Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Váltanod kéne egy honda innovára.
Az injektoros 1.8-at fogyaszt vegyesben, viszi a 115-öt végre, légszűrő 1200, láncszett 6000, tokozott hajtás...pizzafuti üzemben is megfut 70 ezret baj nélkül.
Szeged-Sopron-Szeged vonattal és biciklivel pont ugyan annyiba kerül mintha motorral tennénk meg az utat... cserébe lassú, kényelmetlen, és nem lehet az utat megszakítani (pontosabban lehet, de akkor több kisebb távra szóló jegy kell, és akkor még drágább lesz az egész)

A vonat annak akinek nincs valamilyen kedvezménye, nem nyújt alternatívát

Jah, és én külföldön szeretek kikapcsolódni, nem itthon.. és nem megy mindenhova vonat..főleg a balkánon nem
Egri lányka koromban a vonatokon volt kerékpárok szállítására kijelölt hely. És így csillagtúra. A két túra közötti fenntartási, üzemeltetési is jobb így.
Pedig az lenne a legkisebb pénzügyi sokk.
Egy kistáska cucc.
És amit lősz,fogsz,rádugrik megeszed.
Nem, mert már egyre kevésbé szeretek gyalogolni.. pedig régebben 40-50 kilométeres teljesítménytúrákra jártam.. de mióta motorozok..
És a sima gyalogtúra Timbuktuig?
Azt számoltad?
Kaja amit találsz füvek,saláták 3 féleképp elkészített tengerimalac és egyébb rágcsálók?
Részben fillérbaszási szempontoktól, részben pedig a biciklizés szeretetétől vezérelve számolgattam a komoly biciklis túrázás költségeit is (természetesen a 10 éjszakából 8-9 vadkempinges stílusban), és arra jutottam hogy nem olcsóbb lebiciklizni 1500 kilométert, mint ugyanennyit 2 nap alatt lemotorozni.. ugyanott.

Eddig a motorra pakolt bicikli, biciklivel csillagtúrázós majd továbbállós műfaj tűnik a legolcsóbbnak (már ha ez valakinek számít)
2 nap két alvás 2 zuhany mind ágyban.14e.
Vagy 15.
50 euro volt asszem vagy 60/koponya a 3 nap.
15eFt a kétnapi kaja + 1 éjszaka ágyban alvás.
2 nap mehetsz 700km.
A helyedben én a 30000-ből vennék egy bakancsot és vonat meg bicikli. Ezt én minden cikizés nélkül mondom. A fiaimmal csináltam.
30e az nemelég 1700 Km-re.
Én meg kifelejtettem a vesszőt az ágy és a zuhany közé.
De ha meleg van jöhet oda is.
Pl nekem semmi kedvem nem volt újraindítani az ízületeimet szombat reggel. A város határából nincs kedvem besétálni kilométereket a város központjába.
De Kerch környékén mi is vadkempingeztünk.
És ha 30000 ft-od van 1 hétvégére? Én az a fajta vagyok aki töbször, szerényebb körülmények között motorozik
" reggelivel és zuhannyal ágyban."

Én még szántam volna rá egy kicsit hogy a zuhanyt ne ágyba kapjam.
Hát...........mindenkinek más a preferenciája.
Én azért keresnék szállást.
kb 40 százalékkal dobná meg az ilyen "luxus" a költségeim
Legutoljára osztrákoknál 7100.-/fő/éjjel volt a panzió reggelivel és zuhannyal ágyban.
Nem a megfizethetetlen kategória.Szerintem.
A többi meg ugyanaz.
én is örülnék ha úgy menne hogy a bank kártyát zsebre baszom és indulhatok, de sajnos ez nem így van, muszály néznem hogy a legolcsóbb a kirucanás
Jah kemping..............ló....sz kempingezik.
én úgy szoktam menni hogy a hütő táskát bebaszom hátra, kaját, meg még pár dolgot, oldalra mennek a ruhák, matracok és egyébb kemping cuccok, plusz tanktáskába iratok, fényképező stb.
Polár pulcsiba kell csavarni a söröket, és 2-3 óra múlva is kellemesen hideg lesz még. Egyszerű megoldás, de hatékony.
Pedig a hűtő nélkül nem túra a túra.
Meg a kempingszék.
Meg 40 pár zokni gatyástul,pólóstul.
És a tütüt is csak szépen kibontva lehet vinni.
Hogynézne ki összegyűrve?
Próbáltunk már a dobozban sört vinni de az első szétrobbant sörös doboz után már letettünk róla. Így a hűtő felesleges.
Ha majd egyszer Én is több napos túrára megyek, jön utánam az asszony a Fiat Doblóval, plafonig pakolva.
Így legalább a motorozást is élvezni fogom.
Na ezt űbereljétek.
Offtopic, de gondoltam elmesélem:

Ma reggel volt szerencsém-szerencsétlenségem menni egy VFR1200 automata váltós géppel.
A motor nagyon jó benyomást tett rám amíg szemléltem, alaposan összerakottnak tűnt, bár néhol már túlbonyolított (garázsban a szomszéd Simsonos Pistivel ne állj neki babrálni mert csak berhelés lesz!) érzetet keltett .
Még valami ami szemet szúrt. Műanyag borít műanyagot.
Felülve a szemből meglehetősen harcias gépezetre volt egy olyan félelmem, mi lesz ha sokkal jobb mint a Bandit? Ó én szerencsétlen. Forgolódhatok majd megint egy másra , egy újra vágyakozva az ágyamban.
Az automata váltó előnyeként a motorral szűk helyen megfordulás robogós érzést adott.
Nem kellett a váltóval, a kuplungkarral vagy egyébbel bűvészkedni. Először nagyon furcsa volt. Vártam hogy lefulladok Ez nem történhet meg ugyebár, de a bal lábamnál a váltókar nem léte, olyan szellős érzést adott mintha mezitláb lennék.
Elindulás természetesen egyből S azaz sport fokozatban . A Városi fokozatot túlontúl tatásnak mondták. Lehet hogy csak engem akart meglepni Gyula úr ahogyan a százhetven valahány lóerőt egyből a nyakamba rakta azzal a beszúrással megfűszerezve hogy a 4.5 millás motort nem kéne elhajítani , így eszembe ne jusson nagy gázt rántani indulásnál bármennyire is robogósnak tűnik a dolog.
Óvatosan indult tehát a tesztkarika.Nem sokáig tartott az illedelmes bemutatkozás, mert bár tisztában voltam az anyagiak kockáztatásával, de mégiscsak unatkozni kezdtem a nyeregben.
Állítólag „ilyettololyattolbecsinálszolyattol!” Na lássuk hát! Megrántom a gázkart…hé….Na mi van? Semmi? Van egy kis idő mire a teszetosza computer megengedi hogy újragondoljuk a dolgokat! Mint a számítógép aki a biztonság kedvéért megkérdezi: „Biztosan törli? „ Biztosan Gyorsít? Enter. Pukk…..ennyi? A váltó csörög , kluttyog, kattog mint a trolibusz. KIÁBRÁNDÍTÓ! Már hatodikban járok és megyek…de csak megyek hé! Én meg akartam tudni milyen az száguldani ezzel a géppel. A biztonság kedvéért visszaengedem a gázt, és újra odarántok! Klutty-katt…pillanatnyi szünet. A computer doklgozik és a sebességfokozatot 3-asba dobja. Megindul. Na végre! De csak a nem rossz kategóriáig jut. A futómű ellenben parádé, a fékek messze felülmúlják azt amit vártam! Csodálatos!
Az üléspóz nekem nagyon bejön!Az ülések kialakítása átgondolt, ergonomia a magamfajta pincefestő termetű legénykének pont jó (175cm) !
A pocsék utak nem is olyan pocsékok ebben a nyeregben!
Lassítást , gyorsítást a trolibuszok kattogása kíséri és ettől valahogy az az érzésem hogy mindjárt szétrepül valami de nagyon , odabent a blokkban , vagy a váltóban.
Tudom hogy nem, de azért mégis zavarja az én technikai paranoiás fülemet. A váltások lennének legalább simábbak ha már kattog-zörög. De nem! Megtorpanások, apró billenések.
Visszatérek a kiinduláshoz és sértetlenül adom vissza a masinát.
Nem vagyok elájulva! Egy Váci garzon áráért nem kéne köszönöm!
Nem azt mondom hogy rossz motor, de zsiráf kategória! Szép, meg minden, de otthonra nem kell!
Ui:Bele sem szeretnék gondolni milyen az amikor a kanyar közepén gondol egyet a computer őnagysága, és vált egyet a megtorpanós, megbillenős fajtából! Köszi 