Szakaszosan van megkopva(megnyúlva)?
Körbe tekerve mindenhol egyenlően feszes a lánc? Vagy van ahol jobban lóg?
Törve volt? A mostani lengővillák merevsége csavarásra igen nagy, de az oldalirányú terhelésre (ütésszerű) hamar elmásznak, nem fog egy nyomon futni a motor, és az első -hátsó lánckerék sem fog egy vonalba esni.
Pontosabbat nem tudok mondani mert még "új" a srácnak a motor, csak annyit hogy a lánc bal oldala kopik, és mikor vissza engedem a gázt olyan lüktető érzés van a lábtartón mint a vonatokon mikor döcögnek, csak nem annyira durván . Egyszer már hallottam ilyenről és meg is magyarázták, de már nem emlékszek mit írtak rá.
Nem kell túlmisztifikálni a gyertyás élettartamot. Nem a cserealkatrész miatt van meghatározva a rövidebb periódus, hanem hogy hozzá nem értök járművei is részt vegyenek időszakos szervizeken, ezzel is rentábilissá téve a szervizhálózatot. Hiszen nem mindenki oly ügyes hogy otthon is karban tudja tákolni a motorját. Így legalább a garanciális idő alatt felügyelet alatt van a jármű. Többen tudjuk hogy egyes autóknál a 50-100 e km a gyári gyújtó csereperiódusa. Nem kell feltalálni a viaszt újra...
Legyen egy szett gyertya tarcsiban, gondosan elcsomagolva, ha közeledni véljük az élettartam végét. Ha kimaradozna a gyújtás valamely hengernél , akkor kell gép mellé térdelni...
Ettől függetlenül a gyertya cseréje nélkül is eltávolítható az alkatrész, mondjuk ugye szelephézag ellenőrzést erősen elősegíti, és ilyenkor egy vékony réteg rézpaszta hálás hatása megelözheti a berohadást.
Nekem személy szerint tele a puttonyom az ilyen fórumos rémtörténetekkel amikor vélhetően a lényegi infók elhallgatása mellett terjednek a hülyeségek.
( volt olyan veterán Pancsi ami árvízben is állt, plusz előtte 25 évig senki rá se köpött, mégsem volt berohadva a gyertya, hja a dugó gyűrű az igen, az összehegedt örökre, mint összenyomott két raporter merőhasáblap!)
Nem irigyelek.Szerintem az autósok úgy vannak vele Á CSAK EGY MOTOROS.Ahol meg én lakok tele van etnikummal.
Néha kerülgetem a PURGYÉKAT.
Na meg a bíztosítás nélkűli autójukat.
Most értem haza a Bandittal, és rohadtul dühös vagyok, mert 1 percen belül kétszer kerültem kishíján autó kerekek alá ! 8 km-re a házamtól főútról kanyarodtam le,és talán tőlem 5 méterre a stop táblánál kigurult elém egy autós, pedig szinte egymás pofájába bámultunk .Szerintem még a fékhez nyúlni se lett volna esélyem . Félig elém kijőve satuzott, és épp hogy még annyit tudtam korrigálni, hogy a lökhárítóját se értem el .Még magamhoz se tértem jóformán amikor onnét még egy kilóméterre se, elkezdett velem szembe egy autó előzni az előtte lévő három autót . Úgy vágott ki velem szembe, hogy a motorom hátulja, és az autó orra közé nem mertem volna betenni a lábam, annyi hely sem volt .
Most itthon maradok, vörösbort iszok, és azon gondolkodom, ilyenkor milyen jó lenne harckocsival közlekednem !
Körbe tekerve mindenhol egyenlően feszes a lánc? Vagy van ahol jobban lóg?
Törve volt? A mostani lengővillák merevsége csavarásra igen nagy, de az oldalirányú terhelésre (ütésszerű) hamar elmásznak, nem fog egy nyomon futni a motor, és az első -hátsó lánckerék sem fog egy vonalba esni.
Volt törve a motor? Nincs elnyomódva a lengővilla egyik oldalra? Az kevés ha feszítők azonos ricnihez vannak állítva.
Legyen egy szett gyertya tarcsiban, gondosan elcsomagolva, ha közeledni véljük az élettartam végét. Ha kimaradozna a gyújtás valamely hengernél , akkor kell gép mellé térdelni...
Ettől függetlenül a gyertya cseréje nélkül is eltávolítható az alkatrész, mondjuk ugye szelephézag ellenőrzést erősen elősegíti, és ilyenkor egy vékony réteg rézpaszta hálás hatása megelözheti a berohadást.
Nekem személy szerint tele a puttonyom az ilyen fórumos rémtörténetekkel amikor vélhetően a lényegi infók elhallgatása mellett terjednek a hülyeségek.
( volt olyan veterán Pancsi ami árvízben is állt, plusz előtte 25 évig senki rá se köpött, mégsem volt berohadva a gyertya, hja a dugó gyűrű az igen, az összehegedt örökre, mint összenyomott két raporter merőhasáblap!)
Bár az csajos divatmotor.
Megjegyzeném hogy nekem a gyári sima szervízintervallum is 20000 KM.
Néha kerülgetem a PURGYÉKAT.
Na meg a bíztosítás nélkűli autójukat.
Most itthon maradok, vörösbort iszok, és azon gondolkodom, ilyenkor milyen jó lenne harckocsival közlekednem !