Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És legalább ugyan annyi mellette!
Magas labda volt...Ott a pont.
Szóval kár hogy nincs 2000ccm belőle! Méééég köbcentit mééééég!
De van.
2000-es 1200-as.
De kár hogy nincs 2000-es belőle!
De jó hogy nincs 1600-as belőle.
Tévedés!
A 650 és az 1250 között csak pár kiló a különbség, tehát nem jóval könnyebb!
1, jó gumit nem zabálja. Nekem Pilot Road 2 van fent. A gyári elfogyott 5000párszáz alatt, azóta ez van fent. Most 14000-nél járok. Még legalább ugynennyit elmegy ahogy nézem.
2, Amire az átlag motoros (én is) használja, arra parádés. Az a tény hogy 3750-nél van a nyomatékcsúcs, engem hájjal keneget. Nem kell forgatni mint az állat, mégis dinamikusan lehet vele cirkálni. Ennek ellenére nincs baj ha csak békésen csorog az ember.
3, Használtan már kapsz 1.2M-tól megkímélteket. Az én olvasatomban pedig az azonos pénzért dupla szuflát a nyerő párosítás.
Ez csak az én véleményem, és nem vitaindítónak szántam.
Azon is agyaltam, de végül sok érv szólt ellene:

1.) Használtban nem találtam K8+ -ost, újonnan meg sokallom érte a 2,9 millát
2.) Azt mondják nagyon eszi a hátsó gumit
3.) A 650-es jóval könnyebb, viszont alig nehezebb a GS-nél, telj-ben pedig már elég lehet ahhoz amit szeretnék
4.) A 650-es újonnan 1 misivel olcsóbb, használtan meg már 1,2M körül is van

L.
Lucskos időben naponta kell mosni a motort, és akkor a sónedves utak se fogják kikezdeni.

3 telet végigmotoroztam a GS-sel, és egy rozsdafolt nem volt rajta 25 évesen (abba még vót' anyag )
Inkább 1250-eset vegyél. Jobban jársz.
Enyém 2008-as 1250-es, de rozsdát nem látok rajta a sztender talpán kívül sehol. Tenger közelében nem járt, amikor sózzák már az utakat, abszolút nem járok vele, fűtött épületben tárolom tavaszig.
Nyugi!
Az enyémen sincs semmi.Igaz, nem is megyek télen egy métert sem. Az illető akiről szó volt, használja mindig. Csak akkor teszi le, ha hó esik.
Ezek után már nem tehetek mást, minthogy reménykedem, hogy az FA az a generáció, amelyen már kiküszöbölték ezt a rozsdásodási hajlamot... De szerintem abból se lesz semmi...
Én a vázon még nem találtam de a lábtartó konzolja és környékén erőteljesen jönnek előfele a rozsdafoltok.
Sziasztok!

Motorcserés guruláshoz keresnék vállalkozó szellemű 2008+ -os 650-es Bandit/GSX650F tulajt!

Egy tank benzinnel honorálnám a gesztust (inkább fizetek egy havernak, mint valami cégnek)....

A próbaút célja az volna, hogy össze tudjam hasonlítani a jelenlegi vasammal (GS500F K5), és meggyőződhessek róla, hogy tudja mindazt, amit keresek, így minden kétséget eloszlatva vághassak bele a vásárlásba (GSX650F K8+)...

Pilis, Börzsöny, vagy Bükk kanyarra gondoltam, Bp környékiek előnyben, de ha messzebről vállalkozik valaki, az sem gond, megbeszéljük...

Referenciát mail-en írok, légyszi akit érdekel a dolog, ide üzenjen:
lovi81 kukac frímél pont hu

Köszi!

L.
Az enyém lassan 10 éves, de nem rozsdás sehol.
Az autóim 10 és 7 évesek, azok sem rozsdásak. Van 5 biciklink, azok sem mai gyerekek, abból csak a lányomé rozsdás, de Ő lusta este betolni a garázsba.
A fűtött garázs csodákra képes.
Lassan 4 éves lesz és egy csepp rozsda,de tényleg egy csepp sem.

Kivétel egy bontott angliai tankot.
Én a motor tárolására tippelnék...5-éves és nincs rajta rozsdásodás. Lehet hogy a sós tengervíz?
Azért nyugi! Az enyém már több mint négy éves, és még nincs rajta, csak a középsztenderen vannak pöttyök...Az meg ugyebár cserélem elhajítom alkatrész!
Az tényleg nem.... Akkor már csak két évem van, és jön nekem is...
A srácnak 4 éves a gépe...
Szerintem ez nem számít soknak...
Nekem nincs, de be is baszna, ha ennyi idősen lenne...
Srácok! Nektek mennyire okoz gondot a csőváz rozsdásodása?
A múltkor egy barátom 650-esén láttam hogy helyenként pöttyök jelentek meg. Ez extrém , vagy ez a csőváz sajátja?Bár nem hinném, mert a régi motorok is rendszerint csővázasak, és van köztük álomszép is.
Van valakinek illesztéseknél vagy itt-ott rozsdafoltja?
A határon meg a vámresszort...