Igen, en is ezen morfondiroztam.
Ha megyek, akor kb. lenne 400 "felesleges" kilometer, ezt gyorsan kellene inkabb letudni, mint elvezetesen. Erre jonne ra meg a bajai 4-500km, azaz 800-900km szumma a nap.
Gondolom olyan 9 korul Bajan kellene lenni, az azt jelentene, hogy legkesobb 7-kor indulas es autopalya. Ekorra mar nemcsak az tavolsag, hanem a idotartam is szamit, hiszen gondolom 18-19 ora korul lesz oszolj reszunkre Bajan, akkor jonne az utolso 200km szamunkra. Sotet lesz, faradtak leszunk, itt-ott nyomni fog a motor. Gyorsan kellene ezt is letudni, szoval barmenynire is faj, marad az autopalya megint.
A 6-os uton is lehet jol haladni, Szekszardig sima ut, szep hosszu egyenesek, nincs forgalom, ket falu van ahol lassitani kell.
MIert lenne ez jo neked? Nem lenne egyszerubb egy 2001-es GSX-R idomait levenni? Biztos bele lehet valahogy faragni, de ha orszaguton akarod hasznalni biztos sok papirmunkat igenyel, ha "palyara" kell, akkor meg egyszerubb GSX-R-bol kiindulni.
Szerintem.
Amugy a Bandit leg-olajos blokkjanak az osanyja valahol a GSX-R750.
Köszi a variációkat a lejutásra , de nekem a lejutásnál most
az a fontos, hogy a lehető legegyszerűbb módon jussak le.
Egyrészt én nem száguldozok, így nyaralás után inkább 30 ezer
alatti tempóm lesz.
Másrészt, ahhoz hogy 9-re leérjek a fent említett tempóval, nem
autópályán, kell a 2h15m legalább.
Harmadrészt, nehéz hetem lesz előtte, és ha elindulok korán reggel,
nem szeretném egy buliból hazatérő SUV orrán emblémaként végezni.
Úgyhogy ezt figyelembe véve szeressen velem bárki is jönni aznap reggel .
A haza fele út már más tészta, hogy meglegyen a napi 1000,
még azt is eltudom képzelni, hogy a Balcsi északi part felé megyek haza...
VAAAAUUUUUUUUU! Akkor Én is profi vok. Az előzőn nekem sem volt több, igaz hogy annak pályán adtam meg a kegyelem döfést. A mostanin van még erős fél centi, de szombaton megyünk egyet mikirrel, akkor még megpróbálok kicsit leszedni belőle, ha optimálisak lesznek a feltételek, utána megy fel az új.
ez az útvonal:
útvonal