kettőt böfögök és telehányom a tankot, 200kmént tankolni kell
normális dobozszett sincs rá, nem egy kategória a Bandival...fun motor, nem túra....
szvsz :-)
Én is kb. örök darabnak terveztem. Most van benne 3100km és 100ezerig simán elmegy gyári kompresszióval. A legoptimistább becsléseim szerint is még 6-7 év, mire elérem a 100ezret, de ha még akkor is rendben lesz minden, megcélzom a 150ezret is.
Persze ehhez az kell, hogy ne üssék ki alólam és saját hibából se törjem össze...
Hál istennek sikerült jól elpasszolni és jól venni egy sokáig jó kis motort.
Én halál nyugodt és kiegyensúlyozott vagyok.
Nagyon sok időre tervezem a gépet.
Pláne a mostani apró személyreszabásokkal.
Minimum 50e ig vagy még tovább szeretném az eggyüttélést a warburgutánzattal.
Jól hát! Bár tőlem reális áron vitték el. Azért egy 4 éves motorért a 660 szerintem korrekt, pláne úgy, hogy extra volt a lézerblokkoló, az ültetőszett és a bukógomba is. Ha nem lett volna törött korábban, ezek nélkül is reális lett volna ez az ár. Viszont 700-nál többet egy nagyon jó állapotú, keveset futott sem ér.
Persze, nyilván a futómű meg a fék is nagyon sokat fejlődött, ami azért sokat dob rajta.
Egyébként megkövetlek a GS500-zal kapcsolatban. Igazad volt, a mostani motorárak viszonylatában tényleg túl vannak kicsit árazva ahhoz képest, amit tudnak.
Igazából szerintem nem csak a teljesítmény a lényeg...................inkább a komplett csomag.
De ez stílus kérdése tényleg.
Én pl nem szeretnék 3000-e elpörgő hátsógumit................inkább tekerem el 9-10000-ig a blokkot.
Meg olyan kis kezesek.
Pláne a kompaktabb mérettel.
Bár én mániás vagyok.
Olyan a gépem mint egy bulldog.
Rövid és tömzsi.
Egy régóta motorozó ismerősöm mondta, hogy ezeket a mai 600 körüli gépeket már össze se lehet hasonlítani a régiekkel. Anno neki az első motorja GSX-R 1100 volt és utána is csak 1000 vagy afölötti motorjai voltak. Aztán elment Honda szalonba dolgozni és kipróbálta a kisebb gépeket is. Teljesen megdöbbent, hogy mi teljesítmény lett a kisebb vasakban is és hogy mennyire elég! Mivel amikor ő kezdte az ipart, még tényleg bicikli jellegűek voltak a 600-asok is.
Miap...nak vesz valaki izomnakedet ha fél a széltől és 3 ajtós szekrénnyel jár kirándulni?