Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szakim mondta, mikor elnyalódott 40 ezer után a gyáeri betét, hogy akármit rakok utána, 15 nél többet nem fog, hacsaknem gyárit, 30 ezerért...gondolkodtam kicsit rajta, de az nem fog...
keLL
Szerintem nem jobb, nem rosszab, mint az AP racing. Kíváncsi leszek mennyit fog bírni, mert az AP kib.ott hamar elfogyott. Ha ez is elfogy ilyen gyorsan, akkor legközelebb visszatérek a hagyományos betéthez, hátra úgysem kel olyan karaj fék. Majd figyelem gyakrabban, és akkor nem túra előtt két nappal derül ki, hogy csontig kopott a betét. Bár csak az egyik, a másik még bírta volna egy kicsit. Most szétszedtem, kipucoltam, dugattyúk oldalát megpolíroztam, bezsírozva összeraktam. Szóval most nagyon könnyen járnak.
Nem tom, Én egyszer mentem vele vizes úton, Mikirt kergettem pályán, néha 200km./h körül. Ott nem volt vele baj. Olvastam valahol róla egy tesztet, másik 4 vagy 5 gumival együtt tesztelték közúton, pályán, szárazon, vízen.
Ott a vizes tapadását aszem a legjobbnak hozták ki.
Nekem eddig Continentál Road Attac, Michelin Pilot Road, meg BT021R volt fent hátul.
A Contitól határozattan jobban tetszik, A Michelin többet elmegy, de annak meg jobban csúszik a közepe.
Nem, nem volt nyomvályú. Tuti, hogy valami nem OK vele. Olyan kis gázra nem szabadna így viselednie. Meg próbálgattam később is fékezgetéssel, és csúszott mindenhol, ha kicsit is nedves volt. Egyik sem csinált ilyet, pedig volt már pár féle: gyári BT, PR, Corsa, SportSmart, PR2, és most ez.

Akkor lehet, hogy nem általános probléma, hanem csak az én példányom ilyen, mert pl. a Napon sütették/szárították 2007 óta.
ja, tegyük hozzá, az az sp brembo hátra elég disznó...
Mentem vele esőben és nem volt bajom vele. Tavaly, mikor a 4 napos gurigát nyomtuk az Alpokban akkor is BT 21 volt fenn. Ha emlékszel még, volt alkalmunk az esőruci felvételét gyakorolni Sztem a Z8 sem jobb, de majd meglátod!
Nem lehet, hogy ráfutottál egy nyomvályúra ami csurig volt vízzel?
2005-ben még nem volt bt023 szerintem...
Akkor nincs akkora para, csak egy fordítva berakott csavar kell, meg egy szelepfedéltömítés.
Piti/Mikir, mentél már a BT021-el vizes úton?

Most hozzájutottam egyhez, és feltettem a túrára, mert a PR2 nem biztos, hogy kibírta volna még ~2300 km-t. Vettem DrBear-től egy garnitúra Z8-at, és ezt kaptam ráadásnak. 2007-es, alig használt. Felrakáskor kiderült, hogy lyukas volt, de javítható volt, és rögtön meg is csinálták. Mikor elindultunk Hőgyész és Dombóvár között elkezdett esni (mikor máskor is kezdene hónapok után esni ). Nekiálltam előzni egy teherautót, és mikor melléértem és picit odahúztam neki (csak finoman semmi vadulás/rángatás), kipörgött a hátulja, és kitört oldalra, szinte mellém került a motos hátulja. Kb. mintha egy jégpályán mentem volna. Kib.ttul megijedtem , mert ilyet még egy guminál sem tapasztaltam. Ezután úgy mentem, mintha jégen mennék, de később is próbálgattam a hátsó fékkel, hogy mennyi kell a megcsúszáshoz, és katasztrofális volt. Aztán kicsit le is engedtem a gumiból, és kicsit jobb lett talán. Szerencsére csak az első napon esett, a többi napon nem volt gond, kivéve az árnyékos erdős részeken ahol reggel még nem száradt fel a pára. Szárazon egyébként tökéletes, és peremig lehetett dönteni. Lehet, hogy ezért sem rakta vissza vagy javítatta meg a lyukat az eredeti gazdája (az egyébként 90-95%-is mintájú gumin)? Mind ilyen, vagy csak az enyém? Vagy csak túl öreg? Nem emléxem pontosan, de valami ilyesmi BT volt a gyárilag szerelt gumi, de lehet hogy az BT023 volt. Azzal nem volt gond. Az biztos, hogy szedem lefelé, és megy fel a Z8.
BAnditák! Szedtetek már szét gyári dobot?
de igen, ahogy lesz időm azonnal lefotózom!
Majd megvizsgálom a régit, kopásjelző alatt van (6038 km.-ert futott), ki kellene cserélni, de olyan mint ha a fogam húznák.
Lehet, hogy a szombati gurigát még bevállalom vele.
Szeva Piti!
A szombatom szabad, mehetünk!
Mikor jössz a gumidért?
Képet nem tidsz lőni esetleg? Emlékeim szerint a blokk kiálló része a szelepfedélhez tartozik, nem a hengerfejhez. Legalábbis szelepállításnál a legnehezebben hozzáférhető csavar ott van, a kettes-hármas henger között, a karterszuszogó tövében a leömők felett.
Szeva mikir!
Hétvégén nem megyünk még1szer végig a bandit-tali útvonalán?
Ha van kedved, akkor szólj, mert akkor lecserélem az olajat, meg a gumit.
Sajnos úgy látom a hengerfej tömítésnél szivárog. A blokk elején a 2. és 3. henger között van egy kis kiugró rész, amibe alulról felfelé megy egy hatos csavar. Úgylátom azon a részen szivárog.
a hengerfejen lévő gumikorong tömítésekre,igaz Te nem pontosan határoztad meg,hogy hol is szivárog,a fent említett helyen vagy a hengerfej tömítésednél
Mire gondolsz?
köszönöm az ajánlatod, holnap rádcsörgök, és lehet h elszaladok vele, és ott ráhúzunk, meglátjuk...
Itatni kell vele gumibogyószörpöt.
multkor Zöldi elárulta a titkot, erre a problémára,nem olvastad?
Balázs!
Van nyomatékkulcsom, ugorj el érte!
Persze, nyilván nem a csavar tömít, de ha nem elég szorosan van húzva, gondolom lehet oka a szivárgásnak. Ha megyek vele, és megállok megnézem, nem szivárog, 10 percet áll a gép, elkezd.
Ha nem rosszabbodik, a szezon végén új tömítés és kész.
Majd valamikor.Most már veszett fejsze. Jövőre vagy azután.