Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fityo cseréd le a fékfolyadékot, nekem sokat segített, a hátsó fék túl jó is lett, kanyar előtt sokszor blokkol. Előre 51-es ment, mintha kicserélték volna.
Maxxy!
Ez a girbe-gurba dob a Ducatin az amiről az öreg beszélt, vagy ez még az eredeti?
kobold!

Rendben!
Nem titkos
farkasimike@freemail.hu
Mondasz egy privát mailt? Írjál az enyémre, ott az adatlapomon.
Még nem.majd max szombaton.Akkor jobban megvizsgálom mire lesz még szükségem.De szerintem ilyen alap dolgok majd fognak kelleni pl:légszűrő,gyertya,nem tudom,hogy telószimeringről beszéltünk-e de az is kelleni fog.
Én mindenkép hangosnak érzem.
Kukkold meg a betéteket, lehet hogy valami felragasztott szarság van benne. A szinter betét segít a dolgon, egy fékfolyadékcserével együtt. Viszont, gondolom a 13 éves fékcsövek vannak még rajta, azokat sem ártana lecserélni. Nem feltétlen fémre, az kicsit drága, de a Héfal Kft-nél gyártanak olcsón szálban, helyben meg lehet várni.
Na, most olvastam. Meg fogja!
Beleraktad az olajat? Attól nem kéne már csattanósnak lennie.
Az enyémbe nem tudom milyen van.De hétvégén cserélem Motul 5100 ester 10w40.Remélem megoldja a gondomat.
És neked is csak felfele?
Az elsővel semmi bajom, a hátsó gyenge szerintem is. 36-nál raktam bele hátra Brembo betétet, akkor kicsit jobb lett.
'93-as és szerintem japán belpiacos, nem rég került hozzám de sehogy nem bírom beállítani az alapjáratát.
Nekem akkor lett csattanós és egybe téve megugrós amikor egyszer nem 10-40-es olajat tettem bele hanem full szintetikusat. Az híg volt neki.
Fityo nem tudom, a többieké milyen, de valszeg ilyennek kell lennie, mert én is csattanósnak ítélem meg a váltómat.
Na ma gurultam először egy hosszabbat a Bandittal.
2 dolog eléggé zavar.Az egyik,hogy eléggé csattanós a váltója.De csak felfele.Viszont két váltás közt ha hagyok egy pillanat szünetet akkor egész elfogadható.A tietek is ilyen?A másik a fék.Nagyon gyengének érzem mind az elsőt mind a hátsót.
Zöldi köszi a gumit.Négy helyen is voltam mire fel tudtam rakatni A kormányt meg elfelejtettük megtárgyalni.
Nagyon kemény Matyi bácsi.
Jó egészséget és sok örömöt kívánok az új géphez.
Jó látni, hogy ilyen idős korban is lehet motorozni, nem is akármin, hanem a világ egyik legjobb sportgépén.
Maxxy ha kérhetem, akkor majd a Matyi bácsi próbaköréről is rakj fel képeket. Köszi.
Évjárat és export függő.
Milyen évjáratú a motorod ?
Üdv!
Tudna valaki segíteni abban hogy mi a 400-as bandit alapjárati levegő csavarjának a beállítási értéke. Nem nagyon találok semmi adatot hozzá.Illetve egy adatot találtam csak nem vagyok biztos benne teljesen hogy jó, ez szerint a teljes becsavart állapottól vissza 1 1/2, szerintetek ez az érték jó kiindulási alapnak.
Ha már ott voltál, igazán bedönthetted volna
... ez csak játék a számokkal...erröl mindig a "kamionos kártya jut eszembe gyerekkoromból"
Ja...a Panigale most 164kg,és 207LE!
Aztán mivel untam magam,mentem pár lört a Pannon ringen az öreg Panigáléjával! Így kopott el a gumi!
Na még...