Fityo cseréd le a fékfolyadékot, nekem sokat segített, a hátsó fék túl jó is lett, kanyar előtt sokszor blokkol. Előre 51-es ment, mintha kicserélték volna.
Még nem.majd max szombaton.Akkor jobban megvizsgálom mire lesz még szükségem.De szerintem ilyen alap dolgok majd fognak kelleni pl:légszűrő,gyertya,nem tudom,hogy telószimeringről beszéltünk-e de az is kelleni fog.
Kukkold meg a betéteket, lehet hogy valami felragasztott szarság van benne. A szinter betét segít a dolgon, egy fékfolyadékcserével együtt. Viszont, gondolom a 13 éves fékcsövek vannak még rajta, azokat sem ártana lecserélni. Nem feltétlen fémre, az kicsit drága, de a Héfal Kft-nél gyártanak olcsón szálban, helyben meg lehet várni.
Na ma gurultam először egy hosszabbat a Bandittal.
2 dolog eléggé zavar.Az egyik,hogy eléggé csattanós a váltója.De csak felfele.Viszont két váltás közt ha hagyok egy pillanat szünetet akkor egész elfogadható.A tietek is ilyen?A másik a fék.Nagyon gyengének érzem mind az elsőt mind a hátsót.
Zöldi köszi a gumit.Négy helyen is voltam mire fel tudtam rakatni A kormányt meg elfelejtettük megtárgyalni.
Nagyon kemény Matyi bácsi.
Jó egészséget és sok örömöt kívánok az új géphez.
Jó látni, hogy ilyen idős korban is lehet motorozni, nem is akármin, hanem a világ egyik legjobb sportgépén.
Maxxy ha kérhetem, akkor majd a Matyi bácsi próbaköréről is rakj fel képeket. Köszi.
Üdv!
Tudna valaki segíteni abban hogy mi a 400-as bandit alapjárati levegő csavarjának a beállítási értéke. Nem nagyon találok semmi adatot hozzá.Illetve egy adatot találtam csak nem vagyok biztos benne teljesen hogy jó, ez szerint a teljes becsavart állapottól vissza 1 1/2, szerintetek ez az érték jó kiindulási alapnak.
Ez a girbe-gurba dob a Ducatin az amiről az öreg beszélt, vagy ez még az eredeti?
Rendben!
farkasimike@freemail.hu
2 dolog eléggé zavar.Az egyik,hogy eléggé csattanós a váltója.De csak felfele.Viszont két váltás közt ha hagyok egy pillanat szünetet akkor egész elfogadható.A tietek is ilyen?A másik a fék.Nagyon gyengének érzem mind az elsőt mind a hátsót.
Zöldi köszi a gumit.Négy helyen is voltam mire fel tudtam rakatni A kormányt meg elfelejtettük megtárgyalni.
Jó egészséget és sok örömöt kívánok az új géphez.
Jó látni, hogy ilyen idős korban is lehet motorozni, nem is akármin, hanem a világ egyik legjobb sportgépén.
Maxxy ha kérhetem, akkor majd a Matyi bácsi próbaköréről is rakj fel képeket. Köszi.
Milyen évjáratú a motorod ?
Tudna valaki segíteni abban hogy mi a 400-as bandit alapjárati levegő csavarjának a beállítási értéke. Nem nagyon találok semmi adatot hozzá.Illetve egy adatot találtam csak nem vagyok biztos benne teljesen hogy jó, ez szerint a teljes becsavart állapottól vissza 1 1/2, szerintetek ez az érték jó kiindulási alapnak.