Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak raprobaltam, annyira nem gaz ;) de nem is szep. Telen viszont aranyat fog erni :D
Ez érdekes. Még akkor sem lebeg a motor eleje, ha utast viszek. Vittem már 130 kilós utast, nem kis tempóval (barátomnak okoztam kis halálközeli élményt) de akkor sem volt ilyen....
Akkor nem passzolna abból a 3 felfogató csavarból 2, amit az előbb mutattam. Jó ez így nem zavar. Így eléggé érezhetően elkönnyül az eleje nagy tempónál. Szinte le kell nyomni kézzel. Lehet, hogy ezt is a doboz okozza. Ha megdönteném, akkor vsz. még nagyobb lenne ez a hatás
Egyébként az én tempóm is 100-140 közötti, itt-ott 160, évente kétszer meghúzom egy technikás egyenesben hogy kiégjen. Az egy két perc, aztán visszaállok a 120-130-ra.
A kézvédő majd ősztől lesz fent, meg télen, tavassza meg ugrik le :D Meg még nincsenek kész a fittingjei.
Nekem van két 44 literes oldaldobozom is, autópályán kb két decit rátesz.
Tegyél a platni alá próbából egy deszkából kialakított ék alakú lapot, azzal meg tudod dönteni kicsit. Szerintem megszűnik a problémád.
Lehet az is, hogy motorfüggő is. A tartó gyári, nem nagyon tudok döntögetni rajta, csak flexszel. :)
Meg hát én sem nagyon járok ilyen tempóban, 120-140 esetleg 160, szóval annyira nem zavaró.
Többek között ezért is tartottam meg a manyupomat, és nem dobtam be a feneketlen zsákba. Legalább az megvan (még).
Nem fog berázkódni, ha a dobozt kicsit megdöntöd előre és mint egy spoiler, a tetőn leszorító erő ébred. 46literes, kétsisakos dobozom semmi rázkódást nem produkál, bár csak percekig voltam vele 200 felett a négy év alatt és egy kezemen meg tudom számolni hányszor. Észre se vettem hogy ott van!
Ha a mai felnőtt lakosság 10%-a cigány, a mai 10 éves gyerekek 15%-a, a mai 5 évesek pedig 24! %-a cigány, akkor nem is csoda ha nem lesz nyugdíjunk, nem lesz aki kitermelje. A mai fiataloknak meg ami izzadságszagú munka, az nem megy.... Mindenki diplomás irodakukac akar lenni, csak tudnám, ki fogja majd a földet túrni, az acélt feldogozni, ki fog 3 szakban dolgozni? Csupa semmittevő, inproduktív fiatal van, csak az élősködés, az átverés a trendi......
A dobozzal nem az a baj, hogy ronda, meg több a fogyi, hanem hogy 170-180 környékén/felett berázkódik tőle a motor kissé.
Itt arra gondoltam, hogy nem kell feltétlenül 5csillagos szállodában aludni és a legdrágább étteremben enni... Ahogy te csinálod, úgy meg tényleg csak benzinköltség van, enni meg otthon is eszel.
Már megszoktam, hogy fix, de egy imbuszkulccsal 2 perc lecsavarni.
Legutóbb vettem egy belevaló táskát, így ha kell a benne lévő cucc, akkor egy mozdulattal kiveszem, és a nehéz doboz helyett egy puha táskát cipelek a szállásra. Ezt se nagyon szoktam, mert általában azok a cuccokat tárolom benne, ami konkrétan a motorozáshoz kell: esőruha, pulóver, nedves törlő, innivaló. Szóval nem nagyon kell belőle a szálláson semmi, azaz mindig a motoron marad. A többi cucc meg az ülésen van mögöttem egy táskában. Ez legtöbbször elég, de a legutóbbi 8 napos túrához már elég szűkös volt.

A gyorskötöző sem rossz ötlet.

A gumipókozás amúgysem jó:
- ronda
-macerás mindig ki/bepókozni
-előbb utóbb megunod (halványul az elvesztés miatti sokk), és nem fogod bepókozni, vagy egyszer sietsz/elfelejted, és hála Murphynek, pont akkor hagynád el majd.
Ha ész nélkül, akkor meg már egyenesen olcsóbb mint itthon maradni
Nyugdíjas korodban már a motorodra se fogsz tudni felülni, nem hogy hosszú túrákat csinálni... Egyébként ha ésszel csinálja az ember, nem annyira durva egy többnapos túra sem anyagilag. Főleg ha olyan vidékre mész, ahol még a benzin is olcsóbb.
Max nyugdíjas korúak lehetünk mi már.. de hogy nyugdíjasok nem, az is fix
nyugdíjas korodra meghalsz...az álmaiddal együtt
Na az majd nekem akkor fog, ha megnyerem a lotto 5-öst és szabad leszek mint a madár, egyik kabát zsebembe köteg pézzel , másikba meg 2-3 bankkártyával és dobozolás probléma megoldva . Amugy meg is ritka ha szombaton nem kell mennem dolgozni, szabit meg egyszerre 1-et max 2-őt adnak ki ha kérek, azt is évszázad fordulós ritkasággal.
Most meg melóhelyet váltok jövő héten jóval több zsetonért, nem szabadságolással kezdem ott a pályafutásom, ennyit a nyári szabadságolásról. Szóval a világhódító terveket majd nyugdíjas koromban szövögetem.
Feltetted, azután le is vetted? -Bár nagyon hasznosnak látom, de számomra annyira ronda, hogy soha....
Nekem az a szabadságérzethez szorosan hozzá tartozik, hogy legalább 3 de inkább több tankolásnyi távolságra vagyok otthonról.. azt meg nehéz máshogy megoldani
akkor én csopperes lennék? Tele is rakom bőr csíkokkal a kormányvégsúlyt
Nekem akkor is kell a szabadságérzet a motoron, ami nálam annyit jelent, hogy 2 személlyel motorozás, dobozolás, tanktáska, kisebb hátitáska is csak végszükség esetén használandó
Két személlyel, dobozzal 150 körüli sebességnél 5,2-es lett a múltkor a fogyasztása, mikor direkt mértem . Ha valaki egy 1,2-es motortól jobb fogyasztást akar, az már tényleg menjen kemping biciklivel .
Szerintem a kézvédőtől lehet a többlet fogyasztásod !
No, ezért ülök én úgy a motorra, hogy a kormány és az első lámpa van előttem ! Így nem taszít a doboz látványa, és a szabadságérzetem se sérül !(bár az úgyis csak a csoppereseknek kell)
Nem tudom mennyit.. én mindig legalább 1 dobozzal mászkálok. Többet is eszik a motor mint a kocsi..
Csak egy hangyányit rádob a fogyasztásra. De tényleg, a legértelemsebb extra, amit a motorra vettem.
MEg a kézvédő, hehe, feltettem próbából, azóta is röhögök ha eszembe a jut a füles bálna :D