságkülönbseget detektálni, lesz egy gödör benne ahol vékonyabb ennyivel, a többi általaban azonos a vastagsága.
Èn másfél nap meloval kb 0,005-0,01 mm-re tudtam kicsiszolni egy tárcsát amit ebay-en vettem és a 4db közül a legrosszabb volt. Egymásikat kb egy napig alagitgattam... Amúgy nekem a fent levö tárcsák nem ütnek oldal irányban, de 0,02-0,03 mm gödör bennük van. Oldalra 0,05-0,08 mm amit ütnek.
Én sem. Kb 5 féle helyről jönnek az alkatrészek, 3 árul DID láncot, 1 nél van végtelen, az ennyiért. Többi privi.
Nem értem a logikáját, hogy miért drágább, és főleg ennyivel?
A Bandinál nincs ilyen árkülönbség?
Most nittelt van. Én raktam rá, de valami általános nittelővel. Órákig szoptam vele, de végülis jó lett. Legközelebb inkább mégiscsak végtelent szeretnék. 1. Azért jobban bízom a gyáriban. 2. Úgyis illene már a lengőkar csapágyaknál megkenni, de nehezen szánom rá magam, és így muszáj lenne szétszedni.
Számszerűen: RK 180euro, DID zvmx 250 euro. Csak a lánc, de végtelen...
A szett meg 43, zvm-szel, nittelőszemmel+ lánckerekekkel.
MEgnéztem, alig 30%kal drágább a legolcsóbb végtelen RK magában, mint egy full zvmx DID+ JT szett. Prést adok kölcsön, ha Stom visszahozza
De, akarom tudni.
Tudok hozni, de Te nem akarod tudni, menniyért...
Még annyit hozzátennék, hogy amennyiben szakszerűen van elnittelve, normális préssel. Mert ha a nittelő előbb kezd rozsdásodni, akkor vagy nem tették bele a zsír, vagy csak rányomták AS szabvány szerint, elpontozva a végét.
Felesleges szerintem a végtelenített, a nittelőszem sem gyengébb semmivel mint a többi.....és nem nagyon van példa arra, hogy szétesne....
Nekem sajnos a láncot kéne cserélnem, mert egyenetlenül nyúlott, és nem tudom rendesen beállítani, így viszont nagyot ránt terhelésváltáskor.
Hol van olcsón végtelen lánc?
Megóráztad a tárcsákat? Görbék?
Én kiegyenesítettem a tárcsákat (sokkal egyszerűbb volt mint gondoltam) Pontosabban a hubot, mert azt kell elvileg (nem is tudtam eddig, hogy aluből van) A tárcsa felületét meg megcsiszoltam szalagcsiszolóval. A probléma sajnos nem szűnt meg, csak nagymértékben csökkent. Sajnos a csiszolást nem igazán lehet házilag egyenletesen megcsinálni. Végül inkább mégiscsak összeszorítottam a fogamat, és vettem új tárcsákat 140ért .
Nem tudom mivel szerelték a 2005-ös GSXR-t, BT valahányas...Namármostkéremalássan az úgy tapadt mint a rágógumi, viszont ha megjelent egy esőfelhő az égen azonnal korcsolyapálya lett mindenféle aszfaltozott útfelület!
Volt pár meleg szitum miatta.
Akkor úgy látszik nem velem van a probléma. Én is gondolkodtam, hogy eladom, de nem akarok kib@szni senkivel. Hacsaknem szarér-húgyért, és felhívom a figyelmet, hogy csakis szárazon menjen vele.

Kell valakinek ötezerér?
Akkor viszont mindegy, hogy 10e-ért 10e-ret bír, vagy 30e 30e-ret. Max kevesebbet kell szerelni, bár a nyerget úgyis érdemes néha szétszedni/megpucolni.
"hátra úgysem kel olyan karaj fék."
Èn az idei túrát szinte csak hátsó fékkel csináltam végig! HQ a polomotorrad-tól. Az elsöket már nem lehett használni, csak vész esetén, annyira rázták már az elejét. Nemsokára cserélem a tárcsákat azt hiszem mindenhol. Hátsó is már erösen 5 mm alatt van.
Szerintem a gyári BT20 sem volt esöbajnok...másrészröl, volt hogy nekem a Z6-ot is lecsavarta esöben elözéskor...
Cserélem a kis lánckereket elöl, mert morog már, de remélem utána elkussol, és nem kell váltócsapágyakat is cserélni,mert akkor bedobom a törölközöt, ezt meg lelököm a Tajgetoszról...
Nekem is mindenki dicsérte a BT 021-et, és mégis velem is megtörtént, hogy az Alpokba belefutottunk az esőbe (ott nem nehéz) és elkezdett meg-meg csúszni a hátulja . Le is maradtam ez miatt a többiektől, és ennek ellenére egy hegytetőn felérve lefele kanyarodott az út, és annyira megcsúszott, hogy ki kellett engednem az elejét a kanyarból, neki a szemközti sziklafalnak, mert különben perec lett volna .Szerencsére szemből semmi forgalom nem volt .Melettem még a legutolsó társunk is simán el tudott menni .Szárazon ezt a gumit peremig tudtam borítani . Én is inkább tovább adtam 4mm mintával, mert az a legjobb gumi mindig amiben bízol .