hehe, detto, a a zephyrt egy marving rendszerrel vettem meg, de adták a gyári kéttrombitásat is. A marvinggal 130 felett jártam, mert ott már nem hallottam, csak ha előzök :D Aztán mentünk egy 300 kilométeres ismerkedő karikát párommal, én még utána 2 órát motoroztam, úgy csengett a fülem. Asszonyka sem volt odáig. Így visszaraktam a gyárit, akkor hallottam meg, micsoda iszonyatos blokkhangja van :DDDDDD
A hangos dob max. a péniszhuszár egójának tesz jót, de semmi egyéb "hallhatósági" haszna nincs. Akinek csak egy kis minimális fizika tudása van, az tudja, hogy a hangszerből a hang hátrafelé, kúpszerűen terjed. A trombitás sem háttal fújja a közönségnek. Rendkívül csendes autóban, letekert ablaknál az üvöltő Kawát akkor hallottam meg amikor a kocsi segge mögött kb. FÉL! méterre volt. De akkor majdnem beszartam amikor elment mellettem.
Jah hát rövid távon persze jó lehet a saját gép hangját sportdobbal hallgatni biztos, de hosszú távon?
Mondjuk embere válogatja , meg motor, én pl nem bírtam hosszútávon a sor-es kawám hangját gyári dobbal sem, utazótempóban annyit pörgött a 400-as blokk, hogy 200-300km után egy fejlövés is kellemesebb lett volna , mint az a fejzúgás amim volt
Szerintem sem ér semmit a sport dob, amikor kb minden második autóban bömböl a rádió. A boyracer aputól a 2-es átlagért kapott autós hülyegyerekeknek meg olyan hangafalaik vannak, hogy ha csonkolnád tőből a kipufogód is halovány nyekergés lenne mellettük tiltáson is.
Mindig akad 1-2 bamba aki nem vesz észre a forgalomban 1-3 mázsányi gördülő fémet ezt tudomásul kell venni annak aki motorozik, és úgy körültekintően menni még száguldás közben is, mert a bamba autós az erősebb a motor meg a gyengébbik láncsszem ha csattanás van.
Én nem vagyok öreg motoros, csak 4 éve lesz lassan, hogy motorozok ha a kávédarálósdis időszakot nem számolom, de ezt már megtapasztaltam, és tök természetesnek veszem, hogy motorral vagy én figyelek a körülöttem lévő autós forgalomra vagy kilapítanak.
Tavaly majdnem 100000 volt meg a kamionnal, ehhez jön még a melóbajárás meg máshová szgk-val és volt 12000 motorral......volt sportdobos gépem(SV1000) nem is csendes fajta, de azon kívül, hogy én 4-600km után úgy szálltam le róla, hogy 3 napig remegett a fejem másra nem volt jó....illetve azzal voltam legtöbbet pályán, na ott állat volt, már csak azért tiltottam, hogy halljam gázelvételnél a durranásokat....
Itt találsz robbantottat. www.bike-parts-suz.com
Én sem akarok vitázni!
Egyébként előzésnél dudálni szoktam!
Agyonszeteroidozott barkaszhang.
Kellene hozzá valami ha nem lenne olyan kicseszett drága.50 rugót nem adnék érte nemmég 800 fontot.
Mondjuk embere válogatja , meg motor, én pl nem bírtam hosszútávon a sor-es kawám hangját gyári dobbal sem, utazótempóban annyit pörgött a 400-as blokk, hogy 200-300km után egy fejlövés is kellemesebb lett volna , mint az a fejzúgás amim volt
A többi blabla a bogarászás naggyából.
Mindig akad 1-2 bamba aki nem vesz észre a forgalomban 1-3 mázsányi gördülő fémet ezt tudomásul kell venni annak aki motorozik, és úgy körültekintően menni még száguldás közben is, mert a bamba autós az erősebb a motor meg a gyengébbik láncsszem ha csattanás van.
Én nem vagyok öreg motoros, csak 4 éve lesz lassan, hogy motorozok ha a kávédarálósdis időszakot nem számolom, de ezt már megtapasztaltam, és tök természetesnek veszem, hogy motorral vagy én figyelek a körülöttem lévő autós forgalomra vagy kilapítanak.
Vagy megijednek vagy halálraröhögik magukat tőle így nem birják el a köveket.
Esetleg egy kis szponzopénzt elfogadok.
A vicc hogy a gyári egy 40-es belső átmérős perforált cső aminek lelátok az alljára.Mint egy sportdobnál.
http://youtu.be/RLjMRHiY0UU