Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a plexiköltemény jobb mint a füles vérnyúl?

Miap...nak vesz valaki izomnakedet ha fél a széltől és 3 ajtós szekrénnyel jár kirándulni?
hja...nem sokat látni....
és a topcase?
Erre valahogy csak feltették. Ráadásul takarja a B-King legkifogásolhatóbb részét
Akkor kultúrálatlan vagyok.
De a mastercard mindent megold.
hogy megyek túrára? gumipókozók, meg zsákozok? nem pakolható kulturáltan....
Minek dobozolni?
Hát ja...........én az 50e-ret céloztam meg...............addigra má cska megtanulok motort vezetni.
És kacsingathatok az 1000 feletti gépekre.
kettőt böfögök és telehányom a tankot, 200kmént tankolni kell
normális dobozszett sincs rá, nem egy kategória a Bandival...fun motor, nem túra....
szvsz :-)
Én is kb. örök darabnak terveztem. Most van benne 3100km és 100ezerig simán elmegy gyári kompresszióval. A legoptimistább becsléseim szerint is még 6-7 év, mire elérem a 100ezret, de ha még akkor is rendben lesz minden, megcélzom a 150ezret is.
Persze ehhez az kell, hogy ne üssék ki alólam és saját hibából se törjem össze...
hja....250cm3 felett, tényleg... no mind1
A BK-nél nem csak a nyomaték jó,hanem felül is jól megy,ez utóbbi nem mondható el az 1250-ről...
Hál istennek sikerült jól elpasszolni és jól venni egy sokáig jó kis motort.
Én halál nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok.
Nagyon sok időre tervezem a gépet.
Pláne a mostani apró személyreszabásokkal.
Minimum 50e ig vagy még tovább szeretném az eggyüttélést a warburgutánzattal.
Még mindíg 2,3 sor3 a nyerő ha a nyomaték a kérdés.
Jól hát! Bár tőlem reális áron vitték el. Azért egy 4 éves motorért a 660 szerintem korrekt, pláne úgy, hogy extra volt a lézerblokkoló, az ültetőszett és a bukógomba is. Ha nem lett volna törött korábban, ezek nélkül is reális lett volna ez az ár. Viszont 700-nál többet egy nagyon jó állapotú, keveset futott sem ér.
Sztem inkább B-kinget kell venni ,mert az nem olyan lusta mint a Bandita....használtan már nem is drága.
Neked jól jött nem?
Persze, nyilván a futómű meg a fék is nagyon sokat fejlődött, ami azért sokat dob rajta.
Egyébként megkövetlek a GS500-zal kapcsolatban. Igazad volt, a mostani motorárak viszonylatában tényleg túl vannak kicsit árazva ahhoz képest, amit tudnak.
Igazából szerintem nem csak a teljesítmény a lényeg...................inkább a komplett csomag.
De ez stílus kérdése tényleg.
Én pl nem szeretnék 3000-e elpörgő hátsógumit................inkább tekerem el 9-10000-ig a blokkot.
Meg olyan kis kezesek.
Pláne a kompaktabb mérettel.
Bár én mániás vagyok.
Olyan a gépem mint egy bulldog.
Rövid és tömzsi.
Nekem 45 évesen, vidéki parasztként a teljesítményadóm 21e/év, a kötelezőm 8e/év az 1250-esre.
Egy régóta motorozó ismerősöm mondta, hogy ezeket a mai 600 körüli gépeket már össze se lehet hasonlítani a régiekkel. Anno neki az első motorja GSX-R 1100 volt és utána is csak 1000 vagy afölötti motorjai voltak. Aztán elment Honda szalonba dolgozni és kipróbálta a kisebb gépeket is. Teljesen megdöbbent, hogy mi teljesítmény lett a kisebb vasakban is és hogy mennyire elég! Mivel amikor ő kezdte az ipart, még tényleg bicikli jellegűek voltak a 600-asok is.
Azt a téli 2-3 hetet várom ki amikor tudok menni.Egy ezrest le szokom nyomni holtidőben. Arra jó a cucc.
lassan kellene vennem egy cordura szettet,majd akkor kivárom a téli akciót
Nemigen.
De nem adom el még.
elfelejtetted a krómós acélbilit ,és a napszemcsit
Ja.......és monnyák hogy a motorokat 75 kg-s átlagpilótára tervezik.
Nekem eléggé összeül a hátsó telóm.
De már shippingel egy baba gázos kayaba.