És ha majd nem hallják az eltuhat gyári kürtő hangját jó befordulnak eléd az elektromos kütyükel. http://www.szon.hu/kepek/28073..." target="_blank">Klik!
Nem félek tőle kevés pálya futásom alatt teljesen bejött az blokk .
Pont az a lényeg hogy ragaszkodok a lég-olajhoz .
Pl : Ezt meg venném és erre a régi tankot és fejidomot raknám :
Amúgy meg emelt fény izzó és refi. Komolyan, mióta azza a kombóval járok, van, hogy úszik át a sávomba közvetlen előttem, majd én már fékezek, de visszarántja a kormányt.
..és akkkor majd azzal fognak érvelni az okosok, hogy a hangosan szóló hanggenerátor kevésbé meríti az akksit mint a refi , és így két töltés/akksi csere között 10 kilométerrel többet tudnak megtenni
Értem és kösz a fel világosítást
A motor vásárlást befolyásolja a ár , és látni néha jó árasítót új kasznist de még a lég-olaj hűtéses motorral .
Szerkezetileg semmi kép nem szeretem volna bele nyúlni csak a tank és a fejidom cseréjére lettem volna kíváncsi hogy ott van-e eltérés
Másba nem szeretem volna bele nyúlni ! És ez is csak akkor ha csavarozással megoldhat mert egyezett volna felfogatási pont
Amúgy én se szeretem volna szét variálni ,de ha nem tudom legóba meg oldani akkor természetesen tárgytalan az ötlet
Akkor ahogy írtad , vissza kéredzkedek olyan motorra ami tetszik úgy ahogy van .1200 s bandita fejidomos ,
De beszélgetésnek jó volt tanulok , specialista leszek ,
...és eljö az elektormos motorok kora, mikor mindenki hangtalan suhan tova...
Akkor majd a kupinak álcázott "hangcsövekböl" hangegenárorral keltett zaj lesz a menö, mint ahogy azt a crazy srác tette a györi elektromos jármüvek versenyén! :)
Én is refivel szoktam menni a városban . Tökéletesen egyetértek azokkal akik az autóban szóló rádió esetét leírták.
Amikor autóval közlekedek, szoktam nézni a motorosokat. Nálam max halk jazz szól, és így sem hallom azt aki egyszer csak Wroooooaaam! Elhúz mellettem. Én is a Hungárián járok.
A másik:
Itt a Váci úton sokszor ki vagyok készülve rajta hogy egy pár száz kilós motornak miért kell egy Hadászati helikopter zaját produkálnia 80-nál? Az ilyet én is megrugnám csúnyán, pedig motoros vagyok!
Próbáltam követni, hogy mire hajtasz, de elveszíttetem a fonalat. Egy K6-os 1200-re (ami légolajos, de már 1250-es alkatrßeszekkel van összerakva) akarsz felpakolni K5 vagy elöbbi modell cuccait?
Nem értem ha nem tetszek, akkor minek veszed meg? De ha véletlen sikerülni a mutatvány , azon kivül hogy millió kockázatot rejt a projekt, és egy rakás idöd rámehet. Ès mindezek ellenére, kinek fog kelleni, ha netalán meg szeretnél válni töle? Mert az ilyen öszvér motorok piaci értéke soha meg sem közelíti az eredeti állapotú gépekét. (nagy balekot kell találni aki ugyanarra fog ráizgulni ami neked is bejön.)
Azonkivül csak egy tapasztalat a saját gépem, kb 7 évig gyártották. A legnagyobb szembetünö változtatás volt hogy 4-2 dobról 4-1 rendszer lett. De naívan azt hittem a Két dobos rendszeren nem variáltak, és mikor a K3-ra egy K4 dobot vettem, bizony voltak konzolok amik nem ott voltak, meg a bilincsezés is megváltozott. Vagy az injektor sor nyomácsövét is legegyszürisítettek a nagy szép alu öntvényröl, egy hegesztett acélcsöre. Ennek ellenére némileg kompatibilis volt, de ügyeskedni kellett. Sokszor a gyári alkatrész sem stimmel tökéletesen, hát még ha variálni akarod az évjáratokat. Aztán mikor alkatresz kell, akkor vakarod majd a fejed hogy most melyik évjáratét rendeld meg hozzá. Még elképzelhetö egyezés lehetösége, csak lehet helyenként mélyebb szintig kell visszabontani, mint amire valójában számítasz.
Szoptál már szerintem eleget a motoroddal eddig. Èn a helyedben biztos olyat vennék most amire csak fel kell ülni és hajtani. Bár ha te ilyen szadó-mazós fajta vagy, akkor hajrá!
Köszönöm Szerintem meg próbálom akkor élőbe tanulmányozni ezt a dolgot .
Nem mondom hogy csúnya a új kaszni , de nekem a régi jobban tetszik a maga kerekebb formájával .
Ez meg olyan hogy zsíros kenyér vagy vajas
Lassan 7 éve nap mint nap járom a Hungáriát oda vissza.Eddig egy 70-es Aprilia SR-rel kb 4 hete meg a Bandittal.És igazad van 1-2 hely kivételével tényleg szépen végig lehet menni.Holttérben csak annyi időt töltök amennyit feltétlenül muszáj.És még nem vagyok ráncos
A hangos kipugoval csak a szomszedok, a gyalogosok es te magad suketulsz meg.
A Hungarian egy-ket hely kivetelevel vegig lehet menni szepen, gyari dobbal is, majd idovel figyeled a tukroket, igyekszel nem takarasban motorozni, szamitasz majd a savvaltokra es lasd, ki fognak simulni a rancok a homlokodon.
Erre a tavra en inkabb egy 200-250-es robogot vettem volna.
Biztosra nem tudom neked mondani, hogy azonos a ket vaz, de egyszer osszeneztuk gyorsan az en K5-os 650N-em (uj kasztnis) es a Zoldi K5-os 1200N-et (regi kasztni).
A kilogo reszek alapjan igencsak hasonlitott egymashoz a ket vaz. Ettol meg lehet, hogy egy ket felfogato konzol mashol van. Nem remenytelen elsore.
Na hát ez így teljesen rendben van!A motort kisebb túrákra és munkába járásra vettem!(Kőbánya-Káposztásmegyer)Tehát a mindig zsúfolásig telített Hungária körutat érintenem kell(ha csak nem akarok mellékúton haladni)Nekem bőven elég ha 100 faszból 2-ő meghallja,hogy jön egy tirpák motoros és talán nem húzza rám a kormányt.A többi hülyét majd valahogy hárítom .Ha meg hangosabb a motorod,mint egy gyári,attól nem lesz nagyobb farkad
Pont az a lényeg hogy ragaszkodok a lég-olajhoz .
Pl : Ezt meg venném és erre a régi tankot és fejidomot raknám :
Persze csak ha egyezik a felfogatási pont
Tudom ne unatkozzak ennyire
Kölönben ilyen lesz csak ezüstbe
Még ha nem is előzök akkoris menekülnek előlem.
A motor vásárlást befolyásolja a ár , és látni néha jó árasítót új kasznist de még a lég-olaj hűtéses motorral .
Szerkezetileg semmi kép nem szeretem volna bele nyúlni csak a tank és a fejidom cseréjére lettem volna kíváncsi hogy ott van-e eltérés
Másba nem szeretem volna bele nyúlni ! És ez is csak akkor ha csavarozással megoldhat mert egyezett volna felfogatási pont
Amúgy én se szeretem volna szét variálni ,de ha nem tudom legóba meg oldani akkor természetesen tárgytalan az ötlet
Akkor ahogy írtad , vissza kéredzkedek olyan motorra ami tetszik úgy ahogy van .1200 s bandita fejidomos ,
De beszélgetésnek jó volt tanulok , specialista leszek ,
Akkor majd a kupinak álcázott "hangcsövekböl" hangegenárorral keltett zaj lesz a menö, mint ahogy azt a crazy srác tette a györi elektromos jármüvek versenyén! :)
Amikor autóval közlekedek, szoktam nézni a motorosokat. Nálam max halk jazz szól, és így sem hallom azt aki egyszer csak Wroooooaaam! Elhúz mellettem. Én is a Hungárián járok.
A másik:
Itt a Váci úton sokszor ki vagyok készülve rajta hogy egy pár száz kilós motornak miért kell egy Hadászati helikopter zaját produkálnia 80-nál? Az ilyet én is megrugnám csúnyán, pedig motoros vagyok!
Nem értem ha nem tetszek, akkor minek veszed meg? De ha véletlen sikerülni a mutatvány , azon kivül hogy millió kockázatot rejt a projekt, és egy rakás idöd rámehet. Ès mindezek ellenére, kinek fog kelleni, ha netalán meg szeretnél válni töle? Mert az ilyen öszvér motorok piaci értéke soha meg sem közelíti az eredeti állapotú gépekét. (nagy balekot kell találni aki ugyanarra fog ráizgulni ami neked is bejön.)
Azonkivül csak egy tapasztalat a saját gépem, kb 7 évig gyártották. A legnagyobb szembetünö változtatás volt hogy 4-2 dobról 4-1 rendszer lett. De naívan azt hittem a Két dobos rendszeren nem variáltak, és mikor a K3-ra egy K4 dobot vettem, bizony voltak konzolok amik nem ott voltak, meg a bilincsezés is megváltozott. Vagy az injektor sor nyomácsövét is legegyszürisítettek a nagy szép alu öntvényröl, egy hegesztett acélcsöre. Ennek ellenére némileg kompatibilis volt, de ügyeskedni kellett. Sokszor a gyári alkatrész sem stimmel tökéletesen, hát még ha variálni akarod az évjáratokat. Aztán mikor alkatresz kell, akkor vakarod majd a fejed hogy most melyik évjáratét rendeld meg hozzá. Még elképzelhetö egyezés lehetösége, csak lehet helyenként mélyebb szintig kell visszabontani, mint amire valójában számítasz.
Szoptál már szerintem eleget a motoroddal eddig. Èn a helyedben biztos olyat vennék most amire csak fel kell ülni és hajtani. Bár ha te ilyen szadó-mazós fajta vagy, akkor hajrá!
Nem mondom hogy csúnya a új kaszni , de nekem a régi jobban tetszik a maga kerekebb formájával .
Ez meg olyan hogy zsíros kenyér vagy vajas
A Hungarian egy-ket hely kivetelevel vegig lehet menni szepen, gyari dobbal is, majd idovel figyeled a tukroket, igyekszel nem takarasban motorozni, szamitasz majd a savvaltokra es lasd, ki fognak simulni a rancok a homlokodon.
Erre a tavra en inkabb egy 200-250-es robogot vettem volna.
A kilogo reszek alapjan igencsak hasonlitott egymashoz a ket vaz. Ettol meg lehet, hogy egy ket felfogato konzol mashol van. Nem remenytelen elsore.