Sziasztok!
Remélem valaki tud nekem segíteni...
Mentem egy 600 km-es kört a géppel, erre ma azt veszem észre, hogy a leömlők környékén tiszta olaj a blokk
Állítólag a hengerfej tömítés nem kezd el ilyen gyorsan engedni, ráadásul nem kifele, hanem inkább a dugyattyúk fele. Ez igaz lehet?
Van kettő fekete színű cső a blokk elején a leömlőknél, ami ugyanúgy vissza megy a blokkkra saját maga mellé. Olyan mintha olajcső lenne, de az egyik szerelő azt mondta abban nem is olaj megy, hanem az csak van valami gázelvezetésre van. Ha abban olaj megy, (szerintem igen) volt már akinek elment benne a tömítés?
Tudom, h nem lehet távgyógyítani, de egyszerúen nem látom hol enged, és nem akarom egyből kivenni a blokkot.
Valaki járt már hasonlóan?
Van még két oldaldobozom is 44 literesek darabonként,csak,ha az asszony is jön akkor viszem.Én egy hétig el vagyok a hátsó 52 lityóssal,tehát a Bk is jó lesz,már ,ha cserélek.
Monnyuk nekem doszt mindegy................a csomag nem panaszkodik..............csak kussolva gubbaszt a fenekén.
Én erre hajtok bőszen.............már 32-ért megvan.
És 10 literes.
3 napra untig elég.
Nekem már az 50.000-ig (az órában) nem sok van, ezért a 100.000 km. a cél, de nem szeretnék megválni tőle, hacsak nem tudom befojtani egy pöpec 1250-be jó áron. Az sem baj ha GSX1250F lenne.
Remélem valaki tud nekem segíteni...
Mentem egy 600 km-es kört a géppel, erre ma azt veszem észre, hogy a leömlők környékén tiszta olaj a blokk
Állítólag a hengerfej tömítés nem kezd el ilyen gyorsan engedni, ráadásul nem kifele, hanem inkább a dugyattyúk fele. Ez igaz lehet?
Van kettő fekete színű cső a blokk elején a leömlőknél, ami ugyanúgy vissza megy a blokkkra saját maga mellé. Olyan mintha olajcső lenne, de az egyik szerelő azt mondta abban nem is olaj megy, hanem az csak van valami gázelvezetésre van. Ha abban olaj megy, (szerintem igen) volt már akinek elment benne a tömítés?
Tudom, h nem lehet távgyógyítani, de egyszerúen nem látom hol enged, és nem akarom egyből kivenni a blokkot.
Valaki járt már hasonlóan?