Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én igen....igaz elég régi kutya vagyok.....és nem azért kell cserélni mert kihagyhat.....
gatya.....ez tapasztalat...
Mennyiért találtál GoldFrent?
Üdv!Pirelli diablo strada gumival vágtázott már valaki?
Annyi tapasztalatom van vele, hogy azt mondták hogy eszem ágába se legyen olyat venni..
Gold Fren fékbetétről vkinek vmi tapasztalat?
Szakaszosan van megkopva(megnyúlva)?
Körbe tekerve mindenhol egyenlően feszes a lánc? Vagy van ahol jobban lóg?

Törve volt? A mostani lengővillák merevsége csavarásra igen nagy, de az oldalirányú terhelésre (ütésszerű) hamar elmásznak, nem fog egy nyomon futni a motor, és az első -hátsó lánckerék sem fog egy vonalba esni.
Pontosabbat nem tudok mondani mert még "új" a srácnak a motor, csak annyit hogy a lánc bal oldala kopik, és mikor vissza engedem a gázt olyan lüktető érzés van a lábtartón mint a vonatokon mikor döcögnek, csak nem annyira durván . Egyszer már hallottam ilyenről és meg is magyarázták, de már nem emlékszek mit írtak rá.
Pontosabban?
Volt törve a motor? Nincs elnyomódva a lengővilla egyik oldalra? Az kevés ha feszítők azonos ricnihez vannak állítva.
Volna egy kérdésem, havernak a lánca féloldalt használódik, tudja valaki hogy ez mitől van?
Én se találkoztam még gyertya berohadással..pedig nem mai kutya vagyok..
Azért az ezredest csajoknak nem ajánlanám,esetleg aki mazohista.. A cbr 900-hoz képest is vadállat..
Nem kell túlmisztifikálni a gyertyás élettartamot. Nem a cserealkatrész miatt van meghatározva a rövidebb periódus, hanem hogy hozzá nem értök járművei is részt vegyenek időszakos szervizeken, ezzel is rentábilissá téve a szervizhálózatot. Hiszen nem mindenki oly ügyes hogy otthon is karban tudja tákolni a motorját. Így legalább a garanciális idő alatt felügyelet alatt van a jármű. Többen tudjuk hogy egyes autóknál a 50-100 e km a gyári gyújtó csereperiódusa. Nem kell feltalálni a viaszt újra...

Legyen egy szett gyertya tarcsiban, gondosan elcsomagolva, ha közeledni véljük az élettartam végét. Ha kimaradozna a gyújtás valamely hengernél , akkor kell gép mellé térdelni...
Ettől függetlenül a gyertya cseréje nélkül is eltávolítható az alkatrész, mondjuk ugye szelephézag ellenőrzést erősen elősegíti, és ilyenkor egy vékony réteg rézpaszta hálás hatása megelözheti a berohadást.
Nekem személy szerint tele a puttonyom az ilyen fórumos rémtörténetekkel amikor vélhetően a lényegi infók elhallgatása mellett terjednek a hülyeségek.
( volt olyan veterán Pancsi ami árvízben is állt, plusz előtte 25 évig senki rá se köpött, mégsem volt berohadva a gyertya, hja a dugó gyűrű az igen, az összehegedt örökre, mint összenyomott két raporter merőhasáblap!)
Én most cserélem 50-ezer km CR9EIX
Most néztem karbis,azt nem tudom azzal meddig lehet,mellesleg nagyon jó a színe...
Gixxerbe már rohadt bele.

Bár az csajos divatmotor.

Megjegyzeném hogy nekem a gyári sima szervízintervallum is 20000 KM.
Injektoros a géped?
ha,nem eszi a moci az olajat,akkor simán mehet többet...
Japán motorba?Kizárt
hát, most is ez ment bele...lehet ráhúzok...
Érdemes lenne legalább megmozgatni..............ennyi idő alatt belegyógyulhat annyira mint egy féktárcsacsavar és cserekor beletörhet.
Suzuki Ignisben 100e-nél kell cserélni,150e-nél lett cserélve,nem látszott rajta különösebb.....én banditba is bent hagynám minimum a 150e felére...
36.000.km irídium gyertyával..most már nem volt pofám tovább használni, kicseréltettem ...szépek voltak, nem látszott különösebb...
Nem irigyelek.Szerintem az autósok úgy vannak vele Á CSAK EGY MOTOROS.Ahol meg én lakok tele van etnikummal.
Néha kerülgetem a PURGYÉKAT.
Na meg a bíztosítás nélkűli autójukat.
Most értem haza a Bandittal, és rohadtul dühös vagyok, mert 1 percen belül kétszer kerültem kishíján autó kerekek alá ! 8 km-re a házamtól főútról kanyarodtam le,és talán tőlem 5 méterre a stop táblánál kigurult elém egy autós, pedig szinte egymás pofájába bámultunk .Szerintem még a fékhez nyúlni se lett volna esélyem . Félig elém kijőve satuzott, és épp hogy még annyit tudtam korrigálni, hogy a lökhárítóját se értem el .Még magamhoz se tértem jóformán amikor onnét még egy kilóméterre se, elkezdett velem szembe egy autó előzni az előtte lévő három autót . Úgy vágott ki velem szembe, hogy a motorom hátulja, és az autó orra közé nem mertem volna betenni a lábam, annyi hely sem volt .
Most itthon maradok, vörösbort iszok, és azon gondolkodom, ilyenkor milyen jó lenne harckocsival közlekednem !