Az Én testalkatomhoz egy hónaljszárítós csópper kellene, olyan szegecselt börrucival, meg láncos brifkóval, meg sarkantyús western csizmával.
Az meg nem hoz lázba, egyébként is tovább tartana beöltözni, mint a Rambo-nak.
Csak a saját szemszögemet írtam le. Nem szeretek többet fizetni annál, amit muszáj, főleg ha nincs is rá szükségem.
Szerintem nincs olyan, hogy nem elég a 650-es, de ha valaki 1250-est szeretne, akkor vegyen olyat! Alapból a motorozás nem a racionalitásról szól 250ccm fölött, hanem a szabadidő kellemes eltöltéséről.
de nincs 2 ugyanolyan....az eltérés pedig elenyésző még egy hátsó gumi árához képest is, meg az egész fenntartásban....
nem ez a 2 tényező fogja billenteni a mérleg nyelvét..szvsz
Jóhogy mondod..........tapasztaltam...........ugyan nem bandit de az SV szőrbe ugyanaz.
Féknél letérdel,majd leharaprtam a kormányt.Meg mint a hintaló.
Erre belekeményítettem..................de az már jó volt csak rossz úton (itt más sincs) mintha seprűnyél lenne a csülkei helyett.
Cseréltem..................de nem futóművet.............és jól tettem.
Ha két ugyanolyan évjáratút veszel, akkor drágább a teljesítményadó. Egy öreg motornak nyilván olcsóbb.
A kötelezőt tudom, hogy több dolog is befolyásolja, de az 1250-es már a 70kw fölötti kategóriába esik, ami alapból dob rajta. Csodálkoznék, ha ugyanaz az ember a két motorra ugyanazt az összeget kapná...
a hátsó fogyasztását még eltudnám fogadni, de dettó hülyeség a teljesítményadó és biztosítás drágább volta, még 15 más, drágító tényező van a biztosításra/teljesítményadót befolyásoló tényezőre, nem lehet összehasonlítani és nem is drágább, mert nem összehasonlítható
Az érzésért.. ami alul megy úgy mint egy kisebb felül (még ha ugyan olyan erősek is) , az mindig jobb.. ami meg alul is és felül is jobban megy mint a kisebb, az meg még jobb. Ezért.
Ha tehetném vennék egy FJR-t már most, hogy ezt jóleső, de jól megy a motorom érzést fenn tudjam tartani... mert az gyorsabban fogy mint az új autóból az újautó illat.
Ilyen hozzáállással a GS is untig elégnek kellett volna hogy legyen.. alig kért gumit, egész tisztességesen ment a Kresz adta keretek között.. stb
Kb. 100ezer Ft-tal többért vehettem volna 1250-es Banditot is, de mégse láttam értelmét. A nagyobb nyomaték miatt a hátsó gumit mindenképp jobban zabálja, bárki bármit mond. A teljesítményadó több, a kötelező több. És ezek mellett ki se használnám soha, a 650-es is bőven elég, ha akarom, azzal is folyamatos 200-at megyek. Akkor meg minek a nagyobb? Csak azért, hogy legyen?
Ebben egyetértek. Én is folyamatosan lesem az erősebb, eladó vasakat, de amikor ráülök az enyémre, rájövök, hogy ezt sem tudom kimotorozni.
Azért jó lenne egy Busa.
110 nm kontra 60... nem értem a kérdést... a GS meg olyan 40 lehet.
A nekem a GS után az első 2 ezer kilométeren volt mókás a Divi 80 valahány nm (kb a nagybandit és a 650-es között van) nyomatéka.. aztán azóta ugyan olyan erős érzésre! mint anno a GS volt.. (mondjuk a GS-sel oda nem figyelésből adódóan nem mentem 200-zal.. de még 140-nel se, nem úgy mint ezzel) tehát simán hozzászoktam.
Nem lehet olyan nagy etvasz a GS után az 1250, hogy tartani kelljen tőle.
A 650-est pár év után úgyis cserélni akarod mert hozzászoksz, és gyenge lesz.. ahogy szerintem az 1250 is el fog gyengülni, csak azt felesleges lesz lecserélni.. mert hova tovább? Hosszútávon olcsóbb a nagyobb szerintem
Van még egy téli bering medveruhám.
De karhínárt soseveszek.
Az meg nem hoz lázba, egyébként is tovább tartana beöltözni, mint a Rambo-nak.
Szerintem nincs olyan, hogy nem elég a 650-es, de ha valaki 1250-est szeretne, akkor vegyen olyat! Alapból a motorozás nem a racionalitásról szól 250ccm fölött, hanem a szabadidő kellemes eltöltéséről.
nem ez a 2 tényező fogja billenteni a mérleg nyelvét..szvsz
Féknél letérdel,majd leharaprtam a kormányt.Meg mint a hintaló.
Erre belekeményítettem..................de az már jó volt csak rossz úton (itt más sincs) mintha seprűnyél lenne a csülkei helyett.
Cseréltem..................de nem futóművet.............és jól tettem.
A kötelezőt tudom, hogy több dolog is befolyásolja, de az 1250-es már a 70kw fölötti kategóriába esik, ami alapból dob rajta. Csodálkoznék, ha ugyanaz az ember a két motorra ugyanazt az összeget kapná...
Ha tehetném vennék egy FJR-t már most, hogy ezt jóleső, de jól megy a motorom érzést fenn tudjam tartani... mert az gyorsabban fogy mint az új autóból az újautó illat.
Ilyen hozzáállással a GS is untig elégnek kellett volna hogy legyen.. alig kért gumit, egész tisztességesen ment a Kresz adta keretek között.. stb
Azért jó lenne egy Busa.
Mindenk olyan motort vegyen, amilyet tud kezelni.
A nekem a GS után az első 2 ezer kilométeren volt mókás a Divi 80 valahány nm (kb a nagybandit és a 650-es között van) nyomatéka.. aztán azóta ugyan olyan erős érzésre! mint anno a GS volt.. (mondjuk a GS-sel oda nem figyelésből adódóan nem mentem 200-zal.. de még 140-nel se, nem úgy mint ezzel) tehát simán hozzászoktam.
Nem lehet olyan nagy etvasz a GS után az 1250, hogy tartani kelljen tőle.
A 650-est pár év után úgyis cserélni akarod mert hozzászoksz, és gyenge lesz.. ahogy szerintem az 1250 is el fog gyengülni, csak azt felesleges lesz lecserélni.. mert hova tovább? Hosszútávon olcsóbb a nagyobb szerintem