Nehéz ügy... lehet, nem tudom, hogy mennyi lehet a kisbanditokban,
de szerintem abban megegyezhetünk, hogy napi 50-80km-es ingázásra
előbb venne bármelyikünk is egy vagy két hengeres 250-et, mint sornégyes "modellmotort".
Valahogy elképzelhetetlennek tartom, hogy tartósak azok a blokkok,
és most általánosságban beszélek, nem "Józsi bácsi" féltve őrzött
sufniban lezsírozva tárolt motorjára gondolok.
(láttam már bontott kisbandi blokkot, tehát nem csak képzelet alapján mondom, mielőtt valaki megszólna)
Szedd össze magad,intézd a szabanapot és gyere!
Az élmény nem mindennapi!
Először szétfirkáljuk a barkasokat meg a béjemvéket aztán megköpködjük a banditokat,hallgatunk egy kis váltóbúgást,közben fogy a folyadék.....embertelen körülmények........már várom!
nem tudom, a ket hengeres 300as kawam 9500at forgott 1 00nal...a kisbanditokban meg siman benne van a 100ezer, csak mindenki tekeri...20 eves motornal a 60 e az alja.
Valóban! Az illetőnek Busája van.
Ennek ellenére még a vizes Bandit meglépném. Vagy a PanEuroát :-)))
Azt gondolom, az anyagi helyzetemhez képest magasan a legjobb gépen ülök!
Egy már gyárilag szinte nyélre húzott pörgős motortól nem azt várják,
hogy majd nemzetközi túrákra fogják használni és elgurul 100-150.000km-ert motorgenerál nélkül.
Ezzel szemben a nagy köbcentis mérsékelt teljesítményűektől valami ilyesmi az elvárás.
De ettől még nem szar... csak nem a sebességnek, hanem a futásteljesítménynek áldoztak a tervezéskor.
De tovább gondolva nem csak a nagy köbcentire igaz ez.
Lásd 250-es Banditok, amiket 20-30k alatt szétpörgetnek, és ott
a V2 250-es ellenpélda, ami simán elmegy 90.000-et generál nélkül.
(Kollégámnak kb. ennyi van óra szerint a 20 éves Xelvisében.)
Egy rosszindulatú nagypofájú motoros barátom mondta a Bandit vásárlásom előtt:
Szerinte szar gép. rövid a váltója és pörögni sem szeret. Ebből mindkettő igaz...de szeretjük. Tényleg foroghatna gyárilag 500 fordulattal kevesebbet 5-ben.
Összehasonlítva a Cb 13000-zal kb az is ilyen pörgős....
De, valóban érezhetően gyengül 3500 alatt, viszont az ép gyári
dobommal meg sosem pörgettem 8000-ig... igazából már 6000 fölé
se nagyon, mert nem volt sok értelme...
Ezzel meg rendszeresen 7-8000 körül váltok kigyorsításoknál.
Ismerős vett egy Yoshis banditot. Előtte ment az enyémmel, az győzte meg. Előtte Honda+Yamaha buzi volt :D
Aztán mondta, hogy köze nincs a nyomatéknak kis fordulaton az enyémhez, fent viszont leüti a fejed.
De van egy megoldás. Sportdob+ eggyel kisebb lánckerék előre
Ha szó szerint módosítani szeretnéd, akkor mindenképp kerüldd el
az említett módon történő "átlyukasztást".
Egyszerűbb gyári doboknál talán működik a dolog,
de nekem szörnyű hangja volt az átütött gyári dobnak.
Se nem hangos, se nem halk, viszont idétlen...
Azonban mivel volt két dobom, ezt az átütöttet teljesen kipucoltam,
most tökéletesen üres, a végén egy fojtással.
Szerintem abszolút szalonképes hangja lett.
Én nyár elején csináltattam egy dobot Martin mesterrel. A polírozott ovál dob összekötővel, bilinccsel, postával 68 papír. Én kértem hozzá db killert, így benne van a dobban az "e" betű és műbizonylatot is kaptam hozzá. (ha ezek nem kellenek minusz 5e az ára, de szerintem megéri). Még kivett fojtással sem túl hangos, inkább mélyebb, morgós hangfekvés sztem nagyon jól szól.
Bocsi az OFF-ért de hátha érdekel valakit:
http://www.pandastart.com/?ref...
de szerintem abban megegyezhetünk, hogy napi 50-80km-es ingázásra
előbb venne bármelyikünk is egy vagy két hengeres 250-et, mint sornégyes "modellmotort".
Valahogy elképzelhetetlennek tartom, hogy tartósak azok a blokkok,
és most általánosságban beszélek, nem "Józsi bácsi" féltve őrzött
sufniban lezsírozva tárolt motorjára gondolok.
(láttam már bontott kisbandi blokkot, tehát nem csak képzelet alapján mondom, mielőtt valaki megszólna)
Az élmény nem mindennapi!
Először szétfirkáljuk a barkasokat meg a béjemvéket aztán megköpködjük a banditokat,hallgatunk egy kis váltóbúgást,közben fogy a folyadék.....embertelen körülmények........már várom!
Ennek ellenére még a vizes Bandit meglépném. Vagy a PanEuroát :-)))
Azt gondolom, az anyagi helyzetemhez képest magasan a legjobb gépen ülök!
Egy már gyárilag szinte nyélre húzott pörgős motortól nem azt várják,
hogy majd nemzetközi túrákra fogják használni és elgurul 100-150.000km-ert motorgenerál nélkül.
Ezzel szemben a nagy köbcentis mérsékelt teljesítményűektől valami ilyesmi az elvárás.
De ettől még nem szar... csak nem a sebességnek, hanem a futásteljesítménynek áldoztak a tervezéskor.
De tovább gondolva nem csak a nagy köbcentire igaz ez.
Lásd 250-es Banditok, amiket 20-30k alatt szétpörgetnek, és ott
a V2 250-es ellenpélda, ami simán elmegy 90.000-et generál nélkül.
(Kollégámnak kb. ennyi van óra szerint a 20 éves Xelvisében.)
Szerinte szar gép. rövid a váltója és pörögni sem szeret. Ebből mindkettő igaz...de szeretjük. Tényleg foroghatna gyárilag 500 fordulattal kevesebbet 5-ben.
Összehasonlítva a Cb 13000-zal kb az is ilyen pörgős....
dobommal meg sosem pörgettem 8000-ig... igazából már 6000 fölé
se nagyon, mert nem volt sok értelme...
Ezzel meg rendszeresen 7-8000 körül váltok kigyorsításoknál.
Feketeöves kungfus?
Aztán mondta, hogy köze nincs a nyomatéknak kis fordulaton az enyémhez, fent viszont leüti a fejed.
De van egy megoldás. Sportdob+ eggyel kisebb lánckerék előre
az említett módon történő "átlyukasztást".
Egyszerűbb gyári doboknál talán működik a dolog,
de nekem szörnyű hangja volt az átütött gyári dobnak.
Se nem hangos, se nem halk, viszont idétlen...
Azonban mivel volt két dobom, ezt az átütöttet teljesen kipucoltam,
most tökéletesen üres, a végén egy fojtással.
Szerintem abszolút szalonképes hangja lett.
Kicsit sajnáltam először még dobra is költeni, de most már nem bánom, nagyon állat a hangja